Etha waarom breng je je bish niet wat manieren bij met de harde handquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]nonstop biceps en triceps touchen, volgens mij was ik het dus ik reageer niet meer hierop verder
Was gisteren voor het eerst, is nog redelijk fresh. Maar idd holly ernaastquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kaolo badass dat je bent. Heb met 'm geschuurd op def rhymz op een schoolfeest in de tweede klas
[..]
Ojaa, zit daar bij de oude skihut toch? Is dat wat? Ik mijd dat gebied eigenlijk vanwege holly, onder het mom dat de rest dan ook niet veel soeps kan zijn
ze is brown gekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Etha waarom breng je je bish niet wat manieren bij met de harde hand
ze eet je op, met wortel en al..weg pikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niemand is hardleers, als je "hardleers" bent betekent het dat hij gewoon niet hard genoeg slaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]doet ie wel hoor, ben alleen hardleers
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:33 schreef seto het volgende:
[..]
ze is brown gek
wordt hij straks wakker zonder pik
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze eet je op, met wortel en al..weg pik
Bedoel je nu dat je niet eens op dezelfde school hebt gezeten, maar alsnog een link probeert te zoeken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]nonstop biceps en triceps touchen, volgens mij was ik het dus ik reageer niet meer hierop verder
[..]![]()
Ik heb in dezelfde stad als 'vato' op de middelbare school gezeten wie wil mij aanraken
James Bond villainquote:
oglum waar ben je?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:53 schreef Montelly het volgende:
Omg wat een weer, wat een huppelkutjes, wat een outfits, wat een marokkaanse chiks, wat een anti/suri kontjes, pff loop hier hele tijd mt stijve penur
waar ??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:53 schreef Montelly het volgende:
Omg wat een weer, wat een huppelkutjes, wat een outfits, wat een marokkaanse chiks, wat een anti/suri kontjes, pff loop hier hele tijd mt stijve penur
Oh die, dat is deze:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik luister net stukje dat gaat zo: now everbody fucking jump, BAM BAM BAM...!i
Deze man.quote:
Die is idd lekker. Ik hoor hem regelmatig voorbij komen in die livesetjes van PR, Hardwell etc.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mikkas sws een baas zou hem gwn geven full homo die muzikale genen moeten zich spreiden g
Of trailerpop in capelle a/d ijssel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Jonguns wie gaat er naar Flirterz in Bloemendaal?
sorry ik flirt niet :Squote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Jonguns wie gaat er naar Flirterz in Bloemendaal?
Voor jou kan ik altijd wel een uitzondering maken.quote:
Was ff in stad, ben nu aesthetics zetten in scheveningenquote:
Srs...misschien zie je mij straks ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was ff in stad, ben nu aesthetics zetten in scheveningen
Dat is liev.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor jou kan ik altijd wel een uitzondering maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |