Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het niet tegen mij, brombol
Ik vind een stevige mening hebben nog iets anders dan partij kiezen of sturen. Je kunt best een uitgesproken mening hebben zonder die van invloed op je moderatie te laten zijn.
Je begint er zelf mee, dus zeur niet zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:49 schreef Elfletterig het volgende:
Dit begint een verkapt slowchat-topic te worden...
Ach, ik denk dat we het er in elk geval wel over eens kunnen zijn dat het iemand moet zijn die stevig in zijn/haar schoenen staat. Ik ben best benieuwd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Precies, en iemand die de regels van het spelletje goed kent.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat we het er in elk geval wel over eens kunnen zijn dat het iemand moet zijn die stevig in zijn/haar schoenen staat. Ik ben best benieuwd.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
Ik zou wel voor een stunt willen zorgen maar heb er gewoon geen tijd en zin voor.
Nou ben ik benieuwd... Gewoon eens kijken of de wereld van fok vergaat met 3-voud als mod.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:15 schreef betyar het volgende:
3-voud als mod betekent het einde van Fok!.
Zullen we? Nah.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd... Gewoon eens kijken of de wereld van fok vergaat met 3-voud als mod.
Ja.quote:
Nou moet je op fok altijd in discussie met trollen, althans... het valt eigenlijk niet te voorkomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:30 schreef 3-voud het volgende:
Ja.
Maar als niet, ben ik de sjaak. Moet ik me verantwoorden waarom ik geen notes geef, brand ik een paar mafklapper mods met de grond gelijk backstage, moet ik in discussie met trollen...
Zie je het al voor je dat ik mijn toon moet matigen omdat goede voorbeeld geven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou moet je op fok altijd in discussie met trollen, althans... het valt eigenlijk niet te voorkomen.
I feel your pain.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:35 schreef 3-voud het volgende:
Zie je het al voor je dat ik mijn toon moet matigen omdat goede voorbeeld geven?![]()
Ik ga dag 1 al op mijn plaat man.
Uh als het een lekkere vent is wil ik ook wel pics zien he?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jannekes zijn meestal lekker. Sollicitatie zien we graag tegemoet
met pics
Een strak kontje geeft ook pluspunten... Past dat beter?quote:
Tellen wipneusjes ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een strak kontje geeft ook pluspunten... Past dat beter?
Wippen tijdens de sollicitatie is gegarandeerd een baan, mits strak kontje en dikke tieten. Dus wipneusjes hebben een streep voor.quote:
Die neutraliteit-verslaafde wordt sowieso door niemand serieus genomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:02 schreef Disana het volgende:
Jullie gaan er zó van langs krijgen van Elfletterig...
Wacht jij maar af jochie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die neutraliteit-verslaafde wordt sowieso door niemand serieus genomen.
Heeft 11L ook al dikke tieten?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:02 schreef Disana het volgende:
Als 11L mod wordt vermoed ik dat mijn note-count binnen de kortste keren recordwaarden gaat bereiken...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef Disana het volgende:
Ik zeg niets, straks krijg ik weer op mijn falie.
Dan ga je je eindelijk eens gedragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als 11L mod wordt vermoed ik dat mijn note-count binnen de kortste keren recordwaarden gaat bereiken...
Dat zou goed uitkomen, want het piepen wat ik nu doe, klinkt niet echt gezond.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ie langs is geweest piep jij wel anders.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand jou ook maar 1 note uitdeelt. Eigenlijk zou jij je aan moeten melden als nieuwe MOD.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als 11L mod wordt vermoed ik dat mijn note-count binnen de kortste keren recordwaarden gaat bereiken...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:16 schreef Kingstown het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand jou ook maar 1 note uitdeelt. Eigenlijk zou jij je aan moeten melden als nieuwe MOD.
Hardleers is my middle name...quote:
It's been more than a few.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:16 schreef Kingstown het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand jou ook maar 1 note uitdeelt.
Dan gaat 11L over mijn salaris zeiken, dus dat moeten we niet hebben.quote:Eigenlijk zou jij je aan moeten melden als MOD.
Niemand gaat er door mijn toedoen van langs krijgen. Ten eerste ben ik geen mod-kandidaat; ik wil het gevoel hebben dat mijn vrijwillige werk wordt gewaardeerd; dat gevoel had ik in 2009 niet. Daarom ben ik toen heel bewust gestopt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:02 schreef Disana het volgende:
Na dit motiverende betoog ga ik direct solliciterenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niemand gaat er door mijn toedoen van langs krijgen. Ten eerste ben ik geen mod-kandidaat; ik wil het gevoel hebben dat mijn vrijwillige werk wordt gewaardeerd; dat gevoel had ik in 2009 niet. Daarom ben ik toen heel bewust gestopt.
Ten tweede kan ik geen neutraliteit meer waarborgen. Ik steek het niet onder stoelen of banken: er zijn hier - het zal wel aan mij liggen - een aantal users die ik meer dan zat ben; sommigen ga ik bewust uit de weg. Ik hoef hun bagger niet meer te lezen, laat staan dat ik het nog wil modereren.
Ik heb - en dat meen ik oprecht - bijzonder veel respect voor de mods die dit lastige forum wél kunnen en willen modereren. Dat geldt op voorhand ook alvast voor de opvolger van Voorschrift, die wat mij betreft totaal onterecht op zwart is gezet. Ik wens die opvolger alvast veel succes.
Dank je.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wens die opvolger alvast veel succes.
quote:
Ah....de ultieme nietszeggende smiley in de strijd gooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven zit vol met teleurstellingen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
En zoals je weet, heb ik graag gelijk.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn stem gaat naar admiraal_anaal.
Andere goede opties zijn IkeDubaku99 en hexje, als ze haar trots opzij zet en zelf besluit te solliciteren
WASquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Mag ik een opvolger benoemen?
Het is immers mijn vacature.
Vind jou ook liefquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Deze reactie verdient uitsluiting van deelname.quote:
Mail de Fa's. En welkom thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze reactie verdient uitsluiting van deelname.
Danku.quote:
Dank Voorschrift, maar ik heb er echt geen tijd voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Pick meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is helemaal geen gek idee. Hij heeft toch niets meer te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
Xa1pt, waarom vragen we Bassie de Clown niet, die heeft sinds kort tijd over .....
WTF? Is er nu ook al een vacature voor het schoonmaken van beeldschermen als daar koffie overheen is geproest als een fokker weer blijk geeft van een overdosis zelfvertrouwen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:04 schreef betyar het volgende:
De keus is simpel, betyar zou een goede zijn!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
WTF? Is er nu ook al een vacature voor het schoonmaken van beeldschermen als daar koffie overheen is geproest als een fokker weer blijk geeft van een overdosis zelfvertrouwen?
Het is niet netjes om jezelf voor te dragen, foei!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
Xa1pt, waarom vragen we Bassie de Clown niet, die heeft sinds kort tijd over .....
Mijn scherm is nog steeds niet schoon...quote:
Ik zal de eerste steen niet werpen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef betyar het volgende:
Ik heb trouwens inderdaad een overdosis zelfvertrouwen, anders kan ik net zo goed morgen stoppen met mijn bedrijfje.
Meki it is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er nog steeds voor om gewoon iemand aan te wijzen.
Het waren 2 fantastische dagen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:19 schreef Jian het volgende:
Ik weet dat ie te bescheiden is om zelf naar voren te komen, maar ik weet ook dat wanneer we deze gelegenheid onbenut laten we daar later heel veel spijt van krijgen, dus bij deze ben ik maar zo boud om hem naar voor te schuiven: Gelly
Het Noord-Koreaans succesmodel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Moeilijke taak, het zal niet makkelijk zijn in mijn voetsporen te treden, met mijn enorme fanbase en respectlevel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
Moeilijke taak, het zal niet makkelijk zijn in mijn voetsporen te treden, met mijn enorme fanbase en respectlevel.
Elfletterig krijgt een verontwaardigingsquotum.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef betyar het volgende:
Mod in nws zijn is niet moeilijk, elke racistische post verwijderen. Dan blijven er maar weinig posts staan in een topic. Ooh ja en de posts van PietVerdriet kunnen ook weg.
Leg uit. Ik ben niet zo gek snel verontwaardigd, dus ik gok dat het quotum dan ergens rond de 1,000001 ligt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Elfletterig krijgt een verontwaardigingsquotum.
U bent bekend met een numerieke schaal van verontwaardiging?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leg uit. Ik ben niet zo gek snel verontwaardigd, dus ik gok dat het quotum dan ergens rond de 1,000001 ligt.
Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
U bent bekend met een numerieke schaal van verontwaardiging?
Je doet steeds alsof?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
Leg uit. Ik ben niet zo gek snel verontwaardigd
Kijk, al helemaal in mod-modus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
Geen ruzie maken, dames. Anders gooi ik hem dicht.
Waar blijft je solli?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
Geen ruzie maken, dames. Anders gooi ik hem dicht.
Nee, want i.t.t. je droomwereldje zijn de meesten hier niet Arabisch danwel moslim, dus er zal weinig arabisch zijn aan jou wegmieteren van het forum. Zie het als een christelijke revolutie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Meki het volgende:
Als ik mod word op NWS dan komt er zeker een arabische lente tegen mij en dan komt iedereen tegen mij in opstand.
Die kun je als mod gewoon met het nodige geweld en zonder argumenten neerslaan, wat denken ze godverdomme wel niet, dat het hier een democratie is ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Meki het volgende:
Als ik mod word op NWS dan komt er zeker een arabische lente tegen mij en dan komt iedereen tegen mij in opstand.
Dat soort wanbeelden is denk ik de reden dat jij geen mod bentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Die kun je als mod gewoon met het nodige geweld en zonder argumenten neerslaan, wat denken ze godverdomme wel niet, dat het hier een democratie is ofzo
Leer me dan hoe het wel moet, want ik wil zo graagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat soort wanbeelden is denk ik de reden dat jij geen mod bent
een, tweequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Leer me dan hoe het wel moet, want ik wil zo graag
whehehe, ik kan me de blik op yvonne's gezichtje al voorstellen als ze hem binnenkrijgtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt eraan, ik zit inmiddels op 37 a4'tjes.
Beetje dubbelzinnig, maar ik apprecieer de hintquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
whehehe, ik kan me de blik op yvonne's gezichtje al voorstellen als ze hem binnenkrijgt
Ik snap het niet. Ik ben maar een eenvoudige jongen hèquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje dubbelzinnig, maar ik apprecieer de hint![]()
* Jian maakt aantekening in zijn boekje "hoe word ik mod"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |