Je bent wel wat lichtgeraakt moet ik zeggen, toe aan vakantie zekerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef kdaalder het volgende:
[..]
homo en faggotje, nu ga je me effe uitleggen waarom je dat zo graag wil weten en waarom je zoveel wil weten over me huisdieren, als je dat niet vertelt dan ben ik klaar met deze conversatie
Komt dat even mooi uit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef kdaalder het volgende:
[..]
homo en faggotje, nu ga je me effe uitleggen waarom je dat zo graag wil weten en waarom je zoveel wil weten over me huisdieren, als je dat niet vertelt dan ben ik klaar met deze conversatie
thats cool niggaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit.Wij zijn al heel lang klaar met jou en je belabberde posts.
Of één van de verzorgers de kin van TS even wil schoonvegen. Hij kwijlt een beetje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:10 schreef kdaalder het volgende:
[..]
hi bitch, bye bitch, go away bitch, bitch, in case u dont get it bitch, go bitch to someone else bitch, where's my money bitch? bitch BITCH bitch
Conversatie? Jezus wat een woord TS. Je moest zeker wel een middagje uitrekken om een ander moeilijk woord voor gesprek op te zoeken?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Zelf geschreven, want dat is zeker niet slecht! Je hebt je vocabulaire uit weten te breiden van fag en gay naar bitch! We zien de evolutie van de rappende primaat voor onze ogen afspelenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:10 schreef kdaalder het volgende:
[..]
hi bitch, bye bitch, go away bitch, bitch, in case u dont get it bitch, go bitch to someone else bitch, where's my money bitch? bitch BITCH bitch
Hij is door z'n oeuvre heen. Geen wonder, met zo'n beperkte woordenschat. Als je teksten van 50 Cent nog niet eens snapt en ze daarom "geniaal" vindt, dan heb je wel een ontwikkelingsstoornis opgelopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je bent wel wat lichtgeraakt moet ik zeggen, toe aan vakantie zeker
Nee, je wordt gevoerd. De begeleidster zit al klaar. Het slabbetje gaat nu om, zie ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:11 schreef kdaalder het volgende:
en mensen ik ga nu eten, spreek jullie later
De katten van TS mogen wél naar buiten, TS zelf niet. Hij zou maar zou kunnen verdwalen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:12 schreef Trashcanman het volgende:
Tevens vind ik dat ik nog helemaal niet zo veel over je katten heb gevraagd, zo weet ik bijvoorbeeld niet of ze ook naar buiten mogen en welk merk ontwormer je voor ze gebruikt.
En let op: mondje dicht tijdens het eten, niet smakken of boeren en wel je stiefmama bedanken na het eten dat ze een maaltijdje voor jou heeft klaargemaakt achter het fornuisquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:11 schreef kdaalder het volgende:
en mensen ik ga nu eten, spreek jullie later
De verzorgster vindt het niet zo leuk om stiefmama van TS genoemd te worden. Ze wil - om begrijpelijke redenen - graag NIET aan haar werk herinnerd worden in privétijd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:14 schreef starla het volgende:
[..]
En let op: mondje dicht tijdens het eten, niet smakken of boeren en wel je stiefmama bedanken na het eten dat ze een maaltijdje voor jou heeft klaargemaakt achter het fornuis
Die tekst ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
TS begrijpt rap trouwens zó goed dat hij topics moet openen om achter de betekenis van songteksten te komen: MUZ / Nas- The Message
Ja TS, vertel ons de namen van je katten!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef Gehenna het volgende:
TS, waarom ben je zo bang om ons te vertellen wat de namen van je katten zijn?
jij bent zo een nerd weetje dat? tering man het is echt erg met jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Conversatie? Jezus wat een woord TS. Je moest zeker wel een middagje uitrekken om een ander moeilijk woord voor gesprek op te zoeken?
ten eerste: ga naar je vornuis en attentie voor degene met wie jij leeft: of de ketting is te lang want ze zit bij de computer om dit te schrijven of er staat een computer in de keuken die daar onmiddelijk weg moet!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:12 schreef starla het volgende:
[..]
Zelf geschreven, want dat is zeker niet slecht! Je hebt je vocabulaire uit weten te breiden van fag en gay naar bitch! We zien de evolutie van de rappende primaat voor onze ogen afspelen
50 cent is in ieder geval veel verder gekomen dan jou, nerd!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is door z'n oeuvre heen. Geen wonder, met zo'n beperkte woordenschat. Als je teksten van 50 Cent nog niet eens snapt en ze daarom "geniaal" vindt, dan heb je wel een ontwikkelingsstoornis opgelopen.
Hopelijk helpt therapie nog.
jij weet wel erg veel over inrichtingen zeg..heb je ervaring? je heb er zeker net zelf gezeten, en omdat je geen vrienden hebt zit je maar op fok, want je hebt niks beters te doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, je wordt gevoerd. De begeleidster zit al klaar. Het slabbetje gaat nu om, zie ik.
ik heb tenminste een huis waarin ik binnen kan zijn, als ik de deur uit ga ben ik buiten, jij zal vast en zeker in een doos in een grot wonen, met 1 computer waarmee je alleen op fok kan, een woordenboek en een televisie waar je alleen maar 24/7 goede tijden slechte tijden kan kijken. Weetje elfletterig, bij jou denk ik aan een liedje van Akon, het liedje heet ''lonely'' en het refrein gaat zo: Lonely, I am so lonely, I have nobody, to call my ooooownquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De katten van TS mogen wél naar buiten, TS zelf niet. Hij zou maar zou kunnen verdwalen.
moet jij niet terug naar je keuken om een maaltijd klaar te maken, heb je trouwens je rode lampje al aan, want de enige reden dat jij op fok zit is dat niemand voor jou wil betalen en maar naar een andere hoer gaan. BAM!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:14 schreef starla het volgende:
[..]
En let op: mondje dicht tijdens het eten, niet smakken of boeren en wel je stiefmama bedanken na het eten dat ze een maaltijdje voor jou heeft klaargemaakt achter het fornuis
Ja elke kat is bang voor de stofzuiger.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef Trashcanman het volgende:
Oh shit! Ik had ook nog willen vragen of ze bang voor de stofzuiger zijn.
TS, kom je na het eten wel terug om me dat te vertellen?
och ik begrijp nu helemaal waar The Mesage over gaat hoor, don't worryquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
TS begrijpt rap trouwens zó goed dat hij topics moet openen om achter de betekenis van songteksten te komen: MUZ / Nas- The Message
oke goed ik vertel het wel: ik heb ze naar 2 rappers vernoemd: Nas en 2Pac heten zequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef Gehenna het volgende:
TS, waarom ben je zo bang om ons te vertellen wat de namen van je katten zijn?
O ja? Verklaar dit dan eens. Is dit geen kat? En is dat geen stofzuiger?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Ja elke kat is bang voor de stofzuiger.
[..]
Leukquote:[..]
oke goed ik vertel het wel: ik heb ze naar 2 rappers vernoemd: Nas en 2Pac heten ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |