have fun see you on the other sidequote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso bedrag afronden naar boven G.
Behalve als onder de 50 is.
Ik ga bitches later.
Ja, kutverhaal. Gr gr.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Reageer eens inhoudelijk op mijn verhaal!!
Ik heb een soortgelijke ervaring met een Iraans restaurant in Den Haag. Was overduidelijk bliksoepquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Reageer eens inhoudelijk op mijn verhaal!!
Je valt in herhaling broeder.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
https://soundcloud.com/vatogonzalez/dirty-house-mixtape-7
Bby you here??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs...misschien zie je mij straks ook.
manmoresquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
Mn auto red net geen 200. Tenzij ik bergafwaarts ga.
Loop net voorbij visquote:
ik krijg opvliegers van die gescheiden moedersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..Ik moest gisteren op het kind van mijn collega passen omdat er een cursus tanden bleken werd gegeven. OMYGOD...kreeg opvliegers van dat kind.
Mop wat heb je aan, span je quadriceps voor me zodat ik je kan zien..quote:
harder dan vroemmmquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mollemaatje knapt toch aardig die berg op... Of kijke. Jullie hier alleen naar badminton en schaken?
Wel sneller als contador.. maargoed sinds die spaanse arts is opgepakt lijken alle spaanse topsporters wel downies te zijn. Of het nu voetbal, tennis of wielrennen is, niks kunnen ze meer.quote:
Zeker nog nooit echt gebadmintond?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mollemaatje knapt toch aardig die berg op... Of kijke. Jullie hier alleen naar badminton en schaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |