Srs? Ik ben gestopt toen m'n neefje niet kon winnen en op het bord ging zitten. Ik heb daarna nog jaren tegen een schaak compu gespeelt (Casparof), maar nooit gewonnen na het 5e level. Toen heb ik opgegeven. Waste of timequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het kan nog erger hoor: ik heb ooit op schaken gezeten.
quote:
Haha was je me net te snel af charisteas, bravo!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
JMF zit trouwens op paardrijden. En de laatste weken ook zonder zadel geloof ik.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
JMF zit trouwens op paardrijden. En de laatste weken ook zonder zadel geloof ik.
aziatisch bloed??quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wilde trouwens op tafeltennis maar was te ver uiteindelijk
lol, een hockeyslutquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef IrCute het volgende:
Ik heb keyboardles gehad en deed een tijdje breakdancenen 2 maanden paardrijden en 10 jaar gezeild en verder was ik een hockey meisje.
hahahaquote:
Carbonc ook al aambeien? Bij hem is het gewoon overschot aan spierweefsel denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haha, sorry maatje.
Maar we weten allemaal dat je van een dagje feesten geen aambeien oploopt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Carbonc ook al aambeien? Bij hem is het gewoon overschot aan spierweefsel denk ik.
Judoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb eerst judo (half jaar), daarna karate (1,5 jaar), vervolgens basketbal (jaar) en daarna tennis (drie jaar) gedaan. Nu dus krachttraining. Jammer genoeg altijd een beetje chubby gebleven ondanks het sporten.
Boks,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb alleen maar bazensporten gedaan vroeger, ballet, jazzballet, streetdance, tennis, kickboksen. Oke alleen mn moderne ballet fase was een beetje gay, veel rennen en rollen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]heb al een paar keer mirin' willen zeggen en het niet gedaan omdat ik niet zeker was over de juiste uitspraak
srs tho.. hoe zeg mirin'? Mirrin? Of mairin'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |