Mijn piemel veranderde even in een kuil.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik speel harp mag k jouw snaartje raken?
nat gewordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik speel harp mag k jouw snaartje raken?
sommige mensen hebben nou eenmaal een iets hogere standard dan jij, accept.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:18 schreef Ethanolic het volgende:
Kk lijers dit soort oneliners hebben me wel in dr broekje gekrege dus kyk en leer en aanbid
vanaf mijn 9e dacht ik zoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb goede verhalen gehoord over de vingers van gitaarspelers. Wel nice om dat te kunnen, hoe lang heb je les gehad?
lol niet liegen. Dates, etentjes, smeken en je brede schouders hebben je in mn broekje gekregenquote:[img]http://i.fokzine.net/
p/0s.gif[/img] Op zaterdag 6 juli 2013 00:18 schreef Ethanolic het volgende:
Kk lijers dit soort oneliners hebben me wel in dr broekje gekrege dus kyk en leer en aanbid
lol @smeken, women have no respect for weak men!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol niet liegen. Dates, etentjes, smeken en je brede schouders hebben je in mn broekje gekregen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol @smeken, women have no respect for weak men!
ik snap niet waarom zulke mensen trouwenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]moet gelijk denken aan zo'n seksloos huwelijk. "Schat zullen we alsjeblieft weer een keer seks hebben" PLSSSS
![]()
Goed voorspel
omdat ze niet eeuwig alleen willen zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik snap niet waarom zulke mensen trouwen
kan nu niet eens lopen, denk dat het een barkruk zoeken gaat worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mooi dom hoe kan je nu je moves showen in de dancing vanavond en morgen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:20 schreef Fanta-stick het volgende:
JONGENS IK ZOEK DAT FILMPJE DAT OP DUMPERT STOND DAT ZON NEGER EEN DIK WIJF GAAT PALEN OP TIROLER MUZIEK.
BEELDMATERIAAL KUT.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
Die busneger die die negerin een uppercut from hell geeft is leuker.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
LOLLEDDDDDD HAHAH ADIE HAD IRK NIOG NIET EERDER GEZIEN.
damnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
CREEP MODUS.... ON!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |