ik krijg opvliegers van die gescheiden moedersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..Ik moest gisteren op het kind van mijn collega passen omdat er een cursus tanden bleken werd gegeven. OMYGOD...kreeg opvliegers van dat kind.
Mop wat heb je aan, span je quadriceps voor me zodat ik je kan zien..quote:
harder dan vroemmmquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mollemaatje knapt toch aardig die berg op... Of kijke. Jullie hier alleen naar badminton en schaken?
Wel sneller als contador.. maargoed sinds die spaanse arts is opgepakt lijken alle spaanse topsporters wel downies te zijn. Of het nu voetbal, tennis of wielrennen is, niks kunnen ze meer.quote:
Zeker nog nooit echt gebadmintond?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mollemaatje knapt toch aardig die berg op... Of kijke. Jullie hier alleen naar badminton en schaken?
Op de camping, alsof ik spleetogen had zo goed was ik.quote:
is mannen eigen, altijd vrouwen ongevraagde adviezen gevenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Levolution het volgende:
Damn, de verhalen die ik van mijn zus hoor over haar sportschool (je weet wel welke).
Ze traint sinds kort dus ook, squats, deadlifts alles. Ik ben een keer meegegaan om alles voor te doen.
Maar nu komen er constant van die mannen op haar af die de betweter moeten uithangen met hun broscience want mannen weten het natuurlijk allemaal beter dan vrouwen.
Laatst kwam iemand naar haar toe tijdens de DL's met "Je doet het verkeerd". Mijn zus: "Wat doe ik dan verkeerd?". Man: "Ja je moet mixed grip doen". Een andere man heeft tegen haar gezegd dat ze te diep squat.
Triest dat, ook nog verkeerd advies, maar zelf even een fatsoenlijke DL of SQ knallen, ho maar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is mannen eigen, altijd vrouwen ongevraagde adviezen geven
niks tegen curlbrahsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Triest dat, ook nog verkeerd advies, maar zelf even een fatsoenlijke DL of SQ knallen, ho maar.
Alleen maar curlbro's. Van die middle-aged mannen die alleen maar curlen.
ik zou tegen je zus zeggen, zo, dat doe je goedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Triest dat, ook nog verkeerd advies, maar zelf even een fatsoenlijke DL of SQ knallen, ho maar.
jaloerssquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
vanmiddag een milkshake gemaakt van aardbeien whey, melk en ijs.
Je begrijpt dat daar meestal een andere bedoeling achter zit... Maar anyway, ze zou er niet eens op in moeten gaan. Als ze er al op ingaat zou de eerste vraag moeten zijn waar die gozert zijn info vandaan heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ze er niet op ingaat is ze meteen arrogant, weddenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je begrijpt dat daar meestal een andere bedoeling achter zit... Maar anyway, ze zou er niet eens op in moeten gaan. Als ze er al op ingaat zou de eerste vraag moeten zijn waar die gozert zijn info vandaan heeft.
Dat werkt perfect inderdaad. Met allerlei verschillend fruit trouwens. Ik kan op het moment niet meer zonder bij m'n ontbijt. Bord havermouth, een banaan en een appel, en dan als 'toetje' kwark of yogurt met blue berries, en een heel klein scheutje maple syrup.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
vanmiddag een milkshake gemaakt van aardbeien whey, melk en ijs.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je begrijpt dat daar meestal een andere bedoeling achter zit...
Yep, sure. Maar so what?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze er niet op ingaat is ze meteen arrogant, wedden
ja, maak ons maar gekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat werkt perfect inderdaad. Met allerlei verschillend fruit trouwens. Ik kan op het moment niet meer zonder bij m'n ontbijt. Bord havermouth, een banaan en een appel, en dan als 'toetje' kwark of yogurt met blue berries, en een heel klein scheutje maple syrup.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen ik heb nieuwe usericon, maar ik ben gewoon mezelf gebleven
Ik heb de mijne een jaar of 3 geleden een keer veranderd. Snel deze weer terug gezet omdat ik mezelf anders niet meer kan vinden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wie is het eigenlijk? Als veteraan hoor je eigenlijk een bekende bodybuilder te hebben hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb de mijne een jaar of 3 geleden een keer veranderd. Snel deze weer terug gezet omdat ik mezelf anders niet meer kan vinden.
Ik ben nu ook van plan om deze gewoon te houden..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb de mijne een jaar of 3 geleden een keer veranderd. Snel deze weer terug gezet omdat ik mezelf anders niet meer kan vinden.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Moeder van vmsdkr gespot:
Fotoboek van User
en dan ontkennen bij het kopje relatie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. En nee, dan gaat iedereen me bv Ronnie noemen, zoals CarbonC...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie is het eigenlijk? Als veteraan hoor je eigenlijk een bekende bodybuilder te hebben he
ik schrok me doodquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Moeder van vmsdkr gespot:
Fotoboek van User
en dan ontkennen bij het kopje relatie...
Ben jij ook al over mijn zus heengeweest?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef seto het volgende:
[..]
ik schrok me dood
ze lijkt verschrikkelijk veel op mijn ex-schoonmoeder
nee bro ik nak mijn matties nooitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij ook al over mijn zus heengeweest?
boks boksquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]vmsdkr jij hebt nieuwe usericon gemaakt toch van die jmf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hahaha die zus van jou he, laat zich lekker volspuiten. Net een grieks broodje gyros die volgespoten wordt met extra spangeritus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij ook al over mijn zus heengeweest?
gelukkig heb jij geen sexquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahaha die zus van jou he, laat zich lekker volspuiten. Net een grieks broodje gyros die volgespoten wordt met extra spangeritus.
Ik heb gisteren een Amerikaanse BBQ gehad. Denk ongeveer 2 liter root beer/dr pepper gehad (goodbye sweet cut) en een berg hot dogs, hamburgers en steaks.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:12 schreef Snakey het volgende:
De hele buurt is hier aan de BBQ. Jammer dat bijna iedereen aan het AH vlees zit. Je kan echt het verschil van vlees van de slager en de supermarkt ruiken.
Ook genoten van de Autobahn hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Amerikaanse BBQ gehad. Denk ongeveer 2 liter root beer/dr pepper gehad (goodbye sweet cut) en een berg hot dogs, hamburgers en steaks.
brb 900gr carbs op 1 dag.
Vlees was wel goed te doen
Nee, heeft Haen82 gedaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
vmsdkr jij hebt nieuwe usericon gemaakt toch van die jmf?
Ja joh, is net het UWV. Iedereen loopt in en uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahaha die zus van jou he, laat zich lekker volspuiten. Net een grieks broodje gyros die volgespoten wordt met extra spangeritus.
Hahah yup.quote:
die laatste opmerking was gewoon.. Ja viel een beetje tegen.. Dan kan je haar ook een supermarkt ofzo noemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, heeft Haen82 gedaan.
[..]
Ja joh, is net het UWV. Iedereen loopt in en uit.
Over pakweg een anderhalve maand ga ik naar Keulen (Gamescom bishess!). Ben benieuwd hoe het zal gaan op de snelwegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah yup.
Wel eens eerder gereden maar dat was met de auto van m'n ouders en die wilden niet dat ik hard reed"ga maar 140, dat is wel een mooie snelheid".
Touché.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef seto het volgende:
je kon ook gewoon zeggen "is net Fanta-stick"
Texas BBQ rocks! De eerste keer dat ik in Texas was bij een BBQ vroeg iemand me, hoeveel ribs wil je? Ik dacht, effe rustig beginnen, doe maar drie. Fucking hell, drie ribs was al een halve koe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Amerikaanse BBQ gehad. Denk ongeveer 2 liter root beer/dr pepper gehad (goodbye sweet cut) en een berg hot dogs, hamburgers en steaks.
brb 900gr carbs op 1 dag.
Vlees was wel goed te doen
Deze fa2 is zo grappig dat ik vergat te lachen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef seto het volgende:
je kon ook gewoon zeggen "is net Fanta-stick"
Nicequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Over pakweg een anderhalve maand ga ik naar Keulen (Gamescom bishess!). Ben benieuwd hoe het zal gaan op de snelweg
goed dat je het herinnert danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Deze fa2 is zo grappig dat ik vergat te lachen.
waar kan ik nummertje trekkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, heeft Haen82 gedaan.
[..]
Ja joh, is net het UWV. Iedereen loopt in en uit.
Wheheh inderdaad, zijn niet van die poverty ribs die je in Nederland krijgt, maar echt massive stukken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Texas BBQ rocks! De eerste keer dat ik in Texas was bij een BBQ vroeg iemand me, hoeveel ribs wil je? Ik dacht, effe rustig beginnen, doe maar drie. Fucking hell, drie ribs was al een halve koe.![]()
Mijn barbie is aan het opwarmen op het moment.
Op de wc, of ergens waar niemand je ziet. Maar waarom zou je willen trekken als je kan nueken?quote:
Drie Texaanse ribs passen niet op een bord in nederland.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh inderdaad, zijn niet van die poverty ribs die je in Nederland krijgt, maar echt massive stukken.
ik heb hem in 60x60 gekregequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
al eens eerder gepost maar ik zocht hem!quote:
Fruit is sowieso wel érg lekker! De plaatselijke groenteboer had van de week aardbeien in de aanbieding voor 1,50 per bak. (volle bakken) damn wat is dat lekker zegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je begrijpt dat daar meestal een andere bedoeling achter zit... Maar anyway, ze zou er niet eens op in moeten gaan. Als ze er al op ingaat zou de eerste vraag moeten zijn waar die gozert zijn info vandaan heeft.
De laatste keer dat ik goed doorzakte was in Spanje. Die avond onmoete we een of andere rare belg die zei een ex commando te zijn, en nu (35 ofzo) met pensioen te zijn. Had volgens zijn zeggen een grote villa daar, en bleef maar aandringen dat we mee moesten komen naar zijn villa. Ik had alleen maar het idee dat hij ons zou gaan vermoorden als we mee zouden gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ga ik een keer zuipen zit ik aan een tafel met twee ex gevangenen
Dit. Ik moet ze haast wel gelijk geven want als ik tegen ze in ga ben ik dom.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze er niet op ingaat is ze meteen arrogant, wedden
Whehehe ja dat of je was je anale maagdelijkheid verlorenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik goed doorzakte was in Spanje. Die avond onmoete we een of andere rare belg die zei een ex commando te zijn, en nu (35 ofzo) met pensioen te zijn. Had volgens zijn zeggen een grote villa daar, en bleef maar aandringen dat we mee moesten komen naar zijn villa. Ik had alleen maar het idee dat hij ons zou gaan vermoorden als we mee zouden gaan.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe ja dat of je was je anale maagdelijkheid verloren
Precies. Dat zou erger zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe ja dat of je was je anale maagdelijkheid verloren
beter slachten voor op de BBQquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
De koe van de buren is tochtig. Zin in?
Je abs zijn niet verdwenen, je ziet ze alleen niet meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:47 schreef Drinky het volgende:
godverdomme, ik kan niet eens 300kcal boven onderhoud eten zonder dat m'n abs binnen 3 dagen verdwenen zijn, wat is dit voor zwarte magie.
Ja, joh: Keulen: dan kun je uren over de autobahn scheurenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Over pakweg een anderhalve maand ga ik naar Keulen (Gamescom bishess!). Ben benieuwd hoe het zal gaan op de snelweg
Haha jij kan gewoon helemaal niet meer trainen. Hohohoquote:Op zondag 7 juli 2013 05:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Terugweg net kk hard van me fiets geflikkertd. Scjaafwond alles, kusjes.
Sowieso kunnen we even meeten!quote:Op zondag 7 juli 2013 01:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga je? Ik chill hem met sosa en the weeknd lemme holla at u girl
apeldoorn is gezellig man! Gaat om die sfeer niggah. En firebeatz zie ik volgende week wss weer lol.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een homo line-up joh. Alleen Mightyfools en Firebeatz zijn de moeite waard.
Ik ga niet eens boven de 120 uitkomen joh. Ben daar veels te bang voorquote:Op zondag 7 juli 2013 07:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, joh: Keulen: dan kun je uren over de autobahn scheuren
minder controle idd maar alsnog veiliger dan de nederlandse wegen. Vaak genoeg naar familie in dortmund gegaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga niet eens boven de 120 uitkomen joh. Ben daar veels te bang voor
haha weg gainsquote:Op zondag 7 juli 2013 05:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Terugweg net kk hard van me fiets geflikkertd. Scjaafwond alles, kusjes.
Zei je gisteren ook al, eindstand nergens te bekennen. Zocht nog naar een gespierde donkerharige meid, niksquote:
Hey man je doet wel stoer op je foto maar k sweer je 1x djoeken en je bent helemaal out.quote:Op zondag 7 juli 2013 07:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je abs zijn niet verdwenen, je ziet ze alleen niet meer.
(beachboyalert)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |