cafeïne is slecht voor jouquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, zal ik nu even wat koffie zetten
Dat is niet goed hoor, zo vlak voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zoveel koffie drinken is kanker ziekelijk!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooit koffie drinkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zoveel koffie drinken is kanker ziekelijk!
Die komt binnenkort quasi nonchalant dit topic binnen om aan te tonen hoe weinig ie om FOK! geeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is al een dag unbanned maar vertikt het om in te loggen op FOK!
Afkickverschijnselen
Komt ie wel een beetje laat achter danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het gehad met FOK!. Hij voelde zich niet meer geliefd hierzo.
ik drink liters thee in de middagquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik drink helemaal geen koffie of thee. Alleen Schultenbrau bier!
Net doen alsof je een leven hebt is best zielig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is al een dag unbanned maar vertikt het om in te loggen op FOK!
Afkickverschijnselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontkenningsfase hè. Hij las mee in zijn ban en zelfs zijn adoptiezoon miste hem niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt ie wel een beetje laat achter dan
Stiekem mist Stijn hem wel hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontkenningsfase hè. Hij las mee in zijn ban en zelfs zijn adoptiezoon miste hem niet.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net doen alsof je een leven hebt is best zielig.denk niet dat hij dit leuk vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar gaat je krediet
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net doen alsof je een leven hebt is best zielig.Als hij nog een ban had gehad las hij deze spoiler niet héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Geen streep meer door zijn naam. Net even gesjekt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als hij nog een ban had gehad las hij deze spoiler niet hé
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
Dit nummer blijft zo ziekelijk goed, heerlijk voor in de trein
Ah Davy doet researchquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen streep meer door zijn naam. Net even gesjekt.
Geen Hakuna Matata luisterenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
Dit nummer blijft zo ziekelijk goed, heerlijk voor in de trein
Heerlijk Stinho!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je moet wel heel incapabel zijn, wil je dat luisteren
Je bent wel opgefokt vandaag Rensie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rustgevende shit!
Ga jij Justin Bieber luisteren faggot!
Incapabel voor wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je moet wel heel incapabel zijn, wil je dat luisteren
leert hij allemaal van de heerenveen hooligansquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel opgefokt vandaag Rensie.
Rens, je moet nu echt je medicijnen gaan innemen. Het kan zo niet langer. Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk Stinho!
PAK HEM KLEINE PAK HEM!
Jij gaat mij afkraken in het openbaar, daar hou ik niet zo van hé.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel opgefokt vandaag Rensie.
hij zei dat hij in het streekbos komt en jancees gaat roepen, tevens pik ik FOK!kers zonder problemen uit de massaquote:
Kindermishandeling voor jou ja!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens, je moet nu echt je medicijnen gaan innemen. Het kan zo niet langer. Het houdt niet op, niet vanzelf.
graag gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tijd voor mijn favoriete gif
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |