Doe me een lol zeg. Dat wordt een nieuw soort Gronk; die gaat het niveau opvijzelen en zo...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef Disana het volgende:
Ik zou het leuk vinden als het een NWS regular wordt. Misschien wil Xa1pt wel.
Geheel in lijn met hoe de rest van de NWS moderators erover denkt, dus dat zal geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:42 schreef DS4 het volgende:
Geef je nu ruiterlijk toe dat je het niveau laag wenst te houden?
Was het maar zo dat mensen die roepen dat ze het niveau opvijzelen ook daadwerkelijk het niveau opvijzelen. Helaas bestaat dat "niveau" vooral uit dodelijk vermoeiend, politiek-correct geneuzel. Prima voor users, maar niet als maatstaven voor mods.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Geheel in lijn met hoe de rest van de NWS moderators erover denkt, dus dat zal geen probleem zijn.
Ja dat klopt wel zo ongeveer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van de 0 euro. Kan iets meer of minder zijn.
SLAVENARBEID !!! Mag dit wel?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van de 0 euro. Kan iets meer of minder zijn.
Als jij vrijwillig onder het minimumloon gaat werken, dan krijgt jouw werkgever een boete.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Men kiest er zelf voor. Niks moet.
Mijn solli dingens was ook 1 zin of zo.quote:
Of iemand uit de SC!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef Disana het volgende:
Ik zou het leuk vinden als het een NWS regular wordt. Misschien wil Xa1pt wel.
Karina.....met een deegroller.quote:Op woensdag 3 juli 2013 03:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of iemand uit de SC!
Die hebben echt feeling met NWS.
Nou, wel liefst iemand die niet alléén maar slowchat.quote:
Wees maar niet bang, niks voor mij, ik ben te soft zoals ik al eerder postte.quote:Op woensdag 3 juli 2013 04:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, wel liefst iemand die niet alléén maar slowchat.
En bier drink ik ook zelden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 04:10 schreef Drugshond het volgende:
Als je geen bier lust... hang je solli maar aan de wilgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |