quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou even kort door de bocht:
Links = Nadruk op het collectief, opkomen voor de zwakkeren en minderheden, overheid die zich met de markt bemoeid.
Rechts = Nadruk op de vrijheid van het individu en een terugtredende overheid (zie jaren 90).
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks ze neuken allemaal de kont van brussel
Bij welke heb je de meeste kans op een uitkering?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou even kort door de bocht:
Links = Nadruk op het collectief, opkomen voor de zwakkeren en minderheden, overheid die zich met de markt bemoeid.
Rechts = Nadruk op de vrijheid van het individu en een terugtredende overheid (zie jaren 90).
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij welke heb je de meeste kans op een uitkering?
kuttrollquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij welke heb je de meeste kans op een uitkering?
doe maar niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga ik ook wel stemmen volgende keer denk ik.
hoezoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe maar niet.
kan je net zo goed niet stemmen
Kom, kom Tjacka. Ga eens mijn samenvatting doorlezen, een iets inhoudelijker antwoord moet dan mogelijk zijn.quote:
hoe vond je mijn antwoord op JRquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom, kom Tjacka. Ga eens mijn samenvatting doorlezen, een iets inhoudelijker antwoord moet dan mogelijk zijn.
ja morgen weer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom, kom Tjacka. Ga eens mijn samenvatting doorlezen, een iets inhoudelijker antwoord moet dan mogelijk zijn.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga jij morgen doen met JanCees in het bos?
Het is allemaal kut.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen links en rechts in de politiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |