Shit happens man. Het is in ieder geval goed dat je er wat aan gedaan hebt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het laatste waarschijnlijk. Wel jammer, heb wel zo'n 'what could have been'-gevoel. Na m'n 12de gewoon geen fuck aan sport meer gedaan voor een jaar of 4. All kinds of fatgains.
Nu inmiddels een gecutte endo.
Dit is gewoon kut vriend. Een kutstreek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik dacht deze actie gaat mij vast er veel respect en gezag opleveren... Krijg je dit.
Is goed schatjuh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nooit. Kunnen wel een keertje samen gaan liften tho.
Ja dat lijken me echt van die dingen voor meiden/vrouwenteams. Dikke bitchings, massale ruzies en lesbische neigingen
Heb wel respect voor je aambeienstruggles en hoe open je daarover bent. Een voorbeeld voor iedereen met dit chanante probleem!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik dacht deze actie gaat mij vast er veel respect en gezag opleveren... Krijg je dit.
En dat is dan hier in het topic, maar ik krijg videoblogs in de DM.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb wel respect voor je aambeienstruggles en hoe open je daarover bent. Een voorbeeld voor iedereen met dit chanante probleem!
ja pussysquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je merkt wel dat mensen hier op schaken, paardrijden, badminton, streetdance, scouting/padvinders, judo, dansles etc hebben gezeten.
En als compensatie voor dat nare verleden gaan de mensen maar liften?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je merkt wel dat mensen hier op schaken, paardrijden, badminton, streetdance, scouting/padvinders, judo, dansles etc hebben gezeten.
even onder ons, wel eens een fapje op gezet?ik vertel t niet doorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En dat is dan hier in het topic, maar ik krijg videoblogs in de DM.
die aambeiden zijn tijdelijk, maar dat strakke sterretje van 'm is permanent. ( het antwoord is ja )quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
even onder ons, wel eens een fapje op gezet?ik vertel t niet door
Godver.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
die aambeiden zijn tijdelijk, maar dat strakke sterretje van 'm is permanent. ( het antwoord is ja )
Ja uhh maar kan je wel ff andere chick en mascotte doen enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Heb je goed. Ik ga sowieso ook voor altijd blijven sporten, want kinderen nemen de gewoontes van hun ouders over. Sportieve ouders = sportieve kinderen, dikke ouders = dikke kinderen, rokende ouders = rokende kinderen etc. etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Awesome_ het volgende:
Omdat ik zon astmatische beta vroeger was gaat mijn zoon direct de agoge in zodra die kan lopen.
Later als je groot bent en pubers hebt, zou je wensen dat dat waar isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je goed. Ik ga sowieso ook voor altijd blijven sporten, want kinderen nemen de gewoontes van hun ouders over. Sportieve ouders = sportieve kinderen, dikke ouders = dikke kinderen, rokende ouders = rokende kinderen etc. etc.
ik ga sowieso me een fuckng grote wijf een zoon maken die voeden we dan op tot nummer 1 mma kampioen. iedere dag traine en shit geen school dat soort dingen doen we niet prioriteit ligt gwn op de sportquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je goed. Ik ga sowieso ook voor altijd blijven sporten, want kinderen nemen de gewoontes van hun ouders over. Sportieve ouders = sportieve kinderen, dikke ouders = dikke kinderen, rokende ouders = rokende kinderen etc. etc.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zit op mobiel en over 1 minuut zitten we alweer op pagina 2. Niet huilen JB. Jajaja 25 berichten per pagina ja.
Vanmiddag liet ik scheet (eiwit jwz), maar toen kwam er meer mee door de zalf weetje.. alles is dan vettig enzo. Nou nu graag een ander onderwerp.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
die aambeiden zijn tijdelijk, maar dat strakke sterretje van 'm is permanent. ( het antwoord is ja )
duw er een tampon in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vanmiddag liet ik scheet (eiwit jwz), maar toen kwam er meer mee door de zalf weetje.. alles is dan vettig enzo. Nou nu graag een ander onderwerp.
Precies. Je bent het gemiddelde van de vijf personen waar je het meest mee omgaat. Daarom gaat mijn zoon opgevoed worden door yours truly en 4 gymbuddies.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Even ter informatie. Ik heb vroeger gewoon op voetbal gezeten. Mij wel graag serieus blijven nemen.quote:
In de meeste gevallen klopt het wel hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Later als je groot bent en pubers hebt, zou je wensen dat dat waar is
Mijn ouders dronken niet, rookten niet, máár sportten ook niet (althans, niet meer sinds mijn geheugen begon te werken)
Beetje zoals dit, alleen dan met MMA.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ga sowieso me een fuckng grote wijf een zoon maken die voeden we dan op tot nummer 1 mma kampioen. iedere dag traine en shit geen school dat soort dingen doen we niet prioriteit ligt gwn op de sport
Qua voeding vaak wel, de rest niet. Beter ben je als ouder een enorme rebel, dan kan je kiddo zich alleen afzetten door braaf te zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In de meeste gevallen klopt het wel hoor.
Het meeste stoor ik mij aan wanneer je in het restaurant zit en zo'n kind dan de hele tijd zit te bleren, of in het vliegtuig. Ik wil dan gewoon dat kind een kk harde kopstoot geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Awesome_ het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom veel mensen zulke kutkinderen kunnen hebben
komen ze aan met smoezen die jij vroeger hebt verzonnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Qua voeding vaak wel, de rest niet. Beter ben je als ouder een enorme rebel, dan kan je kiddo zich alleen afzetten door braaf te zijn
Ja echt te grappigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
komen ze aan met smoezen die jij vroeger hebt verzonnen
Definieer rebel eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Qua voeding vaak wel, de rest niet. Beter ben je als ouder een enorme rebel, dan kan je kiddo zich alleen afzetten door braaf te zijn
ja ik had dat meteen afgeleerd maat. zeurende kinderen in bv de supermarkt of speelgoedwinkel of zo. wat is deze? 'Papa, mag ik een snoepje?' BAM! Meteen 2 weken geen eten snapje? Verwende (vaak enigskind) zijn het ergste.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het meeste stoor ik mij eraan wanneer je in het restaurant zit en zo'n kind zit de hele tijd te bleren, of in het vliegtuig. Ik wil dan gewoon dat kind een kk harde kopstoot geven.
Dat is zeau jouw zinnetje he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |