Zou leuk zijn als Bojan bij zijn presentatie meteen begint over de Beneliga die moet komenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
jongens morgen wordt bojans komst naar ajax bekend gemaakt
ik ga van die gozer 0,0 verwachtingen hebben. puur omdat bojan op het forum hier een irritante gozer is.
einde bericht
subtiel i love murdoch badge op een swagpet die hij draagtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Bojan bij zijn presentatie meteen begint over de Beneliga die moet komen.
Hij is fan van Israël, daarom komt hij bij onsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
subtiel i love murdoch badge op een swagpet die hij draagt
Monkouquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]![]()
Geweldig man. Niet vaak zo genoten. Met mijn pa. Speciaal voor Le Tissier (en Monkou).
Mijn Spaans is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr henk en de poot van rex
nu je het zegt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is fan van Israël, daarom komt hij bij ons
Wie?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Monkou
Kwam er echt pas paar maanden terug achter dat ie bij Feyenoord heeft gespeeld![]()
vertaling voor autistenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn Spaans is ook niet meer wat het geweest is
quote:Marc Overmars heeft de voorste overtuigd en Ajax voorzitter, Michael Kinsbergen, heeft een overeenkomst gesloten met Josep Maria Bartomeu gesloten
PSV Eindhoven en Feyenoord wilden ook en Philip Cocu en Ronald Koeman riep persoonlijk Linyola
Tot slot, Bojan Krkic is besloten door het Ajax team waar hij volgend seizoen zal spelen in bruikleen van FC Barcelona . Aan de voorzijde, door de grote drie van de beoogde Eredivisie ( Ajax , PSV en Feyenoord ) heeft gegooid van de geschiedenis en de organisatie van de Nederlandse kampioenen en vooral de mogelijkheid om verder te gaan betwisten van de Kampioenen.
De voorzitter van Ajax , Michael Kinsbergen , en zijn manager, de voormalige Barcelona Marc Overmars , zijn vanmiddag geland in Barcelona om eerst te overtuigen Bojan en sluit de deal na de Barca vice-president, Josep Maria Bartomeu . De verkoop is alleen voor een jaar, met een andere optie.
Interessant is dat de drie coaches van de drie kandidaten voor de Eredivisie , voormalige Catalanen Frank de Boer ( Ajax ), Philip Cocu ( PSV ) en Ronald Koeman ( Feyenoord hebben), persoonlijk geroepen om te proberen om Bojan te overtuigen.
Ga naar zijn presentatie en schreeuw in zijn oor dat 17 van de 18 clubs tegen zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nu je het zegt.
angstvallige overeenkomsten.
zijn presentatie kan de tering krijgen. moet wel darts kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga naar zijn presentatie en schreeuw in zijn oor dat 17 van de 18 clubs tegen zijn.
Die redden het ook wel zonder jou hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zijn presentatie kan de tering krijgen. moet wel darts kijken.
ik red het niet zonder dartsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die redden het ook wel zonder jou hoor.
Wat is erger voor jou dan. Een leven zonder Ajax of een leven zonder darts?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik red het niet zonder darts
zo triest is mijn leven
lastig te zeggen manquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is erger voor jou dan. Een leven zonder Ajax of een leven zonder darts?
ach joh, als hij naar psv was gekomen was het jouw nieuwe pino geweest. stop met je hypocrisiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast die overal is mislukt gaat naar Ajax ja?
Haha ga jij maar fappen op Maher debieltje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast die overal is mislukt gaat naar Ajax ja?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ach joh, als hij naar psv was gekomen was het jouw nieuwe pino geweest. stop met je hypocrisie
houd je bek dicht rens, ben prikkelbaarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laatst koos je darts boven voetbal dus doei Stijn
Rens is verandertquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ga jij maar fappen op Maher debieltje.
Zo doen we allemaal hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ach joh, als hij naar psv was gekomen was het jouw nieuwe pino geweest. stop met je hypocrisie
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent zelf hypocriet en uitermate storend
quote:
Ja omdat Bojan bij 3 clubs is mislukt bent ik jaloersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een domme reactie van jou. Jaloezie heerst.
you mad bro??quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga je hard uitlachen als Maher komende vrijdag tekent bij Ajax
goed argument. jij dacht ook zeker dat Pelle zou mislukkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja omdat Bojan bij 3 clubs is mislukt bent ik jaloers
Stijn, jij vindt iedereen een teringuser.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
goffetomme met je kutarchieven.
vergeten waarom ik jou een teringuser vond
Niet echt jaloezie, wellicht zelfs reëel. Maar ik ben toch blij met Bojanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een domme reactie van jou. Jaloezie heerst.
mij nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn, jij vindt iedereen een teringuser.
Die jongen heeft meer kwaliteiten dan Strootman en Maher bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja omdat Bojan bij 3 clubs is mislukt bent ik jaloers
doe eens nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn, jij vindt iedereen een teringuser.
http://fok.nl/sherlock/?by=dj_day-v&about=pelle¬intopic=0quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goed argument. jij dacht ook zeker dat Pelle zou mislukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |