ja is toch veel beter? mensen die een boodchap in hun liedjes achterlaten, mensen die hun liedjes zelf schrijven, mensen die niet over chicks zingen in elk fucking liedje (zoals One Direction)quote:Op zondag 14 juli 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
De toplijsten aller tijden worden altijd gedomineerd door Wiz Khalifa, Havoc & Lloyd Banks ja.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:35 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ja is toch veel beter? mensen die een boodchap in hun liedjes achterlaten, mensen die hun liedjes zelf schrijven, mensen die niet over chicks zingen in elk fucking liedje (zoals One Direction)
die tattoos zien er eigenlijk wel baas uitquote:Op zondag 14 juli 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bijzonder groot artiest ja.
wat een kutherriequote:Op zondag 14 juli 2013 17:37 schreef Stuart het volgende:
Als ik maar 3 liedjes mag kiezen dan kies ik in ieder geval AC/DC met Thunderstruck
Over de andere 2 zou ik heel goed moeten nadenken![]()
Hahahaquote:
het is toch gewoon geschreeuw? dit is toch veel beter:quote:Op zondag 14 juli 2013 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Kan me voorstellen dat niet iedereen het weet te waarderen
In ieder geval vele malen beter dan die stront die jij in je OP hebt staan.quote:
uhm muziek van deze tijd bedoel je?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:06 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
In ieder geval vele malen beter dan die stront die jij in je OP hebt staan.
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:37 schreef Trollscience het volgende:
beste liedje is sowieso stairway to heaven van deep purple man !!!!! tegenwoordig maken ze geen goede muziek meer !!!
tegenwoordig maken ze geen goeie muziek meer? rond 1990 zijn ze begonnen met goeie muziek te makenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:37 schreef Trollscience het volgende:
beste liedje is sowieso stairway to heaven van deep purple man !!!!! tegenwoordig maken ze geen goede muziek meer !!!
gast de beste muziek is sowiezo heavy metal uit de jaren '60.... ipv al die domme "gangster" negers die de hele tijd over dezelfde beat rappen over bitches neuke....quote:Op maandag 15 juli 2013 12:41 schreef kdaalder het volgende:
[..]
tegenwoordig maken ze geen goeie muziek meer? rond 1990 zijn ze begonnen met goeie muziek te maken
over bitches neuken? dat doen alleen die fake ass rappers. Heavy Metal? dat gaat een beetje zo: WAAWAAAWAAAWAAAWAAAAHEEEHEHEEEEEHEEEE. Een beetje geschreeuw dus. een beetje? keihard geschreeuw, kutherrie, dat is toch geen muziek? ik kan me niet voorstellen dat mensen naar metal luisteren, dat is op splittercore na het ergste wat er is, gewoon keihard kattengejank, dat zijn toch kutgeluiden?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gast de beste muziek is sowiezo heavy metal uit de jaren '60.... ipv al die domme "gangster" negers die de hele tijd over dezelfde beat rappen over bitches neuke....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |