ja sorry heb geen fanta-grootmans-verhalen, spannender dan dit gaat het niet wordenquote:
geeft niet hoor gekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja sorry heb geen fanta-grootmans-verhalen, spannender dan dit gaat het niet worden
waarom pinguïns?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:07 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had er een heel avontuur van gemaakt. Met dinosauriërs, explosies en pinguïns. De climax van dit verhaal was toch wel een lichte deceptie
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:03 schreef Awesome_ het volgende:
Dus dat dat dicksticking uit het plaatje diende een hyperbolische functie?
Pinguïns zijn grappig. Dat is gewoon een feit. Ik had dus ook een komische spin gegeven aan mijn verhaal.quote:
jij hebt duidelijk talent vriendquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Pinguïns zijn grappig. Dat is gewoon een feit. Ik had dus ook een komische spin gegeven aan mijn verhaal.
Wees blijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja sorry heb geen fanta-grootmans-verhalen, spannender dan dit gaat het niet worden
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze was dus zeer geefbaar, huppelkutje ala coconut, zeer underdressed. Natte vingers bij haar gehaald en alles. Eindstand, zit ze hele tijd aan mijn triceps/biceps te voelen en blijft hele tijd plakken. Dus ik weer naar mijn buddies toe, en blijf gewoon ff tijdje weg. Komt die heks mij achterna en begint scene te schoppen, "ik dacht dat je bij mij was n shit" Hella no son, ze bleef mij gewoon door die club volgen![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Voor dat verhaal kwam je er beter af Montelly... Niet dat ik nu een hekel aan je heb ofzo... maar teleurgesteld ben ik wel.
https://soundcloud.com/vatogonzalez/dirty-house-mixtape-7
ik trapte hem vroegah altijd van zijn fiets op de basissgoolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
Ik heb in dezelfde stad als 'vato' op de middelbare school gezeten wie wil mij aanraken
jou ga ik een keer spotten daarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]nonstop biceps en triceps touchen, volgens mij was ik het dus ik reageer niet meer hierop verder
[..]![]()
Ik heb in dezelfde stad als 'vato' op de middelbare school gezeten wie wil mij aanraken
"huh nee? eh ik bedoel wat is fok ehh.. moet even naar de wc"quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
jou ga ik een keer spotten daarafter sguuren dan, "hey zit je niet op fok?" anticlimax, gelijk wegwezen
![]()
ja, gisteren in LIVV geweestquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
"huh nee? eh ik bedoel wat is fok ehh.. moet even naar de wc"![]()
(waar is daar eigenlijk? rdam ergens he als ik het me goed herinner)
kaolo badass dat je bent. Heb met 'm geschuurd op def rhymz op een schoolfeest in de tweede klasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:26 schreef seto het volgende:
[..]
ik trapte hem vroegah altijd van zijn fiets op de basissgool
Ojaa, zit daar bij de oude skihut toch? Is dat wat? Ik mijd dat gebied eigenlijk vanwege holly, onder het mom dat de rest dan ook niet veel soeps kan zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja, gisteren in LIVV geweest
http://www.livvclub.com/
fok is net als een aparte fetisj, iedereen heeft wel een vorm van, alleen je praat er niet over. It's like a secret club with only one rule.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:29 schreef Awesome_ het volgende:
fok moet het niet hebben van de mond-op-mondreclame inderdaad. ik zou balen als ik Danny was
Etha waarom breng je je bish niet wat manieren bij met de harde handquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]nonstop biceps en triceps touchen, volgens mij was ik het dus ik reageer niet meer hierop verder
Was gisteren voor het eerst, is nog redelijk fresh. Maar idd holly ernaastquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kaolo badass dat je bent. Heb met 'm geschuurd op def rhymz op een schoolfeest in de tweede klas
[..]
Ojaa, zit daar bij de oude skihut toch? Is dat wat? Ik mijd dat gebied eigenlijk vanwege holly, onder het mom dat de rest dan ook niet veel soeps kan zijn
ze is brown gekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Etha waarom breng je je bish niet wat manieren bij met de harde hand
ze eet je op, met wortel en al..weg pikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |