Jij bent enige phaggot hier. Met je aambeien. Te hard geperst zodat je anus open ging staan voor cocks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Judo is ook gay. Soort modderworstelen, maar dan zonder modder.
Ik vond judo redelijk saai, vandaar dat ik op karate ging. Met judo deed ik ook eens mee aan een toernooi, maar ik wou niemand pijn doen, dus ik verloor telkens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Judovan m'n 4de tot m'n 12. All kinds of choke-action
Nee ik fluister altijd in haar oor:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij zegt dat toch tegen haar tijdens de seks?
OLA CHICITA MIRRIN DA CAWK IN YO CUNT.
Nice, ik wou dat ik op voetbal gezeten had, lijkt me nog steeds leuk om goed met een VOETbal overweg te kunnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Boks,
Ballet, streetdance, voetbal, KT en MMA hier.
Lol. Ik vond karate dus toen al gay as fck. Judo was ik super goed in. Echt een tank. Signature move was een zieke armbar. Moest alleen stoppen omdat ik zwaar astmatisch was.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vond judo redelijk saai, vandaar dat ik op karate ging. Met judo deed ik ook eens mee aan een toernooi, maar ik wou niemand pijn doen, dus ik verloor telkens.![]()
![]()
vriend je moete nix zegenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee ik fluister altijd in haar oor:
'Mmhh je hebt zo n lekker spleetje laat me je kapotragge'
'Jahahhajaja k neuk je als n wilde hond en spuit mijn sperma zo in je ranzige kut'
Etc.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee ik fluister altijd in haar oor:
'Mmhh je hebt zo n lekker spleetje laat me je kapotragge'
'Jahahhajaja k neuk je als n wilde hond en spuit mijn sperma zo in je ranzige kut'
Etc.
Wanneer spreken we af met zijn drietjes?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, ik wou dat ik op voetbal gezeten had, lijkt me nog steeds leuk om goed met een VOETbal overweg te kunnen.
Andere ballen ben ik pro mee, obviously
Gewoon handschoen aan, zalf op je vinger, 2cm naar binnen, 360 met je vinger en dat een weekje volhouden. Mijn anus is als herboren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent enige phaggot hier. Met je aambeien. Te hard geperst zodat je anus open ging staan voor cocks.
Haha, zonde man. Bak je er nog wat van of ben je het meeste al verleerd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lol. Ik vond karate dus toen al gay as fck. Judo was ik super goed in. Echt een tank. Signature move was een zieke armbar. Moest alleen stoppen omdat ik zwaar astmatisch was.
Hoorde dat jij op waterpolo zat is dit waar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend je moete nix zegen
gwn je sma beet pakke volpompe en weer verder traine
Waterpoloers hebben echt fucking nice lichaam.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoorde dat jij op waterpolo zat is dit waar?
kkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon handschoen aan, zalf op je vinger, 2cm naar binnen, 360 met je vinger en dat een weekje volhouden. Mijn anus is als herboren.
Volgende week gaan ze de shit killen met elastiekjes in het umc in utrecht.
Nee daar heb k fleshlight voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend je moete nix zegen
gwn je sma beet pakke volpompe en weer verder traine
Waarom vertel je dit?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon handschoen aan, zalf op je vinger, 2cm naar binnen, 360 met je vinger en dat een weekje volhouden. Mijn anus is als herboren.
Volgende week gaan ze de shit killen met elastiekjes in het umc in utrecht.
nee man ik zit op cagefighting doe soms underground gevchte en soms gwn bear knokkelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nooit. Kunnen wel een keertje samen gaan liften tho.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Wanneer spreken we af met zijn drietjes?
Ja voetbal was wel nice jammer dat heel mijn team uit elkaar viel op een gegeven moment.
Waar doe je die underground gevechten man? Beetje zoals Fight Club? Epic lijkt me dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee man ik zit op cagefighting doe soms underground gevchte en soms gwn bear knokkel
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waterpoloers hebben echt fucking nice lichaam.
Maar bby...heb je nog last van je astma?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lol. Ik vond karate dus toen al gay as fck. Judo was ik super goed in. Echt een tank. Signature move was een zieke armbar. Moest alleen stoppen omdat ik zwaar astmatisch was.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik zit in een achtbaan van emoties.quote:
ja drom vroeg ik t zusjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waterpoloers hebben echt fucking nice lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |