Ik ook. Half jaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het kan nog erger hoor: ik heb ooit op schaken gezeten.
Ja goed maar dan klinkt het zo correct.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem aan zoals het laatste, aangezien het van to admire komt. (ja toch???)
Of Raymond op scouting. Oh, wacht...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
Haha godver, ware aarden komen boven. Straks heeft jahr00n op waterpolo ofzo gezeten.
Harples!!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef THEFXR het volgende:
ik moest vroeger van mijn moeder op harples, ik heb haar aangeklaagd vanwege kindermishandeling
Wat is daar mis mee??quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
Haha godver, ware aarden komen boven. Straks heeft jahr00n op waterpolo ofzo gezeten.
dat ook weerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
Waterpolo is dan wel weer baas toch, dat dere shoulders
En te strakke ballenknijpers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
Waterpolo is dan wel weer baas toch, dat dere shoulders
Srs? Ik ben gestopt toen m'n neefje niet kon winnen en op het bord ging zitten. Ik heb daarna nog jaren tegen een schaak compu gespeelt (Casparof), maar nooit gewonnen na het 5e level. Toen heb ik opgegeven. Waste of timequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het kan nog erger hoor: ik heb ooit op schaken gezeten.
quote:
Haha was je me net te snel af charisteas, bravo!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
JMF zit trouwens op paardrijden. En de laatste weken ook zonder zadel geloof ik.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
JMF zit trouwens op paardrijden. En de laatste weken ook zonder zadel geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |