Shit happens man. Het is in ieder geval goed dat je er wat aan gedaan hebt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het laatste waarschijnlijk. Wel jammer, heb wel zo'n 'what could have been'-gevoel. Na m'n 12de gewoon geen fuck aan sport meer gedaan voor een jaar of 4. All kinds of fatgains.
Nu inmiddels een gecutte endo.
Dit is gewoon kut vriend. Een kutstreek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik dacht deze actie gaat mij vast er veel respect en gezag opleveren... Krijg je dit.
Is goed schatjuh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nooit. Kunnen wel een keertje samen gaan liften tho.
Ja dat lijken me echt van die dingen voor meiden/vrouwenteams. Dikke bitchings, massale ruzies en lesbische neigingen
Heb wel respect voor je aambeienstruggles en hoe open je daarover bent. Een voorbeeld voor iedereen met dit chanante probleem!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik dacht deze actie gaat mij vast er veel respect en gezag opleveren... Krijg je dit.
En dat is dan hier in het topic, maar ik krijg videoblogs in de DM.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb wel respect voor je aambeienstruggles en hoe open je daarover bent. Een voorbeeld voor iedereen met dit chanante probleem!
ja pussysquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je merkt wel dat mensen hier op schaken, paardrijden, badminton, streetdance, scouting/padvinders, judo, dansles etc hebben gezeten.
En als compensatie voor dat nare verleden gaan de mensen maar liften?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je merkt wel dat mensen hier op schaken, paardrijden, badminton, streetdance, scouting/padvinders, judo, dansles etc hebben gezeten.
even onder ons, wel eens een fapje op gezet?ik vertel t niet doorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En dat is dan hier in het topic, maar ik krijg videoblogs in de DM.
die aambeiden zijn tijdelijk, maar dat strakke sterretje van 'm is permanent. ( het antwoord is ja )quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
even onder ons, wel eens een fapje op gezet?ik vertel t niet door
Godver.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
die aambeiden zijn tijdelijk, maar dat strakke sterretje van 'm is permanent. ( het antwoord is ja )
Ja uhh maar kan je wel ff andere chick en mascotte doen enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Heb je goed. Ik ga sowieso ook voor altijd blijven sporten, want kinderen nemen de gewoontes van hun ouders over. Sportieve ouders = sportieve kinderen, dikke ouders = dikke kinderen, rokende ouders = rokende kinderen etc. etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Awesome_ het volgende:
Omdat ik zon astmatische beta vroeger was gaat mijn zoon direct de agoge in zodra die kan lopen.
Later als je groot bent en pubers hebt, zou je wensen dat dat waar isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je goed. Ik ga sowieso ook voor altijd blijven sporten, want kinderen nemen de gewoontes van hun ouders over. Sportieve ouders = sportieve kinderen, dikke ouders = dikke kinderen, rokende ouders = rokende kinderen etc. etc.
ik ga sowieso me een fuckng grote wijf een zoon maken die voeden we dan op tot nummer 1 mma kampioen. iedere dag traine en shit geen school dat soort dingen doen we niet prioriteit ligt gwn op de sportquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je goed. Ik ga sowieso ook voor altijd blijven sporten, want kinderen nemen de gewoontes van hun ouders over. Sportieve ouders = sportieve kinderen, dikke ouders = dikke kinderen, rokende ouders = rokende kinderen etc. etc.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zit op mobiel en over 1 minuut zitten we alweer op pagina 2. Niet huilen JB. Jajaja 25 berichten per pagina ja.
Vanmiddag liet ik scheet (eiwit jwz), maar toen kwam er meer mee door de zalf weetje.. alles is dan vettig enzo. Nou nu graag een ander onderwerp.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
die aambeiden zijn tijdelijk, maar dat strakke sterretje van 'm is permanent. ( het antwoord is ja )
duw er een tampon in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vanmiddag liet ik scheet (eiwit jwz), maar toen kwam er meer mee door de zalf weetje.. alles is dan vettig enzo. Nou nu graag een ander onderwerp.
Precies. Je bent het gemiddelde van de vijf personen waar je het meest mee omgaat. Daarom gaat mijn zoon opgevoed worden door yours truly en 4 gymbuddies.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Even ter informatie. Ik heb vroeger gewoon op voetbal gezeten. Mij wel graag serieus blijven nemen.quote:
In de meeste gevallen klopt het wel hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Later als je groot bent en pubers hebt, zou je wensen dat dat waar is
Mijn ouders dronken niet, rookten niet, máár sportten ook niet (althans, niet meer sinds mijn geheugen begon te werken)
Beetje zoals dit, alleen dan met MMA.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ga sowieso me een fuckng grote wijf een zoon maken die voeden we dan op tot nummer 1 mma kampioen. iedere dag traine en shit geen school dat soort dingen doen we niet prioriteit ligt gwn op de sport
Qua voeding vaak wel, de rest niet. Beter ben je als ouder een enorme rebel, dan kan je kiddo zich alleen afzetten door braaf te zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In de meeste gevallen klopt het wel hoor.
Het meeste stoor ik mij aan wanneer je in het restaurant zit en zo'n kind dan de hele tijd zit te bleren, of in het vliegtuig. Ik wil dan gewoon dat kind een kk harde kopstoot geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Awesome_ het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom veel mensen zulke kutkinderen kunnen hebben
komen ze aan met smoezen die jij vroeger hebt verzonnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Qua voeding vaak wel, de rest niet. Beter ben je als ouder een enorme rebel, dan kan je kiddo zich alleen afzetten door braaf te zijn
Ja echt te grappigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
komen ze aan met smoezen die jij vroeger hebt verzonnen
Definieer rebel eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Qua voeding vaak wel, de rest niet. Beter ben je als ouder een enorme rebel, dan kan je kiddo zich alleen afzetten door braaf te zijn
ja ik had dat meteen afgeleerd maat. zeurende kinderen in bv de supermarkt of speelgoedwinkel of zo. wat is deze? 'Papa, mag ik een snoepje?' BAM! Meteen 2 weken geen eten snapje? Verwende (vaak enigskind) zijn het ergste.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het meeste stoor ik mij eraan wanneer je in het restaurant zit en zo'n kind zit de hele tijd te bleren, of in het vliegtuig. Ik wil dan gewoon dat kind een kk harde kopstoot geven.
Dat is zeau jouw zinnetje he.quote:
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #96quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:58 schreef ChesterPerry het volgende:
waar is dat topic waar mensen usericons voor je maken
bedankt gapquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #96
99% true, minstens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:58 schreef THEFXR het volgende:
dat van die k kinderen ligt aan de slappe mentaliteit van de ouders
Heb goede verhalen gehoord over de vingers van gitaarspelers. Wel nice om dat te kunnen, hoe lang heb je les gehad?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef seto het volgende:
ben rond mijn 14e gestopt met gitaarlessen en rond mijn 15e met judo, waar ik een bruine band in had
soms nog weleens spijt van stoppen met gitaarlessen
sterkte broederquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon handschoen aan, zalf op je vinger, 2cm naar binnen, 360 met je vinger en dat een weekje volhouden. Mijn anus is als herboren.
Volgende week gaan ze de shit killen met elastiekjes in het umc in utrecht.
ik werd door mn pa gedwongen op karate gezetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja pussys
gelukkig hebben mij familie mij al vroeg op karate gezet
Ik speel harp mag k jouw snaartje raken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb goede verhalen gehoord over de vingers van gitaarspelers. Wel nice om dat te kunnen, hoe lang heb je les gehad?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik speel harp mag k jouw snaartje raken?
Mijn piemel veranderde even in een kuil.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nat gewordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sommige mensen hebben nou eenmaal een iets hogere standard dan jij, accept.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:18 schreef Ethanolic het volgende:
Kk lijers dit soort oneliners hebben me wel in dr broekje gekrege dus kyk en leer en aanbid
vanaf mijn 9e dacht ik zoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb goede verhalen gehoord over de vingers van gitaarspelers. Wel nice om dat te kunnen, hoe lang heb je les gehad?
lol niet liegen. Dates, etentjes, smeken en je brede schouders hebben je in mn broekje gekregenquote:[img]http://i.fokzine.net/
p/0s.gif[/img] Op zaterdag 6 juli 2013 00:18 schreef Ethanolic het volgende:
Kk lijers dit soort oneliners hebben me wel in dr broekje gekrege dus kyk en leer en aanbid
lol @smeken, women have no respect for weak men!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol niet liegen. Dates, etentjes, smeken en je brede schouders hebben je in mn broekje gekregen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol @smeken, women have no respect for weak men!
ik snap niet waarom zulke mensen trouwenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]moet gelijk denken aan zo'n seksloos huwelijk. "Schat zullen we alsjeblieft weer een keer seks hebben" PLSSSS
![]()
Goed voorspel
omdat ze niet eeuwig alleen willen zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik snap niet waarom zulke mensen trouwen
kan nu niet eens lopen, denk dat het een barkruk zoeken gaat worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mooi dom hoe kan je nu je moves showen in de dancing vanavond en morgen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:20 schreef Fanta-stick het volgende:
JONGENS IK ZOEK DAT FILMPJE DAT OP DUMPERT STOND DAT ZON NEGER EEN DIK WIJF GAAT PALEN OP TIROLER MUZIEK.
BEELDMATERIAAL KUT.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
Die busneger die die negerin een uppercut from hell geeft is leuker.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
LOLLEDDDDDD HAHAH ADIE HAD IRK NIOG NIET EERDER GEZIEN.
damnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
CREEP MODUS.... ON!
nothanksjeffquote:
Vertel eens wat meerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:33 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
oh boy, en dat heb ik gisteren geweten, gek wijf![]()
Als ik er nu aan terug denk, bah![]()
heb mijn aesthetics door haar laten aanraken
Vriend altijd paar strikvragen stellen om daar vooraf achter te komen, nOOb.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:33 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
oh boy, en dat heb ik gisteren geweten, gek wijf![]()
Als ik er nu aan terug denk, bah![]()
heb mijn aesthetics door haar laten aanraken
Staan allemaal op de i-pod!quote:
schouders knallen nuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Staan allemaal op de i-pod!
Ze was dus zeer geefbaar, huppelkutje ala coconut, zeer underdressed. Natte vingers bij haar gehaald en alles. Eindstand, zit ze hele tijd aan mijn triceps/biceps te voelen en blijft hele tijd plakken. Dus ik weer naar mijn buddies toe, en blijf gewoon ff tijdje weg. Komt die heks mij achterna en begint scene te schoppen, "ik dacht dat je bij mij was n shit" Hella no son, ze bleef mij gewoon door die club volgenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vertel eens wat meerhoe labiel was ze?
Mooie ochtend zeglekker festivalluh
ja sorry heb geen fanta-grootmans-verhalen, spannender dan dit gaat het niet wordenquote:
geeft niet hoor gekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja sorry heb geen fanta-grootmans-verhalen, spannender dan dit gaat het niet worden
waarom pinguïns?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:07 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had er een heel avontuur van gemaakt. Met dinosauriërs, explosies en pinguïns. De climax van dit verhaal was toch wel een lichte deceptie
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:03 schreef Awesome_ het volgende:
Dus dat dat dicksticking uit het plaatje diende een hyperbolische functie?
Pinguïns zijn grappig. Dat is gewoon een feit. Ik had dus ook een komische spin gegeven aan mijn verhaal.quote:
jij hebt duidelijk talent vriendquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Pinguïns zijn grappig. Dat is gewoon een feit. Ik had dus ook een komische spin gegeven aan mijn verhaal.
Wees blijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja sorry heb geen fanta-grootmans-verhalen, spannender dan dit gaat het niet worden
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze was dus zeer geefbaar, huppelkutje ala coconut, zeer underdressed. Natte vingers bij haar gehaald en alles. Eindstand, zit ze hele tijd aan mijn triceps/biceps te voelen en blijft hele tijd plakken. Dus ik weer naar mijn buddies toe, en blijf gewoon ff tijdje weg. Komt die heks mij achterna en begint scene te schoppen, "ik dacht dat je bij mij was n shit" Hella no son, ze bleef mij gewoon door die club volgen![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Voor dat verhaal kwam je er beter af Montelly... Niet dat ik nu een hekel aan je heb ofzo... maar teleurgesteld ben ik wel.
https://soundcloud.com/vatogonzalez/dirty-house-mixtape-7
ik trapte hem vroegah altijd van zijn fiets op de basissgoolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
Ik heb in dezelfde stad als 'vato' op de middelbare school gezeten wie wil mij aanraken
jou ga ik een keer spotten daarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]nonstop biceps en triceps touchen, volgens mij was ik het dus ik reageer niet meer hierop verder
[..]![]()
Ik heb in dezelfde stad als 'vato' op de middelbare school gezeten wie wil mij aanraken
"huh nee? eh ik bedoel wat is fok ehh.. moet even naar de wc"quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
jou ga ik een keer spotten daarafter sguuren dan, "hey zit je niet op fok?" anticlimax, gelijk wegwezen
![]()
ja, gisteren in LIVV geweestquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
"huh nee? eh ik bedoel wat is fok ehh.. moet even naar de wc"![]()
(waar is daar eigenlijk? rdam ergens he als ik het me goed herinner)
kaolo badass dat je bent. Heb met 'm geschuurd op def rhymz op een schoolfeest in de tweede klasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:26 schreef seto het volgende:
[..]
ik trapte hem vroegah altijd van zijn fiets op de basissgool
Ojaa, zit daar bij de oude skihut toch? Is dat wat? Ik mijd dat gebied eigenlijk vanwege holly, onder het mom dat de rest dan ook niet veel soeps kan zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja, gisteren in LIVV geweest
http://www.livvclub.com/
fok is net als een aparte fetisj, iedereen heeft wel een vorm van, alleen je praat er niet over. It's like a secret club with only one rule.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:29 schreef Awesome_ het volgende:
fok moet het niet hebben van de mond-op-mondreclame inderdaad. ik zou balen als ik Danny was
Etha waarom breng je je bish niet wat manieren bij met de harde handquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]nonstop biceps en triceps touchen, volgens mij was ik het dus ik reageer niet meer hierop verder
Was gisteren voor het eerst, is nog redelijk fresh. Maar idd holly ernaastquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kaolo badass dat je bent. Heb met 'm geschuurd op def rhymz op een schoolfeest in de tweede klas
[..]
Ojaa, zit daar bij de oude skihut toch? Is dat wat? Ik mijd dat gebied eigenlijk vanwege holly, onder het mom dat de rest dan ook niet veel soeps kan zijn
ze is brown gekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Etha waarom breng je je bish niet wat manieren bij met de harde hand
ze eet je op, met wortel en al..weg pikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niemand is hardleers, als je "hardleers" bent betekent het dat hij gewoon niet hard genoeg slaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]doet ie wel hoor, ben alleen hardleers
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:33 schreef seto het volgende:
[..]
ze is brown gek
wordt hij straks wakker zonder pik
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze eet je op, met wortel en al..weg pik
Bedoel je nu dat je niet eens op dezelfde school hebt gezeten, maar alsnog een link probeert te zoeken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
James Bond villainquote:
oglum waar ben je?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:53 schreef Montelly het volgende:
Omg wat een weer, wat een huppelkutjes, wat een outfits, wat een marokkaanse chiks, wat een anti/suri kontjes, pff loop hier hele tijd mt stijve penur
waar ??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:53 schreef Montelly het volgende:
Omg wat een weer, wat een huppelkutjes, wat een outfits, wat een marokkaanse chiks, wat een anti/suri kontjes, pff loop hier hele tijd mt stijve penur
Oh die, dat is deze:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik luister net stukje dat gaat zo: now everbody fucking jump, BAM BAM BAM...!i
Deze man.quote:
Die is idd lekker. Ik hoor hem regelmatig voorbij komen in die livesetjes van PR, Hardwell etc.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mikkas sws een baas zou hem gwn geven full homo die muzikale genen moeten zich spreiden g
Of trailerpop in capelle a/d ijssel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Jonguns wie gaat er naar Flirterz in Bloemendaal?
sorry ik flirt niet :Squote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Jonguns wie gaat er naar Flirterz in Bloemendaal?
Voor jou kan ik altijd wel een uitzondering maken.quote:
Was ff in stad, ben nu aesthetics zetten in scheveningenquote:
Srs...misschien zie je mij straks ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was ff in stad, ben nu aesthetics zetten in scheveningen
Dat is liev.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor jou kan ik altijd wel een uitzondering maken.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja zet wagie op strand alle deurtjes n raampjes open en pomp harde shit. strandfeesd
Heb plezier bro. Flex die muscles onderwater. Instant golfslagbad.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:47 schreef stinkie het volgende:
Zo. Met kinds naar zwembad. Shinen zal ik. Al moeders die een vochtig broekje gaan krijgen van me.....
De mazzel brahs
Hahah sowieso trekken kiddies die vrouwtjes aan. Lief lachen naar je kids..zwaaien, spelen. ''Ja jouw papa is wel knap'' en dan jou met zaadvragende ogen aankijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:47 schreef stinkie het volgende:
Zo. Met kinds naar zwembad. Shinen zal ik. Al moeders die een vochtig broekje gaan krijgen van me.....
De mazzel brahs
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb plezier bro. Flex die muscles onderwater. Instant golfslagbad.
Oke is goed, heb geen matties bij me maar lijd wel aan diphallia dus double-speed it is vandaag.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Owww baby. Ik kom met mijn vriendinnetjes naar je toe.
Is goed..can u handle them black girls then?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke is goed, heb geen matties bij me maar lijd wel aan diphallia dus double-speed it is vandaag.
Ja, geen probleem. Ga helemaal τρελός op jullie γεννητικά όργανα.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is goed..can u handle them black girls then?
Je wilt niet weten wat een ramp het is als met ze uit eten gaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah sowieso trekken kiddies die vrouwtjes aan. Lief lachen naar je kids..zwaaien, spelen. ''Ja jouw papa is wel knap'' en dan jou met zaadvragende ogen aankijken.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Ga helemaal τρελός op jullie γεννητικά όργανα.
Hahahahater.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lol zodra zon begint te schijnen heb je niks aan een Griek.
Mixtape?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In huize JMF klinkt mixtape 7 van vato al hard door de speakers... Snel vreten en dan tan pakken om vnvd in de club te kunnen shinen!
Dat is nog van jouw tijd he, dat mensen echt een mixtape maakten met cassettebandjesquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat een ramp het is als met ze uit eten ga
Paar posts later heb ik speciaal voor de oudjes een link geplaatst. Graag gedaan grote jongen.quote:
HIHI GEWOON DIE DINGEN AAN ELKAAR PLAKKEN HEHEHE.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is nog van jouw tijd he, dat mensen echt een mixtape maakten met cassettebandjes
haha dat gif.. Sowieso goede acteur in king of schotlandquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:03 schreef seto het volgende:
zo zweten in de jim
ga morgen wel naar het strand
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
HIHI GEWOON DIE DINGEN AAN ELKAAR PLAKKEN HEHEHE.
4 euro fooi? Ongeacht het bedragquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke jongens hier een verhaal over Griekenland voor jullie.
Ik was eens uit eten in een super sjiek restaurant op chersonisoss. Allemaal dikke plasma schermen met voetbal erop en zulks! Dus ik dacht ik doe eerst een soepje vooraf. Kreeg ik gewoon cup a soup tomatensoep. Ik heb maar 2 euro fooi gegeven ipv mijn gebruikelijke 4 euro. Dat zal ze leren, die grieken.
Nou dit was mijn verhaal, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Is het weer niet goed fanta?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
4 euro fooi? Ongeacht het bedrag?
have fun see you on the other sidequote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso bedrag afronden naar boven G.
Behalve als onder de 50 is.
Ik ga bitches later.
Ja, kutverhaal. Gr gr.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Reageer eens inhoudelijk op mijn verhaal!!
Ik heb een soortgelijke ervaring met een Iraans restaurant in Den Haag. Was overduidelijk bliksoepquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Reageer eens inhoudelijk op mijn verhaal!!
Je valt in herhaling broeder.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
https://soundcloud.com/vatogonzalez/dirty-house-mixtape-7
Bby you here??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs...misschien zie je mij straks ook.
manmoresquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
Mn auto red net geen 200. Tenzij ik bergafwaarts ga.
Loop net voorbij visquote:
ik krijg opvliegers van die gescheiden moedersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..Ik moest gisteren op het kind van mijn collega passen omdat er een cursus tanden bleken werd gegeven. OMYGOD...kreeg opvliegers van dat kind.
Mop wat heb je aan, span je quadriceps voor me zodat ik je kan zien..quote:
harder dan vroemmmquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mollemaatje knapt toch aardig die berg op... Of kijke. Jullie hier alleen naar badminton en schaken?
Wel sneller als contador.. maargoed sinds die spaanse arts is opgepakt lijken alle spaanse topsporters wel downies te zijn. Of het nu voetbal, tennis of wielrennen is, niks kunnen ze meer.quote:
Zeker nog nooit echt gebadmintond?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mollemaatje knapt toch aardig die berg op... Of kijke. Jullie hier alleen naar badminton en schaken?
Op de camping, alsof ik spleetogen had zo goed was ik.quote:
is mannen eigen, altijd vrouwen ongevraagde adviezen gevenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Levolution het volgende:
Damn, de verhalen die ik van mijn zus hoor over haar sportschool (je weet wel welke).
Ze traint sinds kort dus ook, squats, deadlifts alles. Ik ben een keer meegegaan om alles voor te doen.
Maar nu komen er constant van die mannen op haar af die de betweter moeten uithangen met hun broscience want mannen weten het natuurlijk allemaal beter dan vrouwen.
Laatst kwam iemand naar haar toe tijdens de DL's met "Je doet het verkeerd". Mijn zus: "Wat doe ik dan verkeerd?". Man: "Ja je moet mixed grip doen". Een andere man heeft tegen haar gezegd dat ze te diep squat.
Triest dat, ook nog verkeerd advies, maar zelf even een fatsoenlijke DL of SQ knallen, ho maar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is mannen eigen, altijd vrouwen ongevraagde adviezen geven
niks tegen curlbrahsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Triest dat, ook nog verkeerd advies, maar zelf even een fatsoenlijke DL of SQ knallen, ho maar.
Alleen maar curlbro's. Van die middle-aged mannen die alleen maar curlen.
ik zou tegen je zus zeggen, zo, dat doe je goedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Triest dat, ook nog verkeerd advies, maar zelf even een fatsoenlijke DL of SQ knallen, ho maar.
jaloerssquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
vanmiddag een milkshake gemaakt van aardbeien whey, melk en ijs.
Je begrijpt dat daar meestal een andere bedoeling achter zit... Maar anyway, ze zou er niet eens op in moeten gaan. Als ze er al op ingaat zou de eerste vraag moeten zijn waar die gozert zijn info vandaan heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ze er niet op ingaat is ze meteen arrogant, weddenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je begrijpt dat daar meestal een andere bedoeling achter zit... Maar anyway, ze zou er niet eens op in moeten gaan. Als ze er al op ingaat zou de eerste vraag moeten zijn waar die gozert zijn info vandaan heeft.
Dat werkt perfect inderdaad. Met allerlei verschillend fruit trouwens. Ik kan op het moment niet meer zonder bij m'n ontbijt. Bord havermouth, een banaan en een appel, en dan als 'toetje' kwark of yogurt met blue berries, en een heel klein scheutje maple syrup.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
vanmiddag een milkshake gemaakt van aardbeien whey, melk en ijs.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je begrijpt dat daar meestal een andere bedoeling achter zit...
Yep, sure. Maar so what?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze er niet op ingaat is ze meteen arrogant, wedden
ja, maak ons maar gekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat werkt perfect inderdaad. Met allerlei verschillend fruit trouwens. Ik kan op het moment niet meer zonder bij m'n ontbijt. Bord havermouth, een banaan en een appel, en dan als 'toetje' kwark of yogurt met blue berries, en een heel klein scheutje maple syrup.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen ik heb nieuwe usericon, maar ik ben gewoon mezelf gebleven
Ik heb de mijne een jaar of 3 geleden een keer veranderd. Snel deze weer terug gezet omdat ik mezelf anders niet meer kan vinden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wie is het eigenlijk? Als veteraan hoor je eigenlijk een bekende bodybuilder te hebben hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb de mijne een jaar of 3 geleden een keer veranderd. Snel deze weer terug gezet omdat ik mezelf anders niet meer kan vinden.
Ik ben nu ook van plan om deze gewoon te houden..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb de mijne een jaar of 3 geleden een keer veranderd. Snel deze weer terug gezet omdat ik mezelf anders niet meer kan vinden.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Moeder van vmsdkr gespot:
Fotoboek van User
en dan ontkennen bij het kopje relatie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. En nee, dan gaat iedereen me bv Ronnie noemen, zoals CarbonC...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie is het eigenlijk? Als veteraan hoor je eigenlijk een bekende bodybuilder te hebben he
ik schrok me doodquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Moeder van vmsdkr gespot:
Fotoboek van User
en dan ontkennen bij het kopje relatie...
Ben jij ook al over mijn zus heengeweest?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef seto het volgende:
[..]
ik schrok me dood
ze lijkt verschrikkelijk veel op mijn ex-schoonmoeder
nee bro ik nak mijn matties nooitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij ook al over mijn zus heengeweest?
boks boksquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]vmsdkr jij hebt nieuwe usericon gemaakt toch van die jmf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hahaha die zus van jou he, laat zich lekker volspuiten. Net een grieks broodje gyros die volgespoten wordt met extra spangeritus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij ook al over mijn zus heengeweest?
gelukkig heb jij geen sexquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahaha die zus van jou he, laat zich lekker volspuiten. Net een grieks broodje gyros die volgespoten wordt met extra spangeritus.
Ik heb gisteren een Amerikaanse BBQ gehad. Denk ongeveer 2 liter root beer/dr pepper gehad (goodbye sweet cut) en een berg hot dogs, hamburgers en steaks.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:12 schreef Snakey het volgende:
De hele buurt is hier aan de BBQ. Jammer dat bijna iedereen aan het AH vlees zit. Je kan echt het verschil van vlees van de slager en de supermarkt ruiken.
Ook genoten van de Autobahn hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Amerikaanse BBQ gehad. Denk ongeveer 2 liter root beer/dr pepper gehad (goodbye sweet cut) en een berg hot dogs, hamburgers en steaks.
brb 900gr carbs op 1 dag.
Vlees was wel goed te doen
Nee, heeft Haen82 gedaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
vmsdkr jij hebt nieuwe usericon gemaakt toch van die jmf?
Ja joh, is net het UWV. Iedereen loopt in en uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahaha die zus van jou he, laat zich lekker volspuiten. Net een grieks broodje gyros die volgespoten wordt met extra spangeritus.
Hahah yup.quote:
die laatste opmerking was gewoon.. Ja viel een beetje tegen.. Dan kan je haar ook een supermarkt ofzo noemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, heeft Haen82 gedaan.
[..]
Ja joh, is net het UWV. Iedereen loopt in en uit.
Over pakweg een anderhalve maand ga ik naar Keulen (Gamescom bishess!). Ben benieuwd hoe het zal gaan op de snelwegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah yup.
Wel eens eerder gereden maar dat was met de auto van m'n ouders en die wilden niet dat ik hard reed"ga maar 140, dat is wel een mooie snelheid".
Touché.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef seto het volgende:
je kon ook gewoon zeggen "is net Fanta-stick"
Texas BBQ rocks! De eerste keer dat ik in Texas was bij een BBQ vroeg iemand me, hoeveel ribs wil je? Ik dacht, effe rustig beginnen, doe maar drie. Fucking hell, drie ribs was al een halve koe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Amerikaanse BBQ gehad. Denk ongeveer 2 liter root beer/dr pepper gehad (goodbye sweet cut) en een berg hot dogs, hamburgers en steaks.
brb 900gr carbs op 1 dag.
Vlees was wel goed te doen
Deze fa2 is zo grappig dat ik vergat te lachen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef seto het volgende:
je kon ook gewoon zeggen "is net Fanta-stick"
Nicequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Over pakweg een anderhalve maand ga ik naar Keulen (Gamescom bishess!). Ben benieuwd hoe het zal gaan op de snelweg
goed dat je het herinnert danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Deze fa2 is zo grappig dat ik vergat te lachen.
waar kan ik nummertje trekkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, heeft Haen82 gedaan.
[..]
Ja joh, is net het UWV. Iedereen loopt in en uit.
Wheheh inderdaad, zijn niet van die poverty ribs die je in Nederland krijgt, maar echt massive stukken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Texas BBQ rocks! De eerste keer dat ik in Texas was bij een BBQ vroeg iemand me, hoeveel ribs wil je? Ik dacht, effe rustig beginnen, doe maar drie. Fucking hell, drie ribs was al een halve koe.![]()
Mijn barbie is aan het opwarmen op het moment.
Op de wc, of ergens waar niemand je ziet. Maar waarom zou je willen trekken als je kan nueken?quote:
Drie Texaanse ribs passen niet op een bord in nederland.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh inderdaad, zijn niet van die poverty ribs die je in Nederland krijgt, maar echt massive stukken.
ik heb hem in 60x60 gekregequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
al eens eerder gepost maar ik zocht hem!quote:
Fruit is sowieso wel érg lekker! De plaatselijke groenteboer had van de week aardbeien in de aanbieding voor 1,50 per bak. (volle bakken) damn wat is dat lekker zegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je begrijpt dat daar meestal een andere bedoeling achter zit... Maar anyway, ze zou er niet eens op in moeten gaan. Als ze er al op ingaat zou de eerste vraag moeten zijn waar die gozert zijn info vandaan heeft.
De laatste keer dat ik goed doorzakte was in Spanje. Die avond onmoete we een of andere rare belg die zei een ex commando te zijn, en nu (35 ofzo) met pensioen te zijn. Had volgens zijn zeggen een grote villa daar, en bleef maar aandringen dat we mee moesten komen naar zijn villa. Ik had alleen maar het idee dat hij ons zou gaan vermoorden als we mee zouden gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ga ik een keer zuipen zit ik aan een tafel met twee ex gevangenen
Dit. Ik moet ze haast wel gelijk geven want als ik tegen ze in ga ben ik dom.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze er niet op ingaat is ze meteen arrogant, wedden
Whehehe ja dat of je was je anale maagdelijkheid verlorenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik goed doorzakte was in Spanje. Die avond onmoete we een of andere rare belg die zei een ex commando te zijn, en nu (35 ofzo) met pensioen te zijn. Had volgens zijn zeggen een grote villa daar, en bleef maar aandringen dat we mee moesten komen naar zijn villa. Ik had alleen maar het idee dat hij ons zou gaan vermoorden als we mee zouden gaan.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe ja dat of je was je anale maagdelijkheid verloren
Precies. Dat zou erger zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe ja dat of je was je anale maagdelijkheid verloren
beter slachten voor op de BBQquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
De koe van de buren is tochtig. Zin in?
Je abs zijn niet verdwenen, je ziet ze alleen niet meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:47 schreef Drinky het volgende:
godverdomme, ik kan niet eens 300kcal boven onderhoud eten zonder dat m'n abs binnen 3 dagen verdwenen zijn, wat is dit voor zwarte magie.
Ja, joh: Keulen: dan kun je uren over de autobahn scheurenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Over pakweg een anderhalve maand ga ik naar Keulen (Gamescom bishess!). Ben benieuwd hoe het zal gaan op de snelweg
Haha jij kan gewoon helemaal niet meer trainen. Hohohoquote:Op zondag 7 juli 2013 05:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Terugweg net kk hard van me fiets geflikkertd. Scjaafwond alles, kusjes.
Sowieso kunnen we even meeten!quote:Op zondag 7 juli 2013 01:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga je? Ik chill hem met sosa en the weeknd lemme holla at u girl
apeldoorn is gezellig man! Gaat om die sfeer niggah. En firebeatz zie ik volgende week wss weer lol.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een homo line-up joh. Alleen Mightyfools en Firebeatz zijn de moeite waard.
Ik ga niet eens boven de 120 uitkomen joh. Ben daar veels te bang voorquote:Op zondag 7 juli 2013 07:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, joh: Keulen: dan kun je uren over de autobahn scheuren
minder controle idd maar alsnog veiliger dan de nederlandse wegen. Vaak genoeg naar familie in dortmund gegaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga niet eens boven de 120 uitkomen joh. Ben daar veels te bang voor
haha weg gainsquote:Op zondag 7 juli 2013 05:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Terugweg net kk hard van me fiets geflikkertd. Scjaafwond alles, kusjes.
Zei je gisteren ook al, eindstand nergens te bekennen. Zocht nog naar een gespierde donkerharige meid, niksquote:
Hey man je doet wel stoer op je foto maar k sweer je 1x djoeken en je bent helemaal out.quote:Op zondag 7 juli 2013 07:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je abs zijn niet verdwenen, je ziet ze alleen niet meer.
(beachboyalert)
so so minikontje..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |