Waterman vind ik wel beter keepen dan Bojan hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die jongen heeft meer kwaliteiten dan Strootman en Maher bij elkaar.
omdat hij van Barça is zeker?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
jij scant het wel makkelijk door hé. hoe heb je dat geleerdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=dj_day-v&about=pelle¬intopic=0
Nope
Heb jij zijn filmpjes weleens bekeken? Of überhaupt ooit zien spelen? Heeft gewoon weinig geluk gehad. Ik zeg niet dat we een Messi in huis hebben maar komop we kunnen hier heel blij mee zijn.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
davy, ga los. je kunt het brand die rens helemaal afquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja jij volgt die jongen vast elke wedstrijd.
Aangezien het gerucht dat hij naar Ajax gaat al zo'n 3 jaar gaat ben ik wel geïnteresseerd in die jongen geworden dat wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja jij volgt die jongen vast elke wedstrijd.
nee, ja, kloptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij zijn filmpjes weleens bekeken? Of überhaupt ooit zien spelen? Heeft gewoon weinig geluk gehad. Ik zeg niet dat we een Messi in huis hebben maar komop we kunnen hier heel blij mee zijn.
Nou veel plezier er mee. Op naar 4 op een rij!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien het gerucht dat hij naar Ajax gaat al zo'n 3 jaar gaat ben ik wel geïnteresseerd in die jongen geworden dat wel.
okquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
rens dit moet je niet serieus nemen
gr gr
Ja ga jij maar fappen op die kut spelers van PSV. Wat is dat een achterlijk kut team zeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou veel plezier er mee. Op naar 4 op een rij!
dartstopic zit vol met goede jongensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zie ik via sherlock?
[..]
Hij kan ook goede posts maken blijkbaar
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ga jij maar fappen op die kut spelers van PSV. Wat is dat een achterlijk kut team zeg.
Ik moet het ook nog maar gewoon bij Ajax zien hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappigste is dat als die knakker naar PSV was gegaan alle joden nu gezegd hadden
"matig voetballertje die bij 3 clubs is mislukt"
doen ze bij PSV nu ook ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappigste is dat als die knakker naar PSV was gegaan alle joden nu gezegd hadden
"matig voetballertje die bij 3 clubs is mislukt"
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ga jij maar fappen op die kut spelers van PSV. Wat is dat een achterlijk kut team zeg.
Rens ook niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb die hele bojan nog niet eens gezien
don't even care
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |