Geen streep meer door zijn naam. Net even gesjekt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als hij nog een ban had gehad las hij deze spoiler niet hé
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
Dit nummer blijft zo ziekelijk goed, heerlijk voor in de trein
Ah Davy doet researchquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen streep meer door zijn naam. Net even gesjekt.
Geen Hakuna Matata luisterenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
Dit nummer blijft zo ziekelijk goed, heerlijk voor in de trein
Heerlijk Stinho!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je moet wel heel incapabel zijn, wil je dat luisteren
Je bent wel opgefokt vandaag Rensie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rustgevende shit!
Ga jij Justin Bieber luisteren faggot!
Incapabel voor wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je moet wel heel incapabel zijn, wil je dat luisteren
leert hij allemaal van de heerenveen hooligansquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel opgefokt vandaag Rensie.
Rens, je moet nu echt je medicijnen gaan innemen. Het kan zo niet langer. Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk Stinho!
PAK HEM KLEINE PAK HEM!
Jij gaat mij afkraken in het openbaar, daar hou ik niet zo van hé.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel opgefokt vandaag Rensie.
hij zei dat hij in het streekbos komt en jancees gaat roepen, tevens pik ik FOK!kers zonder problemen uit de massaquote:
Kindermishandeling voor jou ja!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens, je moet nu echt je medicijnen gaan innemen. Het kan zo niet langer. Het houdt niet op, niet vanzelf.
graag gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tijd voor mijn favoriete gif
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |