Er staat helaas geen enkele info in over de vergoeding.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:37 schreef DS4 het volgende:
Ik heb begrepen dat de vergoeding iig niet hoger is dan de Balkenendenorm, dus ik haak af.
ik heb al een aantal keer gesolliciteerd voor mod, maar ben het nooit gewordenquote:
Verrek, als Meki het is geworden dan had ook Tinus wel een beste kans gehad. Helaas pindakaas, het heeft niet zo mogen zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:53 schreef Ferdo het volgende:
Was dit niet al opgelost: NWS / Welkom Meki! ?
quote:
Gewoon proberen, schrijf een mooie briefquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kent me als user, dan zou je me toch ook als mod willen?
Aldo for President, ja toch?
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:04 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet voor je dat je zo ook tegenover het krijgen van een baan aankijkt...
Dat je alleen een baan wil als je ervoor gevraagd wordt. Helaas ben ik zelf niet in die luxe positie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?
Het antwoordt is ja. Project was afgelopen en een aantal andere functies beschikbaar. 1 collega was gevraagd voor 1 van de beschikbare functies. Ik werd geattendeerd op een andere beschikbare functie. Ik kon daar op solliciteren. Niet gedaan. Laatste dag bij het bedrijf, hadden ze nog niemand voor die functie en ben ik alsnog gevraagd.
Geldt ook voor mijn huidige functie. Als ze mij willen hebben dan vragen ze het maar.
Welk punt wil je maken?
Haha tuurlijk solliciteer ik ook als het een functie is die ik heel graag wil. Goed netwerken en geloven in je eigen kunnen. Dan kom je al heel ver. Ook jij Karina.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je alleen een baan wil als je ervoor gevraagd wordt. Helaas ben ik zelf niet in die luxe positie.
Maar chapeau, dat doen niet veel je na.
Nou nee ik niet. Maar dat is off topic.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Haha tuurlijk solliciteer ik ook als het een functie is die ik heel graag wil. Goed netwerken en geloven in je eigen kunnen. Dan kom je al heel ver. Ook jij Karina.
Dat was vroegerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:02 schreef hexje het volgende:
Waarom moet ik solliciteren? Sommige zijn gevraagd om mod te worden. Als het zo moet, hoef ik al niet meer.
Vroeger was alles beter.quote:
Sollicitaties zijn alleen nodig bij functies waar men niet primair naar kwaliteit kijkt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:02 schreef hexje het volgende:
Waarom moet ik solliciteren? Sommige zijn gevraagd om mod te worden. Als het zo moet, hoef ik al niet meer.
Echt, als jij het wordt, ga ik hier eindeloos topics zonder bronvermelding openen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yvonne, had je mijn vers zelfgemaakte appelkruimeltaart nog ontvangen?
Volgens mij zou jij het prima kunnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee ik niet. Maar dat is off topic.
OT: dit is ook buiten mijn kunnen, dus ik ga niet solliciteren.
Nee, ik ga het worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is lief van je maar volgens mij ben ik veels te soft.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het prima kunnen.
+1 hierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:45 schreef Enchanter het volgende:
Met mijn staat van dienst , ben ik wel een geschikt persoon vind ik
Helaas geen tijd , sorry Yvonne![]()
Een geschikte kandidaat!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef Disana het volgende:
Ik zou het leuk vinden als het een NWS regular wordt. Misschien wil Xa1pt wel.
Doe me een lol zeg. Dat wordt een nieuw soort Gronk; die gaat het niveau opvijzelen en zo...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef Disana het volgende:
Geheel in lijn met hoe de rest van de NWS moderators erover denkt, dus dat zal geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:42 schreef DS4 het volgende:
Geef je nu ruiterlijk toe dat je het niveau laag wenst te houden?
Was het maar zo dat mensen die roepen dat ze het niveau opvijzelen ook daadwerkelijk het niveau opvijzelen. Helaas bestaat dat "niveau" vooral uit dodelijk vermoeiend, politiek-correct geneuzel. Prima voor users, maar niet als maatstaven voor mods.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Geheel in lijn met hoe de rest van de NWS moderators erover denkt, dus dat zal geen probleem zijn.
Ja dat klopt wel zo ongeveer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van de 0 euro. Kan iets meer of minder zijn.
SLAVENARBEID !!! Mag dit wel?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van de 0 euro. Kan iets meer of minder zijn.
Als jij vrijwillig onder het minimumloon gaat werken, dan krijgt jouw werkgever een boete.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Men kiest er zelf voor. Niks moet.
Mijn solli dingens was ook 1 zin of zo.quote:
Of iemand uit de SC!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef Disana het volgende:
Karina.....met een deegroller.quote:Op woensdag 3 juli 2013 03:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of iemand uit de SC!
Die hebben echt feeling met NWS.
Nou, wel liefst iemand die niet alléén maar slowchat.quote:
Wees maar niet bang, niks voor mij, ik ben te soft zoals ik al eerder postte.quote:Op woensdag 3 juli 2013 04:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, wel liefst iemand die niet alléén maar slowchat.
En bier drink ik ook zelden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 04:10 schreef Drugshond het volgende:
Als je geen bier lust... hang je solli maar aan de wilgen.
Nah die kriekbiertjes vind ik nog minder lekker dan normaal bier, witbier gaat er wel in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:25 schreef Drugshond het volgende:
Er zijn ook rose biertjes...Dan bedoel ik niet de 0.0 uitvoering.
Nee (die vlag is allang gevallen)quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:41 schreef Karina het volgende:
Maar jij gaat niet solliciteren begrijp ik
Dat laatste zeker inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee (die vlag is allang gevallen)
• Zou ik ook niet meer willen (been there done that). Zo onbesproken ben ik eigenlijk nu ook niet meer als user.
• Wel bijzondere waardering voor sp3c en Paddy (on steroids) lopen een virtuele marathon.
Klinkt vreemd, voelt toch wel een beetje alsof ik 2 mensen bewust in de steek moet laten. Ken de in-outs van deze personen ook iets langer dan vandaag. Niet echt leuk. Maar [NWS] is ook niet het makkelijkste forum om te modden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste zeker inderdaad![]()
Begrijp ik wel dat je er geen zin meer in hebt, of dat al dan niet onbesproken iets uitmaakt weet ik niet.
Er is vast een goede collega voor sp3c en Paddy te vinden die er echt voor wil gaan en veel aanwezig kan zijn want het is af en toe best druk.
Als je er niet echt zin meer in hebt moet je het ook niet doen, daar hebben zij ook niks aan. Wel lief dat je het zo ziet vind ik (dat in de steek laten).quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klinkt vreemd, voelt toch wel een beetje alsof ik 2 mensen bewust in de steek moet laten. Ken de in-outs van deze personen ook iets langer dan vandaag. Niet echt leuk. Maar [NWS] is ook niet het makkelijkste forum om te modden.
Voel me net een Pokeymon in een verkeerde wedstrijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er niet echt zin meer in hebt moet je het ook niet doen, daar hebben zij ook niks aan. Wel lief dat je het zo ziet vind ik (dat in de steek laten).
Hoi Pikachuquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voel me net een Pokeymon in een verkeerde wedstrijd.
Alsof er vrouwen op FOK! zittenquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:32 schreef polderturk het volgende:
Misschien dat er met natura betaald wordt? Seks met mooie vrouwelijke leden bijvoorbeeld?
Welnee. Ik zou hem wel zien zitten omdat hij kort en bondig is, en standvastig. Goede kwaliteiten voor een mod.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg. Dat wordt een nieuw soort Gronk; die gaat het niveau opvijzelen en zo...
Vind je? Ik vind "kort en bondig" geen specifieke mod-kwaliteit. Een mod mag best lang van stof zijn, als hij maar consequent is. En "standvastig" lijkt me ook al geen geweldige kwaliteit. Liever heb ik mods die voor rede vatbaar zijn en die een forum goed aanvoelen. De crux is eigenlijk om de puinhoop op te ruimen, discussies zo min mogelijk te verstoren en zo onzichtbaar mogelijk te opereren. Denk maar aan een scheidsrechter die een voetbalwedstrijd goed leidt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Ik zou hem wel zien zitten omdat hij kort en bondig is, en standvastig. Goede kwaliteiten voor een mod.
Het spreekt vanzelf dat de mod het subforum goed moet aanvoelen... daarom hoop ik ook op iemand die hier al langer meepost. Maar verder lijkt het me belangrijk dat z/hij zich niet laat meeslepen of van zijn/haar stuk laat brengen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind "kort en bondig" geen specifieke mod-kwaliteit. Een mod mag best lang van stof zijn, als hij maar consequent is. En "standvastig" lijkt me ook al geen geweldige kwaliteit. Liever heb ik mods die voor rede vatbaar zijn en die een forum goed aanvoelen. De crux is eigenlijk om de puinhoop op te ruimen, discussies zo min mogelijk te verstoren en zo onzichtbaar mogelijk te opereren. Denk maar aan een scheidsrechter die een voetbalwedstrijd goed leidt.
Overigens vind ik de huidige NWS-mods prima, inclusief Voorschrift. De laatste bagger-mod dateert gelukkig alweer uit 2008.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:24 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens vind ik de huidige NWS-mods prima, inclusief Voorschrift. De laatste bagger-mod dateert gelukkig alweer uit 2008.
Hoeft niet persé iemand te zijn die hier al lang meepost. Als hij of zij het forum maar aanvoelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het spreekt vanzelf dat de mod het subforum goed moet aanvoelen... daarom hoop ik ook op iemand die hier al langer meepost. Maar verder lijkt het me belangrijk dat z/hij zich niet laat meeslepen of van zijn/haar stuk laat brengen.
Precies, iemand die al te lang meepost is vaak al te gekleurd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeft niet persé iemand te zijn die hier al lang meepost. Als hij of zij het forum maar aanvoelt.
NWS is een veeleisend en veelzijdig subforum, als je er nooit bent geweest, voel je het niet zomaar aan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeft niet persé iemand te zijn die hier al lang meepost. Als hij of zij het forum maar aanvoelt.
Ik ben best wel benieuwd wat je hiermee bedoeltquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
De deskundigen zijn het er niet over eens, zie ik
We zien wel wie het wordt. Zolang ons één of andere wereldverbeteraar bespaard blijft, vind ik alles best.
Heb ik al uitgelegd. Ik bedoel het type dat denkt dat hij NWS naar eigen inzicht kan omvormen tot één of ander hoogdravend eliteforum met "niveau". Maar ik ben er wel een beetje over uitgepraat, eerlijk gezegd. Ik maak me niet zo'n zorgen. We zien wel wie het wordt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:28 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd wat je hiermee bedoelt
Oh, bedoel je het op die manier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik al uitgelegd. Ik bedoel het type dat denkt dat hij NWS naar eigen inzicht kan omvormen tot één of ander hoogdravend eliteforum met "niveau". Maar ik ben er wel een beetje over uitgepraat, eerlijk gezegd. Ik maak me niet zo'n zorgen. We zien wel wie het wordt.
Ik had het over gekleurd dus je kan gewoon op mijn post reageren. Probleem is dat de trouwe posters in NWS al vaak teveel stelling hebben genomen aangaande de onderwerpen en dat wil je niet als mod lijkt mij. Natuurlijk is iedereen wat gekleurd maar daar ligt juist het nuance verschil.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
NWS is een veeleisend en veelzijdig subforum, als je er nooit bent geweest, voel je het niet zomaar aan.
En gekleurd is iedereen, daar ontkom je niet aan.
Ja, maar jij had het niet tegen mij, brombolquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had het over gekleurd dus je kan gewoon op mijn post reageren. Probleem is dat de trouwe posters in NWS al vaak teveel stelling hebben genomen aangaande de onderwerpen en dat wil je niet als mod lijkt mij. Natuurlijk is iedereen wat gekleurd maar daar ligt juist het nuance verschil.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het niet tegen mij, brombol
Ik vind een stevige mening hebben nog iets anders dan partij kiezen of sturen. Je kunt best een uitgesproken mening hebben zonder die van invloed op je moderatie te laten zijn.
Je begint er zelf mee, dus zeur niet zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:49 schreef Elfletterig het volgende:
Dit begint een verkapt slowchat-topic te worden...
Ach, ik denk dat we het er in elk geval wel over eens kunnen zijn dat het iemand moet zijn die stevig in zijn/haar schoenen staat. Ik ben best benieuwd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Precies, en iemand die de regels van het spelletje goed kent.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat we het er in elk geval wel over eens kunnen zijn dat het iemand moet zijn die stevig in zijn/haar schoenen staat. Ik ben best benieuwd.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
Ik zou wel voor een stunt willen zorgen maar heb er gewoon geen tijd en zin voor.
Nou ben ik benieuwd... Gewoon eens kijken of de wereld van fok vergaat met 3-voud als mod.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:15 schreef betyar het volgende:
3-voud als mod betekent het einde van Fok!.
Zullen we? Nah.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd... Gewoon eens kijken of de wereld van fok vergaat met 3-voud als mod.
Ja.quote:
Nou moet je op fok altijd in discussie met trollen, althans... het valt eigenlijk niet te voorkomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:30 schreef 3-voud het volgende:
Ja.
Maar als niet, ben ik de sjaak. Moet ik me verantwoorden waarom ik geen notes geef, brand ik een paar mafklapper mods met de grond gelijk backstage, moet ik in discussie met trollen...
Zie je het al voor je dat ik mijn toon moet matigen omdat goede voorbeeld geven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou moet je op fok altijd in discussie met trollen, althans... het valt eigenlijk niet te voorkomen.
I feel your pain.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:35 schreef 3-voud het volgende:
Zie je het al voor je dat ik mijn toon moet matigen omdat goede voorbeeld geven?![]()
Ik ga dag 1 al op mijn plaat man.
Uh als het een lekkere vent is wil ik ook wel pics zien he?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jannekes zijn meestal lekker. Sollicitatie zien we graag tegemoet
met pics
Een strak kontje geeft ook pluspunten... Past dat beter?quote:
Tellen wipneusjes ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een strak kontje geeft ook pluspunten... Past dat beter?
Wippen tijdens de sollicitatie is gegarandeerd een baan, mits strak kontje en dikke tieten. Dus wipneusjes hebben een streep voor.quote:
Die neutraliteit-verslaafde wordt sowieso door niemand serieus genomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:02 schreef Disana het volgende:
Jullie gaan er zó van langs krijgen van Elfletterig...
Wacht jij maar af jochie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die neutraliteit-verslaafde wordt sowieso door niemand serieus genomen.
Heeft 11L ook al dikke tieten?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:02 schreef Disana het volgende:
Als 11L mod wordt vermoed ik dat mijn note-count binnen de kortste keren recordwaarden gaat bereiken...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef Disana het volgende:
Ik zeg niets, straks krijg ik weer op mijn falie.
Dan ga je je eindelijk eens gedragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als 11L mod wordt vermoed ik dat mijn note-count binnen de kortste keren recordwaarden gaat bereiken...
Dat zou goed uitkomen, want het piepen wat ik nu doe, klinkt niet echt gezond.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ie langs is geweest piep jij wel anders.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand jou ook maar 1 note uitdeelt. Eigenlijk zou jij je aan moeten melden als nieuwe MOD.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als 11L mod wordt vermoed ik dat mijn note-count binnen de kortste keren recordwaarden gaat bereiken...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:16 schreef Kingstown het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand jou ook maar 1 note uitdeelt. Eigenlijk zou jij je aan moeten melden als nieuwe MOD.
Hardleers is my middle name...quote:
It's been more than a few.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:16 schreef Kingstown het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand jou ook maar 1 note uitdeelt.
Dan gaat 11L over mijn salaris zeiken, dus dat moeten we niet hebben.quote:Eigenlijk zou jij je aan moeten melden als MOD.
Niemand gaat er door mijn toedoen van langs krijgen. Ten eerste ben ik geen mod-kandidaat; ik wil het gevoel hebben dat mijn vrijwillige werk wordt gewaardeerd; dat gevoel had ik in 2009 niet. Daarom ben ik toen heel bewust gestopt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:02 schreef Disana het volgende:
Na dit motiverende betoog ga ik direct solliciterenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niemand gaat er door mijn toedoen van langs krijgen. Ten eerste ben ik geen mod-kandidaat; ik wil het gevoel hebben dat mijn vrijwillige werk wordt gewaardeerd; dat gevoel had ik in 2009 niet. Daarom ben ik toen heel bewust gestopt.
Ten tweede kan ik geen neutraliteit meer waarborgen. Ik steek het niet onder stoelen of banken: er zijn hier - het zal wel aan mij liggen - een aantal users die ik meer dan zat ben; sommigen ga ik bewust uit de weg. Ik hoef hun bagger niet meer te lezen, laat staan dat ik het nog wil modereren.
Ik heb - en dat meen ik oprecht - bijzonder veel respect voor de mods die dit lastige forum wél kunnen en willen modereren. Dat geldt op voorhand ook alvast voor de opvolger van Voorschrift, die wat mij betreft totaal onterecht op zwart is gezet. Ik wens die opvolger alvast veel succes.
Dank je.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wens die opvolger alvast veel succes.
quote:
Ah....de ultieme nietszeggende smiley in de strijd gooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven zit vol met teleurstellingen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
En zoals je weet, heb ik graag gelijk.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn stem gaat naar admiraal_anaal.
Andere goede opties zijn IkeDubaku99 en hexje, als ze haar trots opzij zet en zelf besluit te solliciteren
WASquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Mag ik een opvolger benoemen?
Het is immers mijn vacature.
Vind jou ook liefquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Deze reactie verdient uitsluiting van deelname.quote:
Mail de Fa's. En welkom thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze reactie verdient uitsluiting van deelname.
Danku.quote:
Dank Voorschrift, maar ik heb er echt geen tijd voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Pick meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is helemaal geen gek idee. Hij heeft toch niets meer te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
Xa1pt, waarom vragen we Bassie de Clown niet, die heeft sinds kort tijd over .....
WTF? Is er nu ook al een vacature voor het schoonmaken van beeldschermen als daar koffie overheen is geproest als een fokker weer blijk geeft van een overdosis zelfvertrouwen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:04 schreef betyar het volgende:
De keus is simpel, betyar zou een goede zijn!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
WTF? Is er nu ook al een vacature voor het schoonmaken van beeldschermen als daar koffie overheen is geproest als een fokker weer blijk geeft van een overdosis zelfvertrouwen?
Het is niet netjes om jezelf voor te dragen, foei!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
Xa1pt, waarom vragen we Bassie de Clown niet, die heeft sinds kort tijd over .....
Mijn scherm is nog steeds niet schoon...quote:
Ik zal de eerste steen niet werpen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef betyar het volgende:
Ik heb trouwens inderdaad een overdosis zelfvertrouwen, anders kan ik net zo goed morgen stoppen met mijn bedrijfje.
Meki it is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er nog steeds voor om gewoon iemand aan te wijzen.
Het waren 2 fantastische dagen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:19 schreef Jian het volgende:
Ik weet dat ie te bescheiden is om zelf naar voren te komen, maar ik weet ook dat wanneer we deze gelegenheid onbenut laten we daar later heel veel spijt van krijgen, dus bij deze ben ik maar zo boud om hem naar voor te schuiven: Gelly
Het Noord-Koreaans succesmodel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Moeilijke taak, het zal niet makkelijk zijn in mijn voetsporen te treden, met mijn enorme fanbase en respectlevel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
Moeilijke taak, het zal niet makkelijk zijn in mijn voetsporen te treden, met mijn enorme fanbase en respectlevel.
Elfletterig krijgt een verontwaardigingsquotum.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef betyar het volgende:
Mod in nws zijn is niet moeilijk, elke racistische post verwijderen. Dan blijven er maar weinig posts staan in een topic. Ooh ja en de posts van PietVerdriet kunnen ook weg.
Leg uit. Ik ben niet zo gek snel verontwaardigd, dus ik gok dat het quotum dan ergens rond de 1,000001 ligt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Elfletterig krijgt een verontwaardigingsquotum.
U bent bekend met een numerieke schaal van verontwaardiging?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leg uit. Ik ben niet zo gek snel verontwaardigd, dus ik gok dat het quotum dan ergens rond de 1,000001 ligt.
Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
U bent bekend met een numerieke schaal van verontwaardiging?
Je doet steeds alsof?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
Leg uit. Ik ben niet zo gek snel verontwaardigd
Kijk, al helemaal in mod-modus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
Geen ruzie maken, dames. Anders gooi ik hem dicht.
Waar blijft je solli?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
Geen ruzie maken, dames. Anders gooi ik hem dicht.
Nee, want i.t.t. je droomwereldje zijn de meesten hier niet Arabisch danwel moslim, dus er zal weinig arabisch zijn aan jou wegmieteren van het forum. Zie het als een christelijke revolutie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Meki het volgende:
Als ik mod word op NWS dan komt er zeker een arabische lente tegen mij en dan komt iedereen tegen mij in opstand.
Die kun je als mod gewoon met het nodige geweld en zonder argumenten neerslaan, wat denken ze godverdomme wel niet, dat het hier een democratie is ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Meki het volgende:
Als ik mod word op NWS dan komt er zeker een arabische lente tegen mij en dan komt iedereen tegen mij in opstand.
Dat soort wanbeelden is denk ik de reden dat jij geen mod bentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Die kun je als mod gewoon met het nodige geweld en zonder argumenten neerslaan, wat denken ze godverdomme wel niet, dat het hier een democratie is ofzo
Leer me dan hoe het wel moet, want ik wil zo graagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat soort wanbeelden is denk ik de reden dat jij geen mod bent
een, tweequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Leer me dan hoe het wel moet, want ik wil zo graag
whehehe, ik kan me de blik op yvonne's gezichtje al voorstellen als ze hem binnenkrijgtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt eraan, ik zit inmiddels op 37 a4'tjes.
Beetje dubbelzinnig, maar ik apprecieer de hintquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
whehehe, ik kan me de blik op yvonne's gezichtje al voorstellen als ze hem binnenkrijgt
Ik snap het niet. Ik ben maar een eenvoudige jongen hèquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje dubbelzinnig, maar ik apprecieer de hint![]()
* Jian maakt aantekening in zijn boekje "hoe word ik mod"
gewoon je eigen tekst een paar keer overlezen ......... dan valt ie wel op een gegeven moment, je bent tenslotte niet voor niets mod.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik ben maar een eenvoudige jongen hè
Hoiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef Jian het volgende:
Ik hoop trouwens op een beetje een rebel, het liefst een vent, niet zo'n correcte zeurdoos
Die willen ze niet, gezien de vacature.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef Jian het volgende:
Ik hoop trouwens op een beetje een rebel, het liefst een vent, niet zo'n correcte zeurdoos
Zo'n wijf als jou willen ze ook nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die willen ze niet, gezien de vacature.
Relnicht bedoel je.quote:
Hebben ze al ze moeten me nog alleen mailen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die willen ze niet, gezien de vacature.
Nah, dan nemen ze Morsi wel, die is toch werkloos.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Hebben ze al ze moeten me nog alleen mailen.
Iedereen weet gewoon dat het Specularium wordt. Ik snap het probleem niet echt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij wil jij dat voornamelijk. Of ben jij stiekem zijn kloon soms?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen weet gewoon dat het Specularium wordt. Ik snap het probleem niet echt.
Nee, al is Specularium wel elfletterig. Maar ja, dat was Voorschrift ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij dat voornamelijk. Of ben jij stiekem zijn kloon soms?
Dan zetten we gewoon even alle elfletterige users op een rijtje en kijken we wat er tussen zitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, al is Specularium wel elfletterig. Maar ja, dat was Voorschrift ook.
Het maakt me trouwens niet zo gek veel uit wie het wordt, zolang ons één of andere wereldverbeteraar a la Gronk bespaard blijft.
Veel goeds, maar ook figuren die je liever niet als mod wilt. Weltschmerz bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zetten we gewoon even alle elfletterige users op een rijtje en kijken we wat er tussen zit
Je begrijpt wel dat ik dat niet echt dacht he.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
PS 2: Als ik het zonodig zélf wilde worden, deed ik het wel onder deze naam. Ik heb zelf kloons zat.
Maar wel veel goeds ook dus... moeten ze wel solliciteren natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel goeds, maar ook figuren die je liever niet als mod wilt. Weltschmerz bijvoorbeeld.
Nee, Specularium is winnaar van de Yvonne Awards in de categorie NWS. De plicht roept.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:40 schreef Disana het volgende:
Specularium moet gewoon lekker zijn eigen gangetje kunnen gaan.
Ik weet dat jij niet wil, maar ik blijf erbij dat jij een goeie zou zijn, grapjasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef Drugshond het volgende:
SCH is dat niks als mod. Dan gaan we snel wensen dat VS terug komt.
Hij moet een jaar lang op een voetstuk staan. Vindt ie volgens mij al erg genoeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Specularium is winnaar van de Yvonne Awards in de categorie NWS. De plicht roept.
Ik wil sowieso VS terug. Daar hebben we geen SCH voor nodig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef Drugshond het volgende:
SCH is dat niks als mod. Dan gaan we snel wensen dat VS terug komt.
Nee hoor, dat vindt -ie prachtig. Hij acteert goed. Dat maakt hem ook een goede mod.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij moet een jaar lang op een voetstuk staan. Vindt ie volgens mij al erg genoeg.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet wil, maar ik blijf erbij dat jij een goeie zou zijn, grapjas
Heej dat ben ik, moppersmurfquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sitting on the dock of the bay
Watching the tide roll away
I'm just sitting on the dock of the bay
Wasting time
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Zou wel grappig zijn, gewoon een willekeurig nummer en dat wordt hem/haar.
Ghe. zelfs Yv zag het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Jij hebt echt voor ALLES een liedje hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Ghe. zelfs Yv zag het.
-----------
Voor toekomstige NWS-mods heb ik wel een nummer.
, toen FOK nog ASCII was, was het vervelend. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt echt voor ALLES een liedje he
De meesten zijn voor mij nog ASCII hoor DH.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
, toen FOK nog ASCII was, was het vervelend. Nu niet meer.
hint Alles is caps... we gaan een keer bieren. Na mijn vakantie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt echt voor ALLES een liedje he
Afgesproken, doe je wel voorzichtig daar in Polen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hint Alles is caps... we gaan een keer bieren. Na mijn vakantie.
Op mijn planning staan geen vreemde ziektes oplopen. 31 pagina's in 5 dagenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Afgesproken, doe je wel voorzichtig daar in Polen?
Dat zou wel het laatste zijn waar ik me druk over zou maken in Polen denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op mijn planning staan geen vreemde ziektes oplopen. 31 pagina's in 5 dagen
Valt wel mee..... wat ik mis doe ik over. Valencia had ik ook maar voor 60 % dicht (jan-return oct), stad lag me persoonlijk heel goed.quote:
Ik vind het leuk dat je alles zo voorbereidt en alles wil zien. Beter dan doelloos rondlopen of op het strand hangen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt wel mee..... wat ik mis doe ik over. Valencia had ik ook maar voor 60 % dicht (jan-return oct), stad lag me persoonlijk heel goed.
That's mequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je alles zo voorbereidt en alles wil zien. Beter dan doelloos rondlopen of op het strand hangen.
Deed ik vroeger wel, nu ook niet meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
That's me
Vliegtuig en hotel gaan me niet boeien.
Snap mensen niet die onder een parasol willen liggen....
Spec....niet willen maar wel doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel, nu ook niet meer.
Maar OK uh on topic. Wie wordt de nieuwe mod denk je?
Geen ambities, geen goed idee voor FOK! en bovendien staat er in het najaar weer een langdurig verblijf in mijn andere optrekje op de planning en daar doe ik niet aan i-netten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij al gesolliciteerd voor NWS mod? Of geen ambities in die richting?
OK op een of andere manier zag ik het jou ook wel doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen ambities, geen goed idee voor FOK! en bovendien staat er in het najaar weer een langdurig verblijf in mijn andere optrekje op de planning en daar doe ik niet aan i-netten.
Even de POL FB teruglezen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:35 schreef debeterebob het volgende:
Voorschrift, waarom ben je er uitgekickt?
Nah....ik heb geen zin om een stel kleuters met een geldingsdrang van hier tot Tokio op de vingers te gaan tikken. Bovendien ben ik geen teamplayer en erg slecht in het volgen van policy's.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
OK op een of andere manier zag ik het jou ook wel doen eigenlijk.
Dat klinkt stukken beter inderdaad, vooral dat wijndeel. Sigaren, mwah, heeeeel soms rook ik er wel eentje, maar dan zo een dunne, Corona.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef Kingstown het volgende:
Straks weer lekker aan de Donau zitten met een grote sigaar in m'n mond lijkt me een veel beter idee.
De wijn is daar trouwens ook erg goed
En we hebben de verzuurde mod gevondenquote:
Nu doe je het erom hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:19 schreef Drugshond het volgende:
Praag is fun (2e vakantiebestemming).ken allle hoeken en corners.
Ja, zij kan veel huishoudelijke dingen doen. Ik bedoel ze geeft het nu allemaal aan, dubbele topics, schrijffouten in topics etc.waarna een onoplettende mod haar suggestie uitvoert, als zij straks mod is, kan ze het zelf doen...quote:
True.....en ze heeft een like-factor.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zij kan veel huishoudelijke dingen doen. Ik bedoel ze geeft het nu allemaal aan, dubbele topics, schrijffouten in topics etc.waarna een onoplettende mod haar suggestie uitvoert, als zij straks mod is, kan ze het zelf doen...
Alleen iemand moet haar op het hart drukken dat ze nooit, maar dan ook nooit iets weghaalt... alleen als het voor iedereen duidelijk is dat het over de scheef gaat of erg trolololo bedoeld is... Maar het lijkt me duidelijk dat ze an sich een aanwinst zou kunnen zijn... als ze door dezelfde poort kan gaan als de longstay mods hier, zoals Paddy en sp3c...
Ja, niet voor iedereen, geloof ik.... maar soit....quote:Op maandag 8 juli 2013 09:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
True.....en ze heeft een like-factor.
Dan ben jij ook een nerd.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo groet ik nog altijd mijn dochter hoor.
Ik speel wordfeud, dus ben geen nerd.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een nerd.
Live long and prosper.
Ja ik ook
Tenzij ik ook solliciteer, dan zijn we on topic, wat ik niet doe hoor, maar dat weet je niet...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik niet, ik ben ouderwets. En we gaan weer lekker off topic he
Tenzij ik me bedenk en ook solliciteer, wat ik waarschijnlijk ook niet doe hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 09:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ten zij ik ook solliciteer, dan zijn we on topic, wat ik niet doe hoor, maar dat weet je niet...
Ho ho... ik was verliefd op Mr. Spock toen ik een tiener wasquote:
Ja, als Disana het niet wil of doet of uit wordt verkoren... doe jij het gewoon idd, zou ook goed gaan. Even niet een manwijf of een man... is echt ook wel goed voor NWS hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Tenzij ik me bedenk en ook solliciteer, wat ik waarschijnlijk ook niet doe hoor
quote:Op maandag 8 juli 2013 09:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo groet ik nog altijd mijn dochter hoor.
Kom op zeg, ik verwacht van je dat je tenminste solliciteert...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho... ik was verliefd op Mr. Spock toen ik een tiener was![]()
En verder: nee, ik ben niet geschikt als mod. Sowieso vind ik het knap als je jarenlang NWS kunt modden.
Ik vond Kirk leukerquote:Op maandag 8 juli 2013 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho... ik was verliefd op Mr. Spock toen ik een tiener was![]()
En verder: nee, ik ben niet geschikt als mod. Sowieso vind ik het knap als je jarenlang NWS kunt modden.
Dus je bent geen captain Picard aanhanger?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Kirk leuker![]()
En jij kunt gewoon aanblijven als oplettende user
Nou ja gewoon... ik denk niet dat ik er geschikt voor ben, weet ik wel zeker eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als Disana het niet wil of doet of uit wordt verkoren... doe jij het gewoon idd, zou ook goed gaan. Even niet een manwijf of een man... is echt ook wel goed voor NWS hoor.
Jij monitort sws elk subforum toch al?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:30 schreef .PRISM het volgende:
Ik neem de baan wel. Kan na de zomer beginnen.
OOK natuurlijk, maar Kirk blijft natuurlijk DE Captain.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je bent geen captain Picard aanhanger?
Nee echt niet, ik blijf gewoon trouw de dubbelaartjes melden.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik verwacht van je dat je tenminste solliciteert...
Jawel, je moet je alleen niet op stang laten jagen en niets weghalen tenzij al te gek...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja gewoon... ik denk niet dat ik er geschikt voor ben, weet ik wel zeker eigenlijk.
Kirk vond ik zo'n heethoofd. Spock had zo'n lekker uitgestreken smoel.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Kirk leuker![]()
En jij kunt gewoon aanblijven als oplettende user
Ik ben nogal een gevoelig typeje dus ik laat me heel snel op stang jagen, vandaar ongeschikt.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, je moet je alleen niet op stang laten jagen en niets weghalen tenzij al te gek...
Nee, probeer het gewoon... dat ben je bijna verplicht juist vanwege die huishoudelijke dingen die je altijd meldt...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik blijf gewoon trouw de dubbelaartjes melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |