Foeke Booyan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
club brugge overigens dat hij aanhangt
cercle suckt bij hem denk ik vanwege foeke booy
fysiek is het allemaal wat minder, belangrijk ingrediënt voor in engelandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie eigenlijk weinig spelers van moment in de Eredivisie in Engeland slagen.
Te weinig mentaliteit/kwaliteit bij de meesten.
Leg dat maar eens uit aan die rare Belg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat nooit werken zo'n BeNeLiga. De dood voor het Nederlands voetbal.
KUT IDEE!
je steekt duizenden clubs ermee dood. al wil 17 van de 18 eredivisieclubs geen beneliga. kan bojan niet tegen en blijft hij beweren dat murdoch het allemaal wel regelt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat nooit werken zo'n BeNeLiga. De dood voor het Nederlands voetbal.
KUT IDEE!
Ze gaan gewoon te vroeg weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Alderweireld, BMI kunnen echt wel bij een Everton of zo meedoen hoor, echte top zie ik er ook geeneen, daarom wel verbaasd over Van Ginkelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Strootman uiteindelijk wel hoor. Siem ook. Fer ook wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Die ook nog wel jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Strootman uiteindelijk wel hoor. Siem ook. Fer ook wel.
Je ligt onder je bureau van het lachen hè?quote:
Subtop hooguit misschien, zie er geen een top6 team spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Allemaal matige voetballers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik probeer mijn elleboog te likken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je ligt onder je bureau van het lachen hè?
Zo geweldig is die top 6 toch ook weer nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Subtop hooguit misschien, zie er geen een top6 team spelen.
Van Ginkel zie ik het daar nog wel goed doen. Type Lampard met aardig wat potentie. Al zal hij zijn eerste seizoen natuurlijk 0 keer spelen. Ik denk dat het een geschenkje is van Vites aan zijn geldschieter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alderweireld, BMI kunnen echt wel bij een Everton of zo meedoen hoor, echte top zie ik er ook geeneen, daarom wel verbaasd over Van Ginkel
Jawel hoor. Strootman naar Southampton.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Subtop hooguit misschien, zie er geen een top6 team spelen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Fer geef ik de meeste kans dan.
Strootman en Siem totaal geen fan van.
Ik denk dat er op moment geen een eredivisie speler is die er zomaar even tussen komt. Bij Vertonghen wist je dat wel tamelijk zeker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo geweldig is die top 6 toch ook weer niet
Ik heb 2 ribben laten verwijderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik probeer mijn elleboog te likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |