quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij gaat mij afkraken in het openbaar, daar hou ik niet zo van hé.
Rens, nu ga je te ver. Ik ga naar je huis toe om je Heerenveen seizoenkaart doormidden te knippen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vader je vanavond verkracht, dan zit die pas echt er goed in!
Dit is pas muziek waarop je lekker die toetsen op je toetsenbord kan intikken als een gek. RAMMEN OP DAT DING!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe maar opzetten en laat het allemaal los!!!
quote:You go to sleep and wake up in a post-apocalyptic world. In the chaos, four strong, but extremists factions control everything. To get security and food, you must align with one of them. They are:
1. Islamic (internal strife between the Sunnis and Shias)
2. Fascism (including NS and similar totalitarian groups)
3. Communism (including Stalinists and Trotskyists, etc.)
4. Right wing nationalists (including Templars, Zionists, conservative autocrats, etc.)
Haha troll, jij komt nooit buiten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens, nu ga je te ver. Ik ga naar je huis toe om je Heerenveen seizoenkaart doormidden te knippen.
Ik kan Verschijnselen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha troll, jij komt nooit buiten.
Daar zijn wij de users niet voor. Wij zijn nog allemaal jonge mannetjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik probeer hier een intelligente discussie te starten.
ik kies 4 zonder onderbouwingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
je bent ouder dan mijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn wij de users niet voor. Wij zijn nog allemaal jonge mannetjes.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Imperio*
(Laat Rens weer normaal doen)
hou je bekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn wij de users niet voor. Wij zijn nog allemaal jonge mannetjes.
Mwha lijkt mij niet zo interessant op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah en toen ik jou laatst geestelijk jonger inschatte (terwijl ik wist dat je 19 was) ging je spontaan jankenquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah en toen ik jou laatst geestelijk jonger inschatte (terwijl ik wist dat je 19 was) ging je spontaan janken
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ene persoonlijkheid dan. Ik heb er meerdere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |