doen ze bij PSV nu ook ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappigste is dat als die knakker naar PSV was gegaan alle joden nu gezegd hadden
"matig voetballertje die bij 3 clubs is mislukt"
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ga jij maar fappen op die kut spelers van PSV. Wat is dat een achterlijk kut team zeg.
Rens ook niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb die hele bojan nog niet eens gezien
don't even care
Houden zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
don't even care
niet nodig, is bij 3 clubs mislukt. Wordt niksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
don't even care
Ik kan ook weer gaan drinken en filosofische vraagstukken over de dood in de groep gooienquote:
Ja, doe!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan ook weer gaan drinken en filosofische vraagstukken over de dood in de groep gooien
Hadden laatst wel een leuke discussie over zelfmoord. Helaas heeft op paar meter van me zusje iemand zichzelf voor de trein gegooid vanavondquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan ook weer gaan drinken en filosofische vraagstukken over de dood in de groep gooien
beoordeel je nu een speler door middel van een filmpje?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso hadden ze niet 28 miljoen voor hem betaald als hij een kut van kon toch?
Nee?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
beoordeel je nu een speler door middel van een filmpje?
heb ik momenteel geen zin in.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom begin je niet zinnen met een hoofdletter?![]()
Terug naar school jij
klote is datquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hadden laatst wel een leuke discussie over zelfmoord. Helaas heeft op paar meter van me zusje iemand zichzelf voor de trein gegooid vanavond
Ik ga ook een mooi filmpje maken van Manolev. Krijgen we er misschien 28 miljoen voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso hadden ze niet 28 miljoen voor hem betaald als hij een kut van kon toch?
Ze heeft er niks van gezien maar wel alles eromheen meegemaakt natuurlijk. Vlakbij het station vanavondquote:
Stuur het op naar Daily Mail.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga ook een mooi filmpje maken van Manolev. Krijgen we er misschien 28 miljoen voor.
Doe eens niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, helemaal niet. Gedraag me alleen als een incapabele teringdebiel.
cafeïne is slecht voor jouquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, zal ik nu even wat koffie zetten
Dat is niet goed hoor, zo vlak voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zoveel koffie drinken is kanker ziekelijk!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooit koffie drinkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zoveel koffie drinken is kanker ziekelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |