Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het niet tegen mij, brombol
Ik vind een stevige mening hebben nog iets anders dan partij kiezen of sturen. Je kunt best een uitgesproken mening hebben zonder die van invloed op je moderatie te laten zijn.
Je begint er zelf mee, dus zeur niet zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:49 schreef Elfletterig het volgende:
Dit begint een verkapt slowchat-topic te worden...
Ach, ik denk dat we het er in elk geval wel over eens kunnen zijn dat het iemand moet zijn die stevig in zijn/haar schoenen staat. Ik ben best benieuwd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Precies, en iemand die de regels van het spelletje goed kent.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat we het er in elk geval wel over eens kunnen zijn dat het iemand moet zijn die stevig in zijn/haar schoenen staat. Ik ben best benieuwd.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
Ik zou wel voor een stunt willen zorgen maar heb er gewoon geen tijd en zin voor.
Nou ben ik benieuwd... Gewoon eens kijken of de wereld van fok vergaat met 3-voud als mod.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:15 schreef betyar het volgende:
3-voud als mod betekent het einde van Fok!.
Zullen we? Nah.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd... Gewoon eens kijken of de wereld van fok vergaat met 3-voud als mod.
Ja.quote:
Nou moet je op fok altijd in discussie met trollen, althans... het valt eigenlijk niet te voorkomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:30 schreef 3-voud het volgende:
Ja.
Maar als niet, ben ik de sjaak. Moet ik me verantwoorden waarom ik geen notes geef, brand ik een paar mafklapper mods met de grond gelijk backstage, moet ik in discussie met trollen...
Zie je het al voor je dat ik mijn toon moet matigen omdat goede voorbeeld geven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou moet je op fok altijd in discussie met trollen, althans... het valt eigenlijk niet te voorkomen.
I feel your pain.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:35 schreef 3-voud het volgende:
Zie je het al voor je dat ik mijn toon moet matigen omdat goede voorbeeld geven?![]()
Ik ga dag 1 al op mijn plaat man.
Uh als het een lekkere vent is wil ik ook wel pics zien he?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jannekes zijn meestal lekker. Sollicitatie zien we graag tegemoet
met pics
Een strak kontje geeft ook pluspunten... Past dat beter?quote:
Tellen wipneusjes ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een strak kontje geeft ook pluspunten... Past dat beter?
Wippen tijdens de sollicitatie is gegarandeerd een baan, mits strak kontje en dikke tieten. Dus wipneusjes hebben een streep voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |