Foeke Booyan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
club brugge overigens dat hij aanhangt
cercle suckt bij hem denk ik vanwege foeke booy
fysiek is het allemaal wat minder, belangrijk ingrediënt voor in engelandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie eigenlijk weinig spelers van moment in de Eredivisie in Engeland slagen.
Te weinig mentaliteit/kwaliteit bij de meesten.
Leg dat maar eens uit aan die rare Belg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat nooit werken zo'n BeNeLiga. De dood voor het Nederlands voetbal.
KUT IDEE!
je steekt duizenden clubs ermee dood. al wil 17 van de 18 eredivisieclubs geen beneliga. kan bojan niet tegen en blijft hij beweren dat murdoch het allemaal wel regelt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat nooit werken zo'n BeNeLiga. De dood voor het Nederlands voetbal.
KUT IDEE!
Ze gaan gewoon te vroeg weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Alderweireld, BMI kunnen echt wel bij een Everton of zo meedoen hoor, echte top zie ik er ook geeneen, daarom wel verbaasd over Van Ginkelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Strootman uiteindelijk wel hoor. Siem ook. Fer ook wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Die ook nog wel jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Strootman uiteindelijk wel hoor. Siem ook. Fer ook wel.
Je ligt onder je bureau van het lachen hè?quote:
Subtop hooguit misschien, zie er geen een top6 team spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Allemaal matige voetballers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik probeer mijn elleboog te likken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je ligt onder je bureau van het lachen hè?
Zo geweldig is die top 6 toch ook weer nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Subtop hooguit misschien, zie er geen een top6 team spelen.
Van Ginkel zie ik het daar nog wel goed doen. Type Lampard met aardig wat potentie. Al zal hij zijn eerste seizoen natuurlijk 0 keer spelen. Ik denk dat het een geschenkje is van Vites aan zijn geldschieter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alderweireld, BMI kunnen echt wel bij een Everton of zo meedoen hoor, echte top zie ik er ook geeneen, daarom wel verbaasd over Van Ginkel
Jawel hoor. Strootman naar Southampton.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Subtop hooguit misschien, zie er geen een top6 team spelen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Fer geef ik de meeste kans dan.
Strootman en Siem totaal geen fan van.
Ik denk dat er op moment geen een eredivisie speler is die er zomaar even tussen komt. Bij Vertonghen wist je dat wel tamelijk zeker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo geweldig is die top 6 toch ook weer niet
Ik heb 2 ribben laten verwijderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik probeer mijn elleboog te likken.
Fer is helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Fer geef ik de meeste kans dan.
Strootman en Siem totaal geen fan van.
Met afstand ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]voorspelbaar, hij is wel de minste van die 3
Dan bunker ik mijzelf in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel hoor. Strootman naar Southampton.
Kom ik om de week over. Doen we een pintje.quote:
Die stak er ook met kop en schouders bovenuit hier, dat kan je inderdaad verder van weinig spelers zeggenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er op moment geen een eredivisie speler is die er zomaar even tussen komt. Bij Vertonghen wist je dat wel tamelijk zeker.
Hebben jullie nog een keeper nodig?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Al lijkt me het wel leuk wat meer Nederlandse spelers naast Josje Hooiveld
enig idee of van dijk het gaat maken bij celtic???quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Al lijkt me het wel leuk wat meer Nederlandse spelers naast Josje Hooiveld
was jij nog in the dell geweest vroeger?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom ik om de week over. Doen we een pintje.
vast wel. iedere matige speler maakt het daar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enig idee of van dijk het gaat maken bij celtic???
Die Wanyama ofzo zat iedereen opeens achteraanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vast wel. iedere matige speler maakt het daar.
Jip.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was jij nog in the dell geweest vroeger?
Hele beperkte speler is dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enig idee of van dijk het gaat maken bij celtic???
Da's ook wel een leuke speler. Beetje een kruising tussen Edgar Davids en Yaya Touré.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Wanyama ofzo zat iedereen opeens achteraan
quote:
Heb je gezopen of is je account gehackt Stinho?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben blij dat ie neit naar ajax is gekomen
brrr die gast eert alleen op zijn fysiek
Gijp is er wel fan vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben blij dat ie neit naar ajax is gekomen
brrr die gast eert alleen op zijn fysiek
Zijn zusje zit nu achter zijn account.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je gezopen of is je account gehackt Stinho?
Gijp kun je ook niet serieus nemen.quote:
Ik heb even geen zin om normaal te posten, kan het wel doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je gezopen of is je account gehackt Stinho?
Ach soms zegt hij wel eens wat zinnigs. Maar soms lult hij volslagen onzin, met grote spelers enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gijp kun je ook niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |