Foeke Booyan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
club brugge overigens dat hij aanhangt
cercle suckt bij hem denk ik vanwege foeke booy
fysiek is het allemaal wat minder, belangrijk ingrediënt voor in engelandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie eigenlijk weinig spelers van moment in de Eredivisie in Engeland slagen.
Te weinig mentaliteit/kwaliteit bij de meesten.
Leg dat maar eens uit aan die rare Belg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat nooit werken zo'n BeNeLiga. De dood voor het Nederlands voetbal.
KUT IDEE!
je steekt duizenden clubs ermee dood. al wil 17 van de 18 eredivisieclubs geen beneliga. kan bojan niet tegen en blijft hij beweren dat murdoch het allemaal wel regelt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat nooit werken zo'n BeNeLiga. De dood voor het Nederlands voetbal.
KUT IDEE!
Ze gaan gewoon te vroeg weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Alderweireld, BMI kunnen echt wel bij een Everton of zo meedoen hoor, echte top zie ik er ook geeneen, daarom wel verbaasd over Van Ginkelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Strootman uiteindelijk wel hoor. Siem ook. Fer ook wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Die ook nog wel jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Strootman uiteindelijk wel hoor. Siem ook. Fer ook wel.
Je ligt onder je bureau van het lachen hè?quote:
Subtop hooguit misschien, zie er geen een top6 team spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Allemaal matige voetballers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik probeer mijn elleboog te likken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je ligt onder je bureau van het lachen hè?
Zo geweldig is die top 6 toch ook weer nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Subtop hooguit misschien, zie er geen een top6 team spelen.
Van Ginkel zie ik het daar nog wel goed doen. Type Lampard met aardig wat potentie. Al zal hij zijn eerste seizoen natuurlijk 0 keer spelen. Ik denk dat het een geschenkje is van Vites aan zijn geldschieter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alderweireld, BMI kunnen echt wel bij een Everton of zo meedoen hoor, echte top zie ik er ook geeneen, daarom wel verbaasd over Van Ginkel
Jawel hoor. Strootman naar Southampton.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Subtop hooguit misschien, zie er geen een top6 team spelen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Fer geef ik de meeste kans dan.
Strootman en Siem totaal geen fan van.
Ik denk dat er op moment geen een eredivisie speler is die er zomaar even tussen komt. Bij Vertonghen wist je dat wel tamelijk zeker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo geweldig is die top 6 toch ook weer niet
Ik heb 2 ribben laten verwijderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik probeer mijn elleboog te likken.
Fer is helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Fer geef ik de meeste kans dan.
Strootman en Siem totaal geen fan van.
Met afstand ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]voorspelbaar, hij is wel de minste van die 3
Dan bunker ik mijzelf in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel hoor. Strootman naar Southampton.
Kom ik om de week over. Doen we een pintje.quote:
Die stak er ook met kop en schouders bovenuit hier, dat kan je inderdaad verder van weinig spelers zeggenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er op moment geen een eredivisie speler is die er zomaar even tussen komt. Bij Vertonghen wist je dat wel tamelijk zeker.
Hebben jullie nog een keeper nodig?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Al lijkt me het wel leuk wat meer Nederlandse spelers naast Josje Hooiveld
enig idee of van dijk het gaat maken bij celtic???quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Al lijkt me het wel leuk wat meer Nederlandse spelers naast Josje Hooiveld
was jij nog in the dell geweest vroeger?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom ik om de week over. Doen we een pintje.
vast wel. iedere matige speler maakt het daar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enig idee of van dijk het gaat maken bij celtic???
Die Wanyama ofzo zat iedereen opeens achteraanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vast wel. iedere matige speler maakt het daar.
Jip.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was jij nog in the dell geweest vroeger?
Hele beperkte speler is dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enig idee of van dijk het gaat maken bij celtic???
Da's ook wel een leuke speler. Beetje een kruising tussen Edgar Davids en Yaya Touré.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Wanyama ofzo zat iedereen opeens achteraan
quote:
Heb je gezopen of is je account gehackt Stinho?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben blij dat ie neit naar ajax is gekomen
brrr die gast eert alleen op zijn fysiek
Gijp is er wel fan vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben blij dat ie neit naar ajax is gekomen
brrr die gast eert alleen op zijn fysiek
Zijn zusje zit nu achter zijn account.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je gezopen of is je account gehackt Stinho?
Gijp kun je ook niet serieus nemen.quote:
Ik heb even geen zin om normaal te posten, kan het wel doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je gezopen of is je account gehackt Stinho?
Ach soms zegt hij wel eens wat zinnigs. Maar soms lult hij volslagen onzin, met grote spelers enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gijp kun je ook niet serieus nemen.
Zou leuk zijn als Bojan bij zijn presentatie meteen begint over de Beneliga die moet komenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
jongens morgen wordt bojans komst naar ajax bekend gemaakt
ik ga van die gozer 0,0 verwachtingen hebben. puur omdat bojan op het forum hier een irritante gozer is.
einde bericht
subtiel i love murdoch badge op een swagpet die hij draagtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Bojan bij zijn presentatie meteen begint over de Beneliga die moet komen.
Hij is fan van Israël, daarom komt hij bij onsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
subtiel i love murdoch badge op een swagpet die hij draagt
Monkouquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]![]()
Geweldig man. Niet vaak zo genoten. Met mijn pa. Speciaal voor Le Tissier (en Monkou).
Mijn Spaans is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr henk en de poot van rex
nu je het zegt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is fan van Israël, daarom komt hij bij ons
Wie?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Monkou
Kwam er echt pas paar maanden terug achter dat ie bij Feyenoord heeft gespeeld![]()
vertaling voor autistenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn Spaans is ook niet meer wat het geweest is
quote:Marc Overmars heeft de voorste overtuigd en Ajax voorzitter, Michael Kinsbergen, heeft een overeenkomst gesloten met Josep Maria Bartomeu gesloten
PSV Eindhoven en Feyenoord wilden ook en Philip Cocu en Ronald Koeman riep persoonlijk Linyola
Tot slot, Bojan Krkic is besloten door het Ajax team waar hij volgend seizoen zal spelen in bruikleen van FC Barcelona . Aan de voorzijde, door de grote drie van de beoogde Eredivisie ( Ajax , PSV en Feyenoord ) heeft gegooid van de geschiedenis en de organisatie van de Nederlandse kampioenen en vooral de mogelijkheid om verder te gaan betwisten van de Kampioenen.
De voorzitter van Ajax , Michael Kinsbergen , en zijn manager, de voormalige Barcelona Marc Overmars , zijn vanmiddag geland in Barcelona om eerst te overtuigen Bojan en sluit de deal na de Barca vice-president, Josep Maria Bartomeu . De verkoop is alleen voor een jaar, met een andere optie.
Interessant is dat de drie coaches van de drie kandidaten voor de Eredivisie , voormalige Catalanen Frank de Boer ( Ajax ), Philip Cocu ( PSV ) en Ronald Koeman ( Feyenoord hebben), persoonlijk geroepen om te proberen om Bojan te overtuigen.
Ga naar zijn presentatie en schreeuw in zijn oor dat 17 van de 18 clubs tegen zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nu je het zegt.
angstvallige overeenkomsten.
zijn presentatie kan de tering krijgen. moet wel darts kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga naar zijn presentatie en schreeuw in zijn oor dat 17 van de 18 clubs tegen zijn.
Die redden het ook wel zonder jou hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zijn presentatie kan de tering krijgen. moet wel darts kijken.
ik red het niet zonder dartsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die redden het ook wel zonder jou hoor.
Wat is erger voor jou dan. Een leven zonder Ajax of een leven zonder darts?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik red het niet zonder darts
zo triest is mijn leven
lastig te zeggen manquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is erger voor jou dan. Een leven zonder Ajax of een leven zonder darts?
ach joh, als hij naar psv was gekomen was het jouw nieuwe pino geweest. stop met je hypocrisiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast die overal is mislukt gaat naar Ajax ja?
Haha ga jij maar fappen op Maher debieltje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast die overal is mislukt gaat naar Ajax ja?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ach joh, als hij naar psv was gekomen was het jouw nieuwe pino geweest. stop met je hypocrisie
houd je bek dicht rens, ben prikkelbaarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laatst koos je darts boven voetbal dus doei Stijn
Rens is verandertquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ga jij maar fappen op Maher debieltje.
Zo doen we allemaal hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ach joh, als hij naar psv was gekomen was het jouw nieuwe pino geweest. stop met je hypocrisie
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent zelf hypocriet en uitermate storend
quote:
Ja omdat Bojan bij 3 clubs is mislukt bent ik jaloersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een domme reactie van jou. Jaloezie heerst.
you mad bro??quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga je hard uitlachen als Maher komende vrijdag tekent bij Ajax
goed argument. jij dacht ook zeker dat Pelle zou mislukkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja omdat Bojan bij 3 clubs is mislukt bent ik jaloers
Stijn, jij vindt iedereen een teringuser.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
goffetomme met je kutarchieven.
vergeten waarom ik jou een teringuser vond
Niet echt jaloezie, wellicht zelfs reëel. Maar ik ben toch blij met Bojanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een domme reactie van jou. Jaloezie heerst.
mij nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn, jij vindt iedereen een teringuser.
Die jongen heeft meer kwaliteiten dan Strootman en Maher bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja omdat Bojan bij 3 clubs is mislukt bent ik jaloers
doe eens nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn, jij vindt iedereen een teringuser.
http://fok.nl/sherlock/?by=dj_day-v&about=pelle¬intopic=0quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goed argument. jij dacht ook zeker dat Pelle zou mislukken
Waterman vind ik wel beter keepen dan Bojan hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die jongen heeft meer kwaliteiten dan Strootman en Maher bij elkaar.
omdat hij van Barça is zeker?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
jij scant het wel makkelijk door hé. hoe heb je dat geleerdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=dj_day-v&about=pelle¬intopic=0
Nope
Heb jij zijn filmpjes weleens bekeken? Of überhaupt ooit zien spelen? Heeft gewoon weinig geluk gehad. Ik zeg niet dat we een Messi in huis hebben maar komop we kunnen hier heel blij mee zijn.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
davy, ga los. je kunt het brand die rens helemaal afquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja jij volgt die jongen vast elke wedstrijd.
Aangezien het gerucht dat hij naar Ajax gaat al zo'n 3 jaar gaat ben ik wel geïnteresseerd in die jongen geworden dat wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja jij volgt die jongen vast elke wedstrijd.
nee, ja, kloptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij zijn filmpjes weleens bekeken? Of überhaupt ooit zien spelen? Heeft gewoon weinig geluk gehad. Ik zeg niet dat we een Messi in huis hebben maar komop we kunnen hier heel blij mee zijn.
Nou veel plezier er mee. Op naar 4 op een rij!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien het gerucht dat hij naar Ajax gaat al zo'n 3 jaar gaat ben ik wel geïnteresseerd in die jongen geworden dat wel.
okquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
rens dit moet je niet serieus nemen
gr gr
Ja ga jij maar fappen op die kut spelers van PSV. Wat is dat een achterlijk kut team zeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou veel plezier er mee. Op naar 4 op een rij!
dartstopic zit vol met goede jongensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zie ik via sherlock?
[..]
Hij kan ook goede posts maken blijkbaar
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ga jij maar fappen op die kut spelers van PSV. Wat is dat een achterlijk kut team zeg.
Ik moet het ook nog maar gewoon bij Ajax zien hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappigste is dat als die knakker naar PSV was gegaan alle joden nu gezegd hadden
"matig voetballertje die bij 3 clubs is mislukt"
doen ze bij PSV nu ook ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappigste is dat als die knakker naar PSV was gegaan alle joden nu gezegd hadden
"matig voetballertje die bij 3 clubs is mislukt"
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ga jij maar fappen op die kut spelers van PSV. Wat is dat een achterlijk kut team zeg.
Rens ook niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb die hele bojan nog niet eens gezien
don't even care
Houden zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
don't even care
niet nodig, is bij 3 clubs mislukt. Wordt niksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
don't even care
Ik kan ook weer gaan drinken en filosofische vraagstukken over de dood in de groep gooienquote:
Ja, doe!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan ook weer gaan drinken en filosofische vraagstukken over de dood in de groep gooien
Hadden laatst wel een leuke discussie over zelfmoord. Helaas heeft op paar meter van me zusje iemand zichzelf voor de trein gegooid vanavondquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan ook weer gaan drinken en filosofische vraagstukken over de dood in de groep gooien
beoordeel je nu een speler door middel van een filmpje?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso hadden ze niet 28 miljoen voor hem betaald als hij een kut van kon toch?
Nee?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
beoordeel je nu een speler door middel van een filmpje?
heb ik momenteel geen zin in.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom begin je niet zinnen met een hoofdletter?![]()
Terug naar school jij
klote is datquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hadden laatst wel een leuke discussie over zelfmoord. Helaas heeft op paar meter van me zusje iemand zichzelf voor de trein gegooid vanavond
Ik ga ook een mooi filmpje maken van Manolev. Krijgen we er misschien 28 miljoen voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso hadden ze niet 28 miljoen voor hem betaald als hij een kut van kon toch?
Ze heeft er niks van gezien maar wel alles eromheen meegemaakt natuurlijk. Vlakbij het station vanavondquote:
Stuur het op naar Daily Mail.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga ook een mooi filmpje maken van Manolev. Krijgen we er misschien 28 miljoen voor.
Doe eens niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, helemaal niet. Gedraag me alleen als een incapabele teringdebiel.
cafeïne is slecht voor jouquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, zal ik nu even wat koffie zetten
Dat is niet goed hoor, zo vlak voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zoveel koffie drinken is kanker ziekelijk!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooit koffie drinkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zoveel koffie drinken is kanker ziekelijk!
Die komt binnenkort quasi nonchalant dit topic binnen om aan te tonen hoe weinig ie om FOK! geeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is al een dag unbanned maar vertikt het om in te loggen op FOK!
Afkickverschijnselen
Komt ie wel een beetje laat achter danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het gehad met FOK!. Hij voelde zich niet meer geliefd hierzo.
ik drink liters thee in de middagquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik drink helemaal geen koffie of thee. Alleen Schultenbrau bier!
Net doen alsof je een leven hebt is best zielig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is al een dag unbanned maar vertikt het om in te loggen op FOK!
Afkickverschijnselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontkenningsfase hè. Hij las mee in zijn ban en zelfs zijn adoptiezoon miste hem niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt ie wel een beetje laat achter dan
Stiekem mist Stijn hem wel hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontkenningsfase hè. Hij las mee in zijn ban en zelfs zijn adoptiezoon miste hem niet.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net doen alsof je een leven hebt is best zielig.denk niet dat hij dit leuk vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar gaat je krediet
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net doen alsof je een leven hebt is best zielig.Als hij nog een ban had gehad las hij deze spoiler niet héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Geen streep meer door zijn naam. Net even gesjekt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als hij nog een ban had gehad las hij deze spoiler niet hé
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
Dit nummer blijft zo ziekelijk goed, heerlijk voor in de trein
Ah Davy doet researchquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen streep meer door zijn naam. Net even gesjekt.
Geen Hakuna Matata luisterenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
Dit nummer blijft zo ziekelijk goed, heerlijk voor in de trein
Heerlijk Stinho!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je moet wel heel incapabel zijn, wil je dat luisteren
Je bent wel opgefokt vandaag Rensie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rustgevende shit!
Ga jij Justin Bieber luisteren faggot!
Incapabel voor wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je moet wel heel incapabel zijn, wil je dat luisteren
leert hij allemaal van de heerenveen hooligansquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel opgefokt vandaag Rensie.
Rens, je moet nu echt je medicijnen gaan innemen. Het kan zo niet langer. Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk Stinho!
PAK HEM KLEINE PAK HEM!
Jij gaat mij afkraken in het openbaar, daar hou ik niet zo van hé.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel opgefokt vandaag Rensie.
hij zei dat hij in het streekbos komt en jancees gaat roepen, tevens pik ik FOK!kers zonder problemen uit de massaquote:
Kindermishandeling voor jou ja!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens, je moet nu echt je medicijnen gaan innemen. Het kan zo niet langer. Het houdt niet op, niet vanzelf.
graag gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tijd voor mijn favoriete gif
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij gaat mij afkraken in het openbaar, daar hou ik niet zo van hé.
Rens, nu ga je te ver. Ik ga naar je huis toe om je Heerenveen seizoenkaart doormidden te knippen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vader je vanavond verkracht, dan zit die pas echt er goed in!
Dit is pas muziek waarop je lekker die toetsen op je toetsenbord kan intikken als een gek. RAMMEN OP DAT DING!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe maar opzetten en laat het allemaal los!!!
quote:You go to sleep and wake up in a post-apocalyptic world. In the chaos, four strong, but extremists factions control everything. To get security and food, you must align with one of them. They are:
1. Islamic (internal strife between the Sunnis and Shias)
2. Fascism (including NS and similar totalitarian groups)
3. Communism (including Stalinists and Trotskyists, etc.)
4. Right wing nationalists (including Templars, Zionists, conservative autocrats, etc.)
Haha troll, jij komt nooit buiten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens, nu ga je te ver. Ik ga naar je huis toe om je Heerenveen seizoenkaart doormidden te knippen.
Ik kan Verschijnselen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha troll, jij komt nooit buiten.
Daar zijn wij de users niet voor. Wij zijn nog allemaal jonge mannetjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik probeer hier een intelligente discussie te starten.
ik kies 4 zonder onderbouwingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
je bent ouder dan mijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn wij de users niet voor. Wij zijn nog allemaal jonge mannetjes.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Imperio*
(Laat Rens weer normaal doen)
hou je bekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn wij de users niet voor. Wij zijn nog allemaal jonge mannetjes.
Mwha lijkt mij niet zo interessant op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah en toen ik jou laatst geestelijk jonger inschatte (terwijl ik wist dat je 19 was) ging je spontaan jankenquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah en toen ik jou laatst geestelijk jonger inschatte (terwijl ik wist dat je 19 was) ging je spontaan janken
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ene persoonlijkheid dan. Ik heb er meerdere.
dan moeten de kwaliteit users even komenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mwha lijkt mij niet zo interessant op dit tijdstip.
TR waardig ditquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg jij eens de touwtyfus met je meerdere persoonlijkheden.
ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
JR, JanCees, Insomnia en Rens.
2 hebben gekozen voor "ik val op mannen".
ik heb op discussie gestemd ook al ben ik niet goed ingelezen in dit onderwerpquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moeten de kwaliteit users even komen
Touwtyfus hebben ze alleen in Friesland volgens mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg jij eens de touwtyfus met je meerdere persoonlijkheden.
ikkequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb gekozen voor tietenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan best vraag het mensen die daar wonen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Touwtyfus hebben ze alleen in Friesland volgens mij.
Nee zodirect word ik ook een zombie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan best vraag het mensen die daar wonen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee zodirect word ik ook een zombie.
Davy geef ons meer tetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy geef ons meer tetten.doe zelf mietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy geef ons meer tetten.Heb ik helemaal niet gekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een getracht een poging tot discussie over extremisme te starten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Start even een goede discussie op. Anders gaan we jeugdsentiment behandelen.
mark Ruttequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JanCees, ik voel dat jij een probleem met mij hebt. Wil je er over praten?
Je moet het ook niet zo extreem beginnen. Laten we het in stapjes doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een getracht een poging tot discussie over extremisme te starten.
wilders-extremisten zijn de ergstequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een getracht een poging tot discussie over extremisme te starten.
Je stelt ons teleur.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben weg hier
Nu zal het niveau wel enorm dalen maar het moet maar.
Ik 0.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb er 6 geteld op Facebook. Valt me nog mee
Wat is het verschil tussen links en rechts in de politiek?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik 0.
Nu bestaat mijn Facebook ook voorral uit buitenlanders en linkse hippies.
srs?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen links en rechts in de politiek?
dit weet je niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niks ze neuken allemaal de kont van brusselquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg dat politieke gedoe niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks ze neuken allemaal de kont van brussel
Nou even kort door de bocht:quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou even kort door de bocht:
Links = Nadruk op het collectief, opkomen voor de zwakkeren en minderheden, overheid die zich met de markt bemoeid.
Rechts = Nadruk op de vrijheid van het individu en een terugtredende overheid (zie jaren 90).
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks ze neuken allemaal de kont van brussel
Bij welke heb je de meeste kans op een uitkering?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou even kort door de bocht:
Links = Nadruk op het collectief, opkomen voor de zwakkeren en minderheden, overheid die zich met de markt bemoeid.
Rechts = Nadruk op de vrijheid van het individu en een terugtredende overheid (zie jaren 90).
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij welke heb je de meeste kans op een uitkering?
kuttrollquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij welke heb je de meeste kans op een uitkering?
doe maar niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga ik ook wel stemmen volgende keer denk ik.
hoezoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe maar niet.
kan je net zo goed niet stemmen
Kom, kom Tjacka. Ga eens mijn samenvatting doorlezen, een iets inhoudelijker antwoord moet dan mogelijk zijn.quote:
hoe vond je mijn antwoord op JRquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom, kom Tjacka. Ga eens mijn samenvatting doorlezen, een iets inhoudelijker antwoord moet dan mogelijk zijn.
ja morgen weer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom, kom Tjacka. Ga eens mijn samenvatting doorlezen, een iets inhoudelijker antwoord moet dan mogelijk zijn.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga jij morgen doen met JanCees in het bos?
Het is allemaal kut.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |