Niemand is hardleers, als je "hardleers" bent betekent het dat hij gewoon niet hard genoeg slaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]doet ie wel hoor, ben alleen hardleers
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:33 schreef seto het volgende:
[..]
ze is brown gek
wordt hij straks wakker zonder pik
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze eet je op, met wortel en al..weg pik
Bedoel je nu dat je niet eens op dezelfde school hebt gezeten, maar alsnog een link probeert te zoeken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]nonstop biceps en triceps touchen, volgens mij was ik het dus ik reageer niet meer hierop verder
[..]![]()
Ik heb in dezelfde stad als 'vato' op de middelbare school gezeten wie wil mij aanraken
James Bond villainquote:
oglum waar ben je?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:53 schreef Montelly het volgende:
Omg wat een weer, wat een huppelkutjes, wat een outfits, wat een marokkaanse chiks, wat een anti/suri kontjes, pff loop hier hele tijd mt stijve penur
waar ??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:53 schreef Montelly het volgende:
Omg wat een weer, wat een huppelkutjes, wat een outfits, wat een marokkaanse chiks, wat een anti/suri kontjes, pff loop hier hele tijd mt stijve penur
Oh die, dat is deze:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik luister net stukje dat gaat zo: now everbody fucking jump, BAM BAM BAM...!i
Deze man.quote:
Die is idd lekker. Ik hoor hem regelmatig voorbij komen in die livesetjes van PR, Hardwell etc.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mikkas sws een baas zou hem gwn geven full homo die muzikale genen moeten zich spreiden g
Of trailerpop in capelle a/d ijssel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Jonguns wie gaat er naar Flirterz in Bloemendaal?
sorry ik flirt niet :Squote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Jonguns wie gaat er naar Flirterz in Bloemendaal?
Voor jou kan ik altijd wel een uitzondering maken.quote:
Was ff in stad, ben nu aesthetics zetten in scheveningenquote:
Srs...misschien zie je mij straks ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was ff in stad, ben nu aesthetics zetten in scheveningen
Dat is liev.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor jou kan ik altijd wel een uitzondering maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |