WASquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Mag ik een opvolger benoemen?
Het is immers mijn vacature.
Vind jou ook liefquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Deze reactie verdient uitsluiting van deelname.quote:
Mail de Fa's. En welkom thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze reactie verdient uitsluiting van deelname.
Danku.quote:
Dank Voorschrift, maar ik heb er echt geen tijd voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Pick meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is helemaal geen gek idee. Hij heeft toch niets meer te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
Xa1pt, waarom vragen we Bassie de Clown niet, die heeft sinds kort tijd over .....
WTF? Is er nu ook al een vacature voor het schoonmaken van beeldschermen als daar koffie overheen is geproest als een fokker weer blijk geeft van een overdosis zelfvertrouwen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:04 schreef betyar het volgende:
De keus is simpel, betyar zou een goede zijn!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
WTF? Is er nu ook al een vacature voor het schoonmaken van beeldschermen als daar koffie overheen is geproest als een fokker weer blijk geeft van een overdosis zelfvertrouwen?
Het is niet netjes om jezelf voor te dragen, foei!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
Xa1pt, waarom vragen we Bassie de Clown niet, die heeft sinds kort tijd over .....
Mijn scherm is nog steeds niet schoon...quote:
Ik zal de eerste steen niet werpen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef betyar het volgende:
Ik heb trouwens inderdaad een overdosis zelfvertrouwen, anders kan ik net zo goed morgen stoppen met mijn bedrijfje.
Meki it is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er nog steeds voor om gewoon iemand aan te wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |