Precies. Dat zou erger zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe ja dat of je was je anale maagdelijkheid verloren
beter slachten voor op de BBQquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
De koe van de buren is tochtig. Zin in?
Je abs zijn niet verdwenen, je ziet ze alleen niet meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:47 schreef Drinky het volgende:
godverdomme, ik kan niet eens 300kcal boven onderhoud eten zonder dat m'n abs binnen 3 dagen verdwenen zijn, wat is dit voor zwarte magie.
Ja, joh: Keulen: dan kun je uren over de autobahn scheurenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Over pakweg een anderhalve maand ga ik naar Keulen (Gamescom bishess!). Ben benieuwd hoe het zal gaan op de snelweg
Haha jij kan gewoon helemaal niet meer trainen. Hohohoquote:Op zondag 7 juli 2013 05:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Terugweg net kk hard van me fiets geflikkertd. Scjaafwond alles, kusjes.
Sowieso kunnen we even meeten!quote:Op zondag 7 juli 2013 01:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga je? Ik chill hem met sosa en the weeknd lemme holla at u girl
apeldoorn is gezellig man! Gaat om die sfeer niggah. En firebeatz zie ik volgende week wss weer lol.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een homo line-up joh. Alleen Mightyfools en Firebeatz zijn de moeite waard.
Ik ga niet eens boven de 120 uitkomen joh. Ben daar veels te bang voorquote:Op zondag 7 juli 2013 07:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, joh: Keulen: dan kun je uren over de autobahn scheuren
minder controle idd maar alsnog veiliger dan de nederlandse wegen. Vaak genoeg naar familie in dortmund gegaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga niet eens boven de 120 uitkomen joh. Ben daar veels te bang voor
haha weg gainsquote:Op zondag 7 juli 2013 05:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Terugweg net kk hard van me fiets geflikkertd. Scjaafwond alles, kusjes.
Zei je gisteren ook al, eindstand nergens te bekennen. Zocht nog naar een gespierde donkerharige meid, niksquote:
Hey man je doet wel stoer op je foto maar k sweer je 1x djoeken en je bent helemaal out.quote:Op zondag 7 juli 2013 07:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je abs zijn niet verdwenen, je ziet ze alleen niet meer.
(beachboyalert)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |