De 50 Cent die ondanks zijn straffen op piepjonge leeftijd doodleuk bleef doorgaan met crimineel gedrag. Dezelfde 50 Cent die nu schatrijk is, maar zich nog steeds niet volwassen kan gedragen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:13 schreef kdaalder het volgende:
[..]
die 50 cent die een heel zware jeugd had en tussen de criminaliteit zat ja en daarom drugsdealer werd. Ja die 50 Cent. En jij somt alleen het negatieve op. En ik heb het over zijn rapkunsten niet over welke fucking mongool hij heeft bedreigd ik heb het over zijn fucking rapkunsten
Het kan dus toch...quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:52 schreef psychedelicate het volgende:
TS is een troll, dat kan niet anders. Niemand kan zo onwetend zijn.
Het kan nog zo'n stakker zijn, maar daardoor zou de muziek nog steeds wel tof kunnen zijn, toch? Of kun jij de persoon erachter niet los zien van de muziek?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 50 Cent die ondanks zijn straffen op piepjonge leeftijd doodleuk bleef doorgaan met crimineel gedrag. Dezelfde 50 Cent die nu schatrijk is, maar zich nog steeds niet volwassen kan gedragen.
Dit iddquote:Ik som de realiteit op: een iets te hard omhooggevallen vent die z'n eigen criminele verleden vakkundig uitbuit om de rap-held uit te hangen. En genoeg dombo's die erin trappen...
tering wat een autist ben jij. Het enige wat ik zeg is dat hij een goeie echte rapper isquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 50 Cent die ondanks zijn straffen op piepjonge leeftijd doodleuk bleef doorgaan met crimineel gedrag. Dezelfde 50 Cent die nu schatrijk is, maar zich nog steeds niet volwassen kan gedragen.
Ik som de realiteit op: een iets te hard omhooggevallen vent die z'n eigen criminele verleden vakkundig uitbuit om de rap-held uit te hangen. En genoeg dombo's die erin trappen...
Doet die man überhaupt nog wel eens iets? "Ayo Technology" is (gelukkigquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:44 schreef kdaalder het volgende:
[..]
tering wat een autist ben jij. Het enige wat ik zeg is dat hij een goeie echte rapper is
uhm ja hij doet nog wel es iets.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Doet die man überhaupt nog wel eens iets? "Ayo Technology" is (gelukkig) het laatste wat ik van hem gehoord heb, en dat was 2007 alweer..
Ach, wat is "een goede rapper zijn" eigenlijk? Ritmisch juist een aantal woorden uitspreken? Het merendeel van de teksten is nog bagger ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:44 schreef kdaalder het volgende:
[..]
tering wat een autist ben jij. Het enige wat ik zeg is dat hij een goeie echte rapper is
Maar in die zang zit daadwerkelijk melodie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:21 schreef Gehenna het volgende:
Ik blijf erbij de beste rapper is verreweg Drs. P!![]()
![]()
Dat was de bewering dan ook niet. TS beweerde dat 50 Cent door toedoen van andere rappers een slecht imago kreeg. Ik heb slechts even de "staat van dienst" van het geschifte heerschap opgesomd voor TS.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef Gewas het volgende:
Als iemand de muziek van 50 Cent goed vind, hoeft zijn verleden er toch niet toe te doen?
Boo Yaa Tribe?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef Gewas het volgende:
Als iemand de muziek van 50 Cent goed vind, hoeft zijn verleden er toch niet toe te doen? Ik luister ook weleens muzikanten/bands die een fout imago hebben.
[..]
Maar in die zang zit daadwerkelijk melodie.![]()
Iemand heeft me een paar jaar geleden een toffe band aangeraden (rap) maar ben de naam helaas kwijt. Klonk in ieder geval heel goed en ik kan best geloven dat er meer van dit soort rapmuziek bestaat.
Die ja. Wel geinig, ook qua muziek erbij toch? Ok geen 'band' dus het was een schaamteloze plug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh die zijn wel iets leuker idd, voordeel is ook dat er geen video bij zitquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die ja. Wel geinig, ook qua muziek erbij toch? Ok geen 'band' dus het was een schaamteloze plug.
Deze twee vind ik beter:
quote:The Isley Brothers deden 'm het waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
Ik herinnerde het me weer: de band was Portishead.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:49 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik herinnerde het me weer: de band was Portishead.
Heb het even opgezocht, schijnt dus geen rap te zijn maar triphop.
nee laatst had hij nog een leidje My Life gemaakt, er is een boek over hem geschreven, hij had in 2012 nog 2 albums gemaaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, z'n zoon bedreigen, bijvoorbeeld
ik ga hier niet eens op in, holy shit hoe weinig kan iemand over rap weten, dude jij moet echt effe een rap cursus gaan volgen. Daarna praten we verder, Dus stop maar met praten want je maakt jezelf alleen belachelijk, we weten beide dat jij er geen reed over weet, en dat rijmtquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, wat is "een goede rapper zijn" eigenlijk? Ritmisch juist een aantal woorden uitspreken? Het merendeel van de teksten is nog bagger ook.
Ik wou nog teksten citeren heer, maar ze zijn te zwakzinnig om mijn ctrl+c toetsen aan vuil te maken. De gemiddelde triangeljosti is tot meer in staat.
Een rapcursus?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:30 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ik ga hier niet eens op in, holy shit hoe weinig kan iemand over rap weten, dude jij moet echt effe een rap cursus gaan volgen. Daarna praten we verder, Dus stop maar met praten want je maakt jezelf alleen belachelijk, we weten beide dat jij er geen reed over weet, en dat rijmt
ik zei dat echte rappers steeds meer worden gezien als rappers die over money and bitches rappen door die nieuwe opkomende nep rappers. Echte rap wordt vergeten door domme mensen zoals jij die geen reed over rap afweten. Anyway, ga eerst wat meer over rap leren, daarna praten we wellicht verder, ik ga verder niet op je in, dan heb ik nog 1 vraag: Heb jij vrienden?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was de bewering dan ook niet. TS beweerde dat 50 Cent door toedoen van andere rappers een slecht imago kreeg. Ik heb slechts even de "staat van dienst" van het geschifte heerschap opgesomd voor TS.
NERD!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een rapcursus?Ga jij eerst maar even fatsoenlijk Nederlands leren debiel
met je reed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |