is mannen eigen, altijd vrouwen ongevraagde adviezen gevenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Levolution het volgende:
Damn, de verhalen die ik van mijn zus hoor over haar sportschool (je weet wel welke).
Ze traint sinds kort dus ook, squats, deadlifts alles. Ik ben een keer meegegaan om alles voor te doen.
Maar nu komen er constant van die mannen op haar af die de betweter moeten uithangen met hun broscience want mannen weten het natuurlijk allemaal beter dan vrouwen.
Laatst kwam iemand naar haar toe tijdens de DL's met "Je doet het verkeerd". Mijn zus: "Wat doe ik dan verkeerd?". Man: "Ja je moet mixed grip doen". Een andere man heeft tegen haar gezegd dat ze te diep squat.
Triest dat, ook nog verkeerd advies, maar zelf even een fatsoenlijke DL of SQ knallen, ho maar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is mannen eigen, altijd vrouwen ongevraagde adviezen geven
niks tegen curlbrahsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Triest dat, ook nog verkeerd advies, maar zelf even een fatsoenlijke DL of SQ knallen, ho maar.
Alleen maar curlbro's. Van die middle-aged mannen die alleen maar curlen.
ik zou tegen je zus zeggen, zo, dat doe je goedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Triest dat, ook nog verkeerd advies, maar zelf even een fatsoenlijke DL of SQ knallen, ho maar.
jaloerssquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
vanmiddag een milkshake gemaakt van aardbeien whey, melk en ijs.
Je begrijpt dat daar meestal een andere bedoeling achter zit... Maar anyway, ze zou er niet eens op in moeten gaan. Als ze er al op ingaat zou de eerste vraag moeten zijn waar die gozert zijn info vandaan heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ze er niet op ingaat is ze meteen arrogant, weddenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je begrijpt dat daar meestal een andere bedoeling achter zit... Maar anyway, ze zou er niet eens op in moeten gaan. Als ze er al op ingaat zou de eerste vraag moeten zijn waar die gozert zijn info vandaan heeft.
Dat werkt perfect inderdaad. Met allerlei verschillend fruit trouwens. Ik kan op het moment niet meer zonder bij m'n ontbijt. Bord havermouth, een banaan en een appel, en dan als 'toetje' kwark of yogurt met blue berries, en een heel klein scheutje maple syrup.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
vanmiddag een milkshake gemaakt van aardbeien whey, melk en ijs.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je begrijpt dat daar meestal een andere bedoeling achter zit...
Yep, sure. Maar so what?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze er niet op ingaat is ze meteen arrogant, wedden
ja, maak ons maar gekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat werkt perfect inderdaad. Met allerlei verschillend fruit trouwens. Ik kan op het moment niet meer zonder bij m'n ontbijt. Bord havermouth, een banaan en een appel, en dan als 'toetje' kwark of yogurt met blue berries, en een heel klein scheutje maple syrup.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen ik heb nieuwe usericon, maar ik ben gewoon mezelf gebleven
Ik heb de mijne een jaar of 3 geleden een keer veranderd. Snel deze weer terug gezet omdat ik mezelf anders niet meer kan vinden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen ik heb nieuwe usericon, maar ik ben gewoon mezelf gebleven
Wie is het eigenlijk? Als veteraan hoor je eigenlijk een bekende bodybuilder te hebben hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb de mijne een jaar of 3 geleden een keer veranderd. Snel deze weer terug gezet omdat ik mezelf anders niet meer kan vinden.
Ik ben nu ook van plan om deze gewoon te houden..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb de mijne een jaar of 3 geleden een keer veranderd. Snel deze weer terug gezet omdat ik mezelf anders niet meer kan vinden.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Moeder van vmsdkr gespot:
Fotoboek van User
en dan ontkennen bij het kopje relatie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. En nee, dan gaat iedereen me bv Ronnie noemen, zoals CarbonC...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie is het eigenlijk? Als veteraan hoor je eigenlijk een bekende bodybuilder te hebben he
ik schrok me doodquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Moeder van vmsdkr gespot:
Fotoboek van User
en dan ontkennen bij het kopje relatie...
Ben jij ook al over mijn zus heengeweest?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef seto het volgende:
[..]
ik schrok me dood
ze lijkt verschrikkelijk veel op mijn ex-schoonmoeder
nee bro ik nak mijn matties nooitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij ook al over mijn zus heengeweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |