WASquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
Mag ik een opvolger benoemen?
Het is immers mijn vacature.

Vind jou ook liefquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:

Deze reactie verdient uitsluiting van deelname.quote:

Mail de Fa's. En welkom thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze reactie verdient uitsluiting van deelname.

Danku.quote:

Dank Voorschrift, maar ik heb er echt geen tijd voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:

Pick meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:

Dat is helemaal geen gek idee. Hij heeft toch niets meer te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
Xa1pt, waarom vragen we Bassie de Clown niet, die heeft sinds kort tijd over .....

WTF? Is er nu ook al een vacature voor het schoonmaken van beeldschermen als daar koffie overheen is geproest als een fokker weer blijk geeft van een overdosis zelfvertrouwen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:04 schreef betyar het volgende:
De keus is simpel, betyar zou een goede zijn!

quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
WTF? Is er nu ook al een vacature voor het schoonmaken van beeldschermen als daar koffie overheen is geproest als een fokker weer blijk geeft van een overdosis zelfvertrouwen?
 Actie geslaagd dus!
  Actie geslaagd dus!  

Het is niet netjes om jezelf voor te dragen, foei!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
Xa1pt, waarom vragen we Bassie de Clown niet, die heeft sinds kort tijd over .....

Mijn scherm is nog steeds niet schoon...quote:

Ik zal de eerste steen niet werpen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef betyar het volgende:
Ik heb trouwens inderdaad een overdosis zelfvertrouwen, anders kan ik net zo goed morgen stoppen met mijn bedrijfje.

Meki it is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er nog steeds voor om gewoon iemand aan te wijzen.

Het waren 2 fantastische dagen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:19 schreef Jian het volgende:
Ik weet dat ie te bescheiden is om zelf naar voren te komen, maar ik weet ook dat wanneer we deze gelegenheid onbenut laten we daar later heel veel spijt van krijgen, dus bij deze ben ik maar zo boud om hem naar voor te schuiven: Gelly

Het Noord-Koreaans succesmodel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:

Moeilijke taak, het zal niet makkelijk zijn in mijn voetsporen te treden, met mijn enorme fanbase en respectlevel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:

Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
Moeilijke taak, het zal niet makkelijk zijn in mijn voetsporen te treden, met mijn enorme fanbase en respectlevel.

Elfletterig krijgt een verontwaardigingsquotum.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef betyar het volgende:
Mod in nws zijn is niet moeilijk, elke racistische post verwijderen. Dan blijven er maar weinig posts staan in een topic. Ooh ja en de posts van PietVerdriet kunnen ook weg.

Leg uit. Ik ben niet zo gek snel verontwaardigd, dus ik gok dat het quotum dan ergens rond de 1,000001 ligt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Elfletterig krijgt een verontwaardigingsquotum.

U bent bekend met een numerieke schaal van verontwaardiging?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leg uit. Ik ben niet zo gek snel verontwaardigd, dus ik gok dat het quotum dan ergens rond de 1,000001 ligt.

Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
U bent bekend met een numerieke schaal van verontwaardiging?

Je doet steeds alsof?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
Leg uit. Ik ben niet zo gek snel verontwaardigd

Kijk, al helemaal in mod-modus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
Geen ruzie maken, dames. Anders gooi ik hem dicht.

Waar blijft je solli?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
Geen ruzie maken, dames. Anders gooi ik hem dicht.

Nee, want i.t.t. je droomwereldje zijn de meesten hier niet Arabisch danwel moslim, dus er zal weinig arabisch zijn aan jou wegmieteren van het forum. Zie het als een christelijke revolutie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Meki het volgende:
Als ik mod word op NWS dan komt er zeker een arabische lente tegen mij en dan komt iedereen tegen mij in opstand.

Die kun je als mod gewoon met het nodige geweld en zonder argumenten neerslaan, wat denken ze godverdomme wel niet, dat het hier een democratie is ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Meki het volgende:
Als ik mod word op NWS dan komt er zeker een arabische lente tegen mij en dan komt iedereen tegen mij in opstand.

Dat soort wanbeelden is denk ik de reden dat jij geen mod bentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Die kun je als mod gewoon met het nodige geweld en zonder argumenten neerslaan, wat denken ze godverdomme wel niet, dat het hier een democratie is ofzo

Leer me dan hoe het wel moet, want ik wil zo graagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat soort wanbeelden is denk ik de reden dat jij geen mod bent

een, tweequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Leer me dan hoe het wel moet, want ik wil zo graag

whehehe, ik kan me de blik op yvonne's gezichtje al voorstellen als ze hem binnenkrijgtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt eraan, ik zit inmiddels op 37 a4'tjes.

Beetje dubbelzinnig, maar ik apprecieer de hintquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
whehehe, ik kan me de blik op yvonne's gezichtje al voorstellen als ze hem binnenkrijgt

Ik snap het niet. Ik ben maar een eenvoudige jongen hèquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje dubbelzinnig, maar ik apprecieer de hint
* Jian maakt aantekening in zijn boekje "hoe word ik mod"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |