De laatste keer dat ik goed doorzakte was in Spanje. Die avond onmoete we een of andere rare belg die zei een ex commando te zijn, en nu (35 ofzo) met pensioen te zijn. Had volgens zijn zeggen een grote villa daar, en bleef maar aandringen dat we mee moesten komen naar zijn villa. Ik had alleen maar het idee dat hij ons zou gaan vermoorden als we mee zouden gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ga ik een keer zuipen zit ik aan een tafel met twee ex gevangenen
Dit. Ik moet ze haast wel gelijk geven want als ik tegen ze in ga ben ik dom.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze er niet op ingaat is ze meteen arrogant, wedden
Whehehe ja dat of je was je anale maagdelijkheid verlorenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik goed doorzakte was in Spanje. Die avond onmoete we een of andere rare belg die zei een ex commando te zijn, en nu (35 ofzo) met pensioen te zijn. Had volgens zijn zeggen een grote villa daar, en bleef maar aandringen dat we mee moesten komen naar zijn villa. Ik had alleen maar het idee dat hij ons zou gaan vermoorden als we mee zouden gaan.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe ja dat of je was je anale maagdelijkheid verloren
Precies. Dat zou erger zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe ja dat of je was je anale maagdelijkheid verloren
beter slachten voor op de BBQquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
De koe van de buren is tochtig. Zin in?
Je abs zijn niet verdwenen, je ziet ze alleen niet meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:47 schreef Drinky het volgende:
godverdomme, ik kan niet eens 300kcal boven onderhoud eten zonder dat m'n abs binnen 3 dagen verdwenen zijn, wat is dit voor zwarte magie.
Ja, joh: Keulen: dan kun je uren over de autobahn scheurenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Over pakweg een anderhalve maand ga ik naar Keulen (Gamescom bishess!). Ben benieuwd hoe het zal gaan op de snelweg
Haha jij kan gewoon helemaal niet meer trainen. Hohohoquote:Op zondag 7 juli 2013 05:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Terugweg net kk hard van me fiets geflikkertd. Scjaafwond alles, kusjes.
Sowieso kunnen we even meeten!quote:Op zondag 7 juli 2013 01:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga je? Ik chill hem met sosa en the weeknd lemme holla at u girl
apeldoorn is gezellig man! Gaat om die sfeer niggah. En firebeatz zie ik volgende week wss weer lol.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een homo line-up joh. Alleen Mightyfools en Firebeatz zijn de moeite waard.
Ik ga niet eens boven de 120 uitkomen joh. Ben daar veels te bang voorquote:Op zondag 7 juli 2013 07:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, joh: Keulen: dan kun je uren over de autobahn scheuren
minder controle idd maar alsnog veiliger dan de nederlandse wegen. Vaak genoeg naar familie in dortmund gegaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga niet eens boven de 120 uitkomen joh. Ben daar veels te bang voor
haha weg gainsquote:Op zondag 7 juli 2013 05:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Terugweg net kk hard van me fiets geflikkertd. Scjaafwond alles, kusjes.
Zei je gisteren ook al, eindstand nergens te bekennen. Zocht nog naar een gespierde donkerharige meid, niksquote:
Hey man je doet wel stoer op je foto maar k sweer je 1x djoeken en je bent helemaal out.quote:Op zondag 7 juli 2013 07:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je abs zijn niet verdwenen, je ziet ze alleen niet meer.
(beachboyalert)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |