ja is toch veel beter? mensen die een boodchap in hun liedjes achterlaten, mensen die hun liedjes zelf schrijven, mensen die niet over chicks zingen in elk fucking liedje (zoals One Direction)quote:Op zondag 14 juli 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
De toplijsten aller tijden worden altijd gedomineerd door Wiz Khalifa, Havoc & Lloyd Banks ja.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:35 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ja is toch veel beter? mensen die een boodchap in hun liedjes achterlaten, mensen die hun liedjes zelf schrijven, mensen die niet over chicks zingen in elk fucking liedje (zoals One Direction)
die tattoos zien er eigenlijk wel baas uitquote:Op zondag 14 juli 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bijzonder groot artiest ja.
wat een kutherriequote:Op zondag 14 juli 2013 17:37 schreef Stuart het volgende:
Als ik maar 3 liedjes mag kiezen dan kies ik in ieder geval AC/DC met Thunderstruck
Over de andere 2 zou ik heel goed moeten nadenken![]()
Hahahaquote:
het is toch gewoon geschreeuw? dit is toch veel beter:quote:Op zondag 14 juli 2013 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Kan me voorstellen dat niet iedereen het weet te waarderen
In ieder geval vele malen beter dan die stront die jij in je OP hebt staan.quote:
uhm muziek van deze tijd bedoel je?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:06 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
In ieder geval vele malen beter dan die stront die jij in je OP hebt staan.
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:37 schreef Trollscience het volgende:
beste liedje is sowieso stairway to heaven van deep purple man !!!!! tegenwoordig maken ze geen goede muziek meer !!!
tegenwoordig maken ze geen goeie muziek meer? rond 1990 zijn ze begonnen met goeie muziek te makenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:37 schreef Trollscience het volgende:
beste liedje is sowieso stairway to heaven van deep purple man !!!!! tegenwoordig maken ze geen goede muziek meer !!!
gast de beste muziek is sowiezo heavy metal uit de jaren '60.... ipv al die domme "gangster" negers die de hele tijd over dezelfde beat rappen over bitches neuke....quote:Op maandag 15 juli 2013 12:41 schreef kdaalder het volgende:
[..]
tegenwoordig maken ze geen goeie muziek meer? rond 1990 zijn ze begonnen met goeie muziek te maken
over bitches neuken? dat doen alleen die fake ass rappers. Heavy Metal? dat gaat een beetje zo: WAAWAAAWAAAWAAAWAAAAHEEEHEHEEEEEHEEEE. Een beetje geschreeuw dus. een beetje? keihard geschreeuw, kutherrie, dat is toch geen muziek? ik kan me niet voorstellen dat mensen naar metal luisteren, dat is op splittercore na het ergste wat er is, gewoon keihard kattengejank, dat zijn toch kutgeluiden?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gast de beste muziek is sowiezo heavy metal uit de jaren '60.... ipv al die domme "gangster" negers die de hele tijd over dezelfde beat rappen over bitches neuke....
nee 1 of andere 'stoere' neger die de hele tijd monotoon praat op een dom ritme is zeker wel luisterbaar.... soms ben ik het wel met de vvd van geert wilders eens hoor...quote:Op maandag 15 juli 2013 19:45 schreef kdaalder het volgende:
[..]
over bitches neuken? dat doen alleen die fake ass rappers. Heavy Metal? dat gaat een beetje zo: WAAWAAAWAAAWAAAWAAAAHEEEHEHEEEEEHEEEE. Een beetje geschreeuw dus. een beetje? keihard geschreeuw, kutherrie, dat is toch geen muziek? ik kan me niet voorstellen dat mensen naar metal luisteren, dat is op splittercore na het ergste wat er is, gewoon keihard kattengejank, dat zijn toch kutgeluiden?
1 of andere stoere neger? gaan we de fucking racist uithangen (nee ik ben geen neger effe dat je het weet). monotoon praat? weetje zeker? hij rapt hij praat niet. Maar ach, mensen die niks van rap weten denken altijd dat rappen hetzelfde is als snel praten. en rappers hebben het in hun liedjes over echte shit, die geven een boodschap in hun liedjes door. En dan heb ik het over echte rappers zoals 2pac, Nas of Eminem, niet zoals fake ass rappers zoals Yes-R of Mac Miller of Lil Wayne. Waar zingen, of beter gezet ''schreeuwen'' die metal emo gothics van jou over. Ten derde: fuck you, ten vierde:quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee 1 of andere 'stoere' neger die de hele tijd monotoon praat op een dom ritme is zeker wel luisterbaar.... soms ben ik het wel met de vvd van geert wilders eens hoor...
commerciele troep?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Buffell het volgende:
Dát, mijn heren, zijn nog eens platen
En TS, ga je inderdaad eens hard schamen dat je goedkoop geproduceerde commerciële troep, zonder diepgang (m.u.v. van The Message een beetje) verkiest boven echte klassiekers waar bloed, zweet en tranen én een prachtige historie bij zit.
Bruce Springsteen? is wel heel oud heh?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Buffell het volgende:
1. Bruce Springsteen - Thunder Road
2. Dire Straits - Brothers in Arms
3. Bruce Springsteen - The Ghost of Tom Joad / Deep Purple - Child in Time
Pac vind ik idd niet zo goed als iedereen vindt, ik vind hem niet ''The King of Rap'' zoals hij genoemt wordt maar dat neemt niet weg dst hij een heel goeie rapper is, Eminem is ook een goeie rapper maar ook niet de beste. Maar anyway, ik vind dat Nas the titel ''The King of Rap'' verdientquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:40 schreef Agger het volgende:
Jij bent een ster in dingen overschatten. 2Pac is enorm overschat, idem Eminem. En dan ook nog Young, Wild and Free in je top 3 beste nummers ooit zetten? Dan snap je er heeeeeeeeeelemaal niets van.
Klopt, hij heeft goede nummers. Maar het leven wat hij leed en zijn achtergrond is al een verhaal op zich, daarom wordt hij wel vaak bovenaan gezet. Dat gebeurt toch met alles en iedereen die wereldberoemd was en dood is?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:40 schreef Agger het volgende:
Jij bent een ster in dingen overschatten. 2Pac is enorm overschat, idem Eminem. En dan ook nog Young, Wild and Free in je top 3 beste nummers ooit zetten? Dan snap je er heeeeeeeeeelemaal niets van.
Als je dit geen goede maar "oude" muziek vindt kan je net zo goed gewoon naar je rappers gaan luisterenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:19 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Bruce Springsteen? is wel heel oud heh?
ik heb ook een vader weetje...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:51 schreef Worsteman het volgende:
[..]
Als je dit geen goede maar "oude" muziek vindt kan je net zo goed gewoon naar je rappers gaan luisteren
Oud, nou en? Trad een paar weken geleden nog op met de e-street band. En dat was een optreden dat je de meeste 20 jarige artiesten niet eens ziet doen. Zegt helemaal niets. Dit is toch gênant, of niet soms?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:19 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Bruce Springsteen? is wel heel oud heh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |