quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee zodirect word ik ook een zombie.
Davy geef ons meer tetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy geef ons meer tetten.doe zelf mietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy geef ons meer tetten.Heb ik helemaal niet gekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een getracht een poging tot discussie over extremisme te starten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Start even een goede discussie op. Anders gaan we jeugdsentiment behandelen.
mark Ruttequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JanCees, ik voel dat jij een probleem met mij hebt. Wil je er over praten?
Je moet het ook niet zo extreem beginnen. Laten we het in stapjes doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een getracht een poging tot discussie over extremisme te starten.
wilders-extremisten zijn de ergstequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een getracht een poging tot discussie over extremisme te starten.
Je stelt ons teleur.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben weg hier
Nu zal het niveau wel enorm dalen maar het moet maar.
Ik 0.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb er 6 geteld op Facebook. Valt me nog mee
Wat is het verschil tussen links en rechts in de politiek?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik 0.
Nu bestaat mijn Facebook ook voorral uit buitenlanders en linkse hippies.
srs?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen links en rechts in de politiek?
dit weet je niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niks ze neuken allemaal de kont van brusselquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg dat politieke gedoe niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks ze neuken allemaal de kont van brussel
Nou even kort door de bocht:quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou even kort door de bocht:
Links = Nadruk op het collectief, opkomen voor de zwakkeren en minderheden, overheid die zich met de markt bemoeid.
Rechts = Nadruk op de vrijheid van het individu en een terugtredende overheid (zie jaren 90).
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks ze neuken allemaal de kont van brussel
Bij welke heb je de meeste kans op een uitkering?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou even kort door de bocht:
Links = Nadruk op het collectief, opkomen voor de zwakkeren en minderheden, overheid die zich met de markt bemoeid.
Rechts = Nadruk op de vrijheid van het individu en een terugtredende overheid (zie jaren 90).
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij welke heb je de meeste kans op een uitkering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |