dan moeten de kwaliteit users even komenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mwha lijkt mij niet zo interessant op dit tijdstip.
TR waardig ditquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg jij eens de touwtyfus met je meerdere persoonlijkheden.
ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
JR, JanCees, Insomnia en Rens.
2 hebben gekozen voor "ik val op mannen".
ik heb op discussie gestemd ook al ben ik niet goed ingelezen in dit onderwerpquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moeten de kwaliteit users even komen
Touwtyfus hebben ze alleen in Friesland volgens mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg jij eens de touwtyfus met je meerdere persoonlijkheden.
ikkequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb gekozen voor tietenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan best vraag het mensen die daar wonen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Touwtyfus hebben ze alleen in Friesland volgens mij.
Nee zodirect word ik ook een zombie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan best vraag het mensen die daar wonen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee zodirect word ik ook een zombie.
Davy geef ons meer tetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy geef ons meer tetten.doe zelf mietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy geef ons meer tetten.Heb ik helemaal niet gekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |