quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
HIHI GEWOON DIE DINGEN AAN ELKAAR PLAKKEN HEHEHE.
4 euro fooi? Ongeacht het bedragquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke jongens hier een verhaal over Griekenland voor jullie.
Ik was eens uit eten in een super sjiek restaurant op chersonisoss. Allemaal dikke plasma schermen met voetbal erop en zulks! Dus ik dacht ik doe eerst een soepje vooraf. Kreeg ik gewoon cup a soup tomatensoep. Ik heb maar 2 euro fooi gegeven ipv mijn gebruikelijke 4 euro. Dat zal ze leren, die grieken.
Nou dit was mijn verhaal, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Is het weer niet goed fanta?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
4 euro fooi? Ongeacht het bedrag?
have fun see you on the other sidequote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso bedrag afronden naar boven G.
Behalve als onder de 50 is.
Ik ga bitches later.
Ja, kutverhaal. Gr gr.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Reageer eens inhoudelijk op mijn verhaal!!
Ik heb een soortgelijke ervaring met een Iraans restaurant in Den Haag. Was overduidelijk bliksoepquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Reageer eens inhoudelijk op mijn verhaal!!
Je valt in herhaling broeder.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
https://soundcloud.com/vatogonzalez/dirty-house-mixtape-7
Bby you here??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs...misschien zie je mij straks ook.
manmoresquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
Mn auto red net geen 200. Tenzij ik bergafwaarts ga.
Loop net voorbij visquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |