Rens is verandertquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ga jij maar fappen op Maher debieltje.
Zo doen we allemaal hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ach joh, als hij naar psv was gekomen was het jouw nieuwe pino geweest. stop met je hypocrisie
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent zelf hypocriet en uitermate storend
quote:
Ja omdat Bojan bij 3 clubs is mislukt bent ik jaloersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een domme reactie van jou. Jaloezie heerst.
you mad bro??quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga je hard uitlachen als Maher komende vrijdag tekent bij Ajax
goed argument. jij dacht ook zeker dat Pelle zou mislukkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja omdat Bojan bij 3 clubs is mislukt bent ik jaloers
Stijn, jij vindt iedereen een teringuser.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
goffetomme met je kutarchieven.
vergeten waarom ik jou een teringuser vond
Niet echt jaloezie, wellicht zelfs reëel. Maar ik ben toch blij met Bojanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een domme reactie van jou. Jaloezie heerst.
mij nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn, jij vindt iedereen een teringuser.
Die jongen heeft meer kwaliteiten dan Strootman en Maher bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja omdat Bojan bij 3 clubs is mislukt bent ik jaloers
doe eens nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn, jij vindt iedereen een teringuser.
http://fok.nl/sherlock/?by=dj_day-v&about=pelle¬intopic=0quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goed argument. jij dacht ook zeker dat Pelle zou mislukken
Waterman vind ik wel beter keepen dan Bojan hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die jongen heeft meer kwaliteiten dan Strootman en Maher bij elkaar.
omdat hij van Barça is zeker?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
jij scant het wel makkelijk door hé. hoe heb je dat geleerdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=dj_day-v&about=pelle¬intopic=0
Nope
Heb jij zijn filmpjes weleens bekeken? Of überhaupt ooit zien spelen? Heeft gewoon weinig geluk gehad. Ik zeg niet dat we een Messi in huis hebben maar komop we kunnen hier heel blij mee zijn.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
davy, ga los. je kunt het brand die rens helemaal afquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja jij volgt die jongen vast elke wedstrijd.
Aangezien het gerucht dat hij naar Ajax gaat al zo'n 3 jaar gaat ben ik wel geïnteresseerd in die jongen geworden dat wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja jij volgt die jongen vast elke wedstrijd.
nee, ja, kloptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij zijn filmpjes weleens bekeken? Of überhaupt ooit zien spelen? Heeft gewoon weinig geluk gehad. Ik zeg niet dat we een Messi in huis hebben maar komop we kunnen hier heel blij mee zijn.
Nou veel plezier er mee. Op naar 4 op een rij!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien het gerucht dat hij naar Ajax gaat al zo'n 3 jaar gaat ben ik wel geïnteresseerd in die jongen geworden dat wel.
okquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
rens dit moet je niet serieus nemen
gr gr
Ja ga jij maar fappen op die kut spelers van PSV. Wat is dat een achterlijk kut team zeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou veel plezier er mee. Op naar 4 op een rij!
dartstopic zit vol met goede jongensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zie ik via sherlock?
[..]
Hij kan ook goede posts maken blijkbaar
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ga jij maar fappen op die kut spelers van PSV. Wat is dat een achterlijk kut team zeg.
Ik moet het ook nog maar gewoon bij Ajax zien hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappigste is dat als die knakker naar PSV was gegaan alle joden nu gezegd hadden
"matig voetballertje die bij 3 clubs is mislukt"
doen ze bij PSV nu ook ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappigste is dat als die knakker naar PSV was gegaan alle joden nu gezegd hadden
"matig voetballertje die bij 3 clubs is mislukt"
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ga jij maar fappen op die kut spelers van PSV. Wat is dat een achterlijk kut team zeg.
Rens ook niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb die hele bojan nog niet eens gezien
don't even care
Houden zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
don't even care
niet nodig, is bij 3 clubs mislukt. Wordt niksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
don't even care
Ik kan ook weer gaan drinken en filosofische vraagstukken over de dood in de groep gooienquote:
Ja, doe!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan ook weer gaan drinken en filosofische vraagstukken over de dood in de groep gooien
Hadden laatst wel een leuke discussie over zelfmoord. Helaas heeft op paar meter van me zusje iemand zichzelf voor de trein gegooid vanavondquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan ook weer gaan drinken en filosofische vraagstukken over de dood in de groep gooien
beoordeel je nu een speler door middel van een filmpje?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso hadden ze niet 28 miljoen voor hem betaald als hij een kut van kon toch?
Nee?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
beoordeel je nu een speler door middel van een filmpje?
heb ik momenteel geen zin in.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom begin je niet zinnen met een hoofdletter?![]()
Terug naar school jij
klote is datquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hadden laatst wel een leuke discussie over zelfmoord. Helaas heeft op paar meter van me zusje iemand zichzelf voor de trein gegooid vanavond
Ik ga ook een mooi filmpje maken van Manolev. Krijgen we er misschien 28 miljoen voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso hadden ze niet 28 miljoen voor hem betaald als hij een kut van kon toch?
Ze heeft er niks van gezien maar wel alles eromheen meegemaakt natuurlijk. Vlakbij het station vanavondquote:
Stuur het op naar Daily Mail.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga ook een mooi filmpje maken van Manolev. Krijgen we er misschien 28 miljoen voor.
Doe eens niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, helemaal niet. Gedraag me alleen als een incapabele teringdebiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |