Fer is helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Fer geef ik de meeste kans dan.
Strootman en Siem totaal geen fan van.
Met afstand ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]voorspelbaar, hij is wel de minste van die 3
Dan bunker ik mijzelf in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel hoor. Strootman naar Southampton.
Kom ik om de week over. Doen we een pintje.quote:
Die stak er ook met kop en schouders bovenuit hier, dat kan je inderdaad verder van weinig spelers zeggenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er op moment geen een eredivisie speler is die er zomaar even tussen komt. Bij Vertonghen wist je dat wel tamelijk zeker.
Hebben jullie nog een keeper nodig?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Al lijkt me het wel leuk wat meer Nederlandse spelers naast Josje Hooiveld
enig idee of van dijk het gaat maken bij celtic???quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Al lijkt me het wel leuk wat meer Nederlandse spelers naast Josje Hooiveld
was jij nog in the dell geweest vroeger?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom ik om de week over. Doen we een pintje.
vast wel. iedere matige speler maakt het daar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enig idee of van dijk het gaat maken bij celtic???
Die Wanyama ofzo zat iedereen opeens achteraanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vast wel. iedere matige speler maakt het daar.
Jip.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was jij nog in the dell geweest vroeger?
Hele beperkte speler is dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enig idee of van dijk het gaat maken bij celtic???
Da's ook wel een leuke speler. Beetje een kruising tussen Edgar Davids en Yaya Touré.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Wanyama ofzo zat iedereen opeens achteraan
quote:
Heb je gezopen of is je account gehackt Stinho?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben blij dat ie neit naar ajax is gekomen
brrr die gast eert alleen op zijn fysiek
Gijp is er wel fan vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben blij dat ie neit naar ajax is gekomen
brrr die gast eert alleen op zijn fysiek
Zijn zusje zit nu achter zijn account.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je gezopen of is je account gehackt Stinho?
Gijp kun je ook niet serieus nemen.quote:
Ik heb even geen zin om normaal te posten, kan het wel doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je gezopen of is je account gehackt Stinho?
Ach soms zegt hij wel eens wat zinnigs. Maar soms lult hij volslagen onzin, met grote spelers enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gijp kun je ook niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |