GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #96quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:58 schreef ChesterPerry het volgende:
waar is dat topic waar mensen usericons voor je maken
bedankt gapquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #96
99% true, minstens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:58 schreef THEFXR het volgende:
dat van die k kinderen ligt aan de slappe mentaliteit van de ouders
Heb goede verhalen gehoord over de vingers van gitaarspelers. Wel nice om dat te kunnen, hoe lang heb je les gehad?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef seto het volgende:
ben rond mijn 14e gestopt met gitaarlessen en rond mijn 15e met judo, waar ik een bruine band in had
soms nog weleens spijt van stoppen met gitaarlessen
sterkte broederquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon handschoen aan, zalf op je vinger, 2cm naar binnen, 360 met je vinger en dat een weekje volhouden. Mijn anus is als herboren.
Volgende week gaan ze de shit killen met elastiekjes in het umc in utrecht.
ik werd door mn pa gedwongen op karate gezetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja pussys
gelukkig hebben mij familie mij al vroeg op karate gezet
Ik speel harp mag k jouw snaartje raken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb goede verhalen gehoord over de vingers van gitaarspelers. Wel nice om dat te kunnen, hoe lang heb je les gehad?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik speel harp mag k jouw snaartje raken?
Mijn piemel veranderde even in een kuil.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nat gewordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sommige mensen hebben nou eenmaal een iets hogere standard dan jij, accept.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:18 schreef Ethanolic het volgende:
Kk lijers dit soort oneliners hebben me wel in dr broekje gekrege dus kyk en leer en aanbid
vanaf mijn 9e dacht ik zoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb goede verhalen gehoord over de vingers van gitaarspelers. Wel nice om dat te kunnen, hoe lang heb je les gehad?
lol niet liegen. Dates, etentjes, smeken en je brede schouders hebben je in mn broekje gekregenquote:[img]http://i.fokzine.net/
p/0s.gif[/img] Op zaterdag 6 juli 2013 00:18 schreef Ethanolic het volgende:
Kk lijers dit soort oneliners hebben me wel in dr broekje gekrege dus kyk en leer en aanbid
lol @smeken, women have no respect for weak men!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol niet liegen. Dates, etentjes, smeken en je brede schouders hebben je in mn broekje gekregen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol @smeken, women have no respect for weak men!
ik snap niet waarom zulke mensen trouwenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]moet gelijk denken aan zo'n seksloos huwelijk. "Schat zullen we alsjeblieft weer een keer seks hebben" PLSSSS
![]()
Goed voorspel
omdat ze niet eeuwig alleen willen zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik snap niet waarom zulke mensen trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |