Er staat helaas geen enkele info in over de vergoeding.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:37 schreef DS4 het volgende:
Ik heb begrepen dat de vergoeding iig niet hoger is dan de Balkenendenorm, dus ik haak af.
ik heb al een aantal keer gesolliciteerd voor mod, maar ben het nooit gewordenquote:
Verrek, als Meki het is geworden dan had ook Tinus wel een beste kans gehad. Helaas pindakaas, het heeft niet zo mogen zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:53 schreef Ferdo het volgende:
Was dit niet al opgelost: NWS / Welkom Meki! ?
quote:
Gewoon proberen, schrijf een mooie briefquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kent me als user, dan zou je me toch ook als mod willen?
Aldo for President, ja toch?
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:04 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet voor je dat je zo ook tegenover het krijgen van een baan aankijkt...
Dat je alleen een baan wil als je ervoor gevraagd wordt. Helaas ben ik zelf niet in die luxe positie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?
Het antwoordt is ja. Project was afgelopen en een aantal andere functies beschikbaar. 1 collega was gevraagd voor 1 van de beschikbare functies. Ik werd geattendeerd op een andere beschikbare functie. Ik kon daar op solliciteren. Niet gedaan. Laatste dag bij het bedrijf, hadden ze nog niemand voor die functie en ben ik alsnog gevraagd.
Geldt ook voor mijn huidige functie. Als ze mij willen hebben dan vragen ze het maar.
Welk punt wil je maken?
Haha tuurlijk solliciteer ik ook als het een functie is die ik heel graag wil. Goed netwerken en geloven in je eigen kunnen. Dan kom je al heel ver. Ook jij Karina.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je alleen een baan wil als je ervoor gevraagd wordt. Helaas ben ik zelf niet in die luxe positie.
Maar chapeau, dat doen niet veel je na.
Nou nee ik niet. Maar dat is off topic.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Haha tuurlijk solliciteer ik ook als het een functie is die ik heel graag wil. Goed netwerken en geloven in je eigen kunnen. Dan kom je al heel ver. Ook jij Karina.
Dat was vroegerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:02 schreef hexje het volgende:
Waarom moet ik solliciteren? Sommige zijn gevraagd om mod te worden. Als het zo moet, hoef ik al niet meer.
Vroeger was alles beter.quote:
Sollicitaties zijn alleen nodig bij functies waar men niet primair naar kwaliteit kijkt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:02 schreef hexje het volgende:
Waarom moet ik solliciteren? Sommige zijn gevraagd om mod te worden. Als het zo moet, hoef ik al niet meer.
Echt, als jij het wordt, ga ik hier eindeloos topics zonder bronvermelding openen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yvonne, had je mijn vers zelfgemaakte appelkruimeltaart nog ontvangen?
Volgens mij zou jij het prima kunnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee ik niet. Maar dat is off topic.
OT: dit is ook buiten mijn kunnen, dus ik ga niet solliciteren.
Nee, ik ga het worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is lief van je maar volgens mij ben ik veels te soft.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het prima kunnen.
+1 hierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:45 schreef Enchanter het volgende:
Met mijn staat van dienst , ben ik wel een geschikt persoon vind ik
Helaas geen tijd , sorry Yvonne![]()
Een geschikte kandidaat!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef Disana het volgende:
Ik zou het leuk vinden als het een NWS regular wordt. Misschien wil Xa1pt wel.
Doe me een lol zeg. Dat wordt een nieuw soort Gronk; die gaat het niveau opvijzelen en zo...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef Disana het volgende:
Geheel in lijn met hoe de rest van de NWS moderators erover denkt, dus dat zal geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:42 schreef DS4 het volgende:
Geef je nu ruiterlijk toe dat je het niveau laag wenst te houden?
Was het maar zo dat mensen die roepen dat ze het niveau opvijzelen ook daadwerkelijk het niveau opvijzelen. Helaas bestaat dat "niveau" vooral uit dodelijk vermoeiend, politiek-correct geneuzel. Prima voor users, maar niet als maatstaven voor mods.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Geheel in lijn met hoe de rest van de NWS moderators erover denkt, dus dat zal geen probleem zijn.
Ja dat klopt wel zo ongeveer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van de 0 euro. Kan iets meer of minder zijn.
SLAVENARBEID !!! Mag dit wel?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van de 0 euro. Kan iets meer of minder zijn.
Als jij vrijwillig onder het minimumloon gaat werken, dan krijgt jouw werkgever een boete.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Men kiest er zelf voor. Niks moet.
Mijn solli dingens was ook 1 zin of zo.quote:
Of iemand uit de SC!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef Disana het volgende:
Karina.....met een deegroller.quote:Op woensdag 3 juli 2013 03:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of iemand uit de SC!
Die hebben echt feeling met NWS.
Nou, wel liefst iemand die niet alléén maar slowchat.quote:
Wees maar niet bang, niks voor mij, ik ben te soft zoals ik al eerder postte.quote:Op woensdag 3 juli 2013 04:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, wel liefst iemand die niet alléén maar slowchat.
En bier drink ik ook zelden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 04:10 schreef Drugshond het volgende:
Als je geen bier lust... hang je solli maar aan de wilgen.
Nah die kriekbiertjes vind ik nog minder lekker dan normaal bier, witbier gaat er wel in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:25 schreef Drugshond het volgende:
Er zijn ook rose biertjes...Dan bedoel ik niet de 0.0 uitvoering.
Nee (die vlag is allang gevallen)quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:41 schreef Karina het volgende:
Maar jij gaat niet solliciteren begrijp ik
Dat laatste zeker inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee (die vlag is allang gevallen)
• Zou ik ook niet meer willen (been there done that). Zo onbesproken ben ik eigenlijk nu ook niet meer als user.
• Wel bijzondere waardering voor sp3c en Paddy (on steroids) lopen een virtuele marathon.
Klinkt vreemd, voelt toch wel een beetje alsof ik 2 mensen bewust in de steek moet laten. Ken de in-outs van deze personen ook iets langer dan vandaag. Niet echt leuk. Maar [NWS] is ook niet het makkelijkste forum om te modden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste zeker inderdaad![]()
Begrijp ik wel dat je er geen zin meer in hebt, of dat al dan niet onbesproken iets uitmaakt weet ik niet.
Er is vast een goede collega voor sp3c en Paddy te vinden die er echt voor wil gaan en veel aanwezig kan zijn want het is af en toe best druk.
Als je er niet echt zin meer in hebt moet je het ook niet doen, daar hebben zij ook niks aan. Wel lief dat je het zo ziet vind ik (dat in de steek laten).quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klinkt vreemd, voelt toch wel een beetje alsof ik 2 mensen bewust in de steek moet laten. Ken de in-outs van deze personen ook iets langer dan vandaag. Niet echt leuk. Maar [NWS] is ook niet het makkelijkste forum om te modden.
Voel me net een Pokeymon in een verkeerde wedstrijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er niet echt zin meer in hebt moet je het ook niet doen, daar hebben zij ook niks aan. Wel lief dat je het zo ziet vind ik (dat in de steek laten).
Hoi Pikachuquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voel me net een Pokeymon in een verkeerde wedstrijd.
Alsof er vrouwen op FOK! zittenquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:32 schreef polderturk het volgende:
Misschien dat er met natura betaald wordt? Seks met mooie vrouwelijke leden bijvoorbeeld?
Welnee. Ik zou hem wel zien zitten omdat hij kort en bondig is, en standvastig. Goede kwaliteiten voor een mod.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg. Dat wordt een nieuw soort Gronk; die gaat het niveau opvijzelen en zo...
Vind je? Ik vind "kort en bondig" geen specifieke mod-kwaliteit. Een mod mag best lang van stof zijn, als hij maar consequent is. En "standvastig" lijkt me ook al geen geweldige kwaliteit. Liever heb ik mods die voor rede vatbaar zijn en die een forum goed aanvoelen. De crux is eigenlijk om de puinhoop op te ruimen, discussies zo min mogelijk te verstoren en zo onzichtbaar mogelijk te opereren. Denk maar aan een scheidsrechter die een voetbalwedstrijd goed leidt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Ik zou hem wel zien zitten omdat hij kort en bondig is, en standvastig. Goede kwaliteiten voor een mod.
Het spreekt vanzelf dat de mod het subforum goed moet aanvoelen... daarom hoop ik ook op iemand die hier al langer meepost. Maar verder lijkt het me belangrijk dat z/hij zich niet laat meeslepen of van zijn/haar stuk laat brengen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind "kort en bondig" geen specifieke mod-kwaliteit. Een mod mag best lang van stof zijn, als hij maar consequent is. En "standvastig" lijkt me ook al geen geweldige kwaliteit. Liever heb ik mods die voor rede vatbaar zijn en die een forum goed aanvoelen. De crux is eigenlijk om de puinhoop op te ruimen, discussies zo min mogelijk te verstoren en zo onzichtbaar mogelijk te opereren. Denk maar aan een scheidsrechter die een voetbalwedstrijd goed leidt.
Overigens vind ik de huidige NWS-mods prima, inclusief Voorschrift. De laatste bagger-mod dateert gelukkig alweer uit 2008.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:24 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens vind ik de huidige NWS-mods prima, inclusief Voorschrift. De laatste bagger-mod dateert gelukkig alweer uit 2008.
Hoeft niet persé iemand te zijn die hier al lang meepost. Als hij of zij het forum maar aanvoelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het spreekt vanzelf dat de mod het subforum goed moet aanvoelen... daarom hoop ik ook op iemand die hier al langer meepost. Maar verder lijkt het me belangrijk dat z/hij zich niet laat meeslepen of van zijn/haar stuk laat brengen.
Precies, iemand die al te lang meepost is vaak al te gekleurd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeft niet persé iemand te zijn die hier al lang meepost. Als hij of zij het forum maar aanvoelt.
NWS is een veeleisend en veelzijdig subforum, als je er nooit bent geweest, voel je het niet zomaar aan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeft niet persé iemand te zijn die hier al lang meepost. Als hij of zij het forum maar aanvoelt.
Ik ben best wel benieuwd wat je hiermee bedoeltquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
De deskundigen zijn het er niet over eens, zie ik
We zien wel wie het wordt. Zolang ons één of andere wereldverbeteraar bespaard blijft, vind ik alles best.
Heb ik al uitgelegd. Ik bedoel het type dat denkt dat hij NWS naar eigen inzicht kan omvormen tot één of ander hoogdravend eliteforum met "niveau". Maar ik ben er wel een beetje over uitgepraat, eerlijk gezegd. Ik maak me niet zo'n zorgen. We zien wel wie het wordt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:28 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd wat je hiermee bedoelt
Oh, bedoel je het op die manier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik al uitgelegd. Ik bedoel het type dat denkt dat hij NWS naar eigen inzicht kan omvormen tot één of ander hoogdravend eliteforum met "niveau". Maar ik ben er wel een beetje over uitgepraat, eerlijk gezegd. Ik maak me niet zo'n zorgen. We zien wel wie het wordt.
Ik had het over gekleurd dus je kan gewoon op mijn post reageren. Probleem is dat de trouwe posters in NWS al vaak teveel stelling hebben genomen aangaande de onderwerpen en dat wil je niet als mod lijkt mij. Natuurlijk is iedereen wat gekleurd maar daar ligt juist het nuance verschil.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
NWS is een veeleisend en veelzijdig subforum, als je er nooit bent geweest, voel je het niet zomaar aan.
En gekleurd is iedereen, daar ontkom je niet aan.
Ja, maar jij had het niet tegen mij, brombolquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had het over gekleurd dus je kan gewoon op mijn post reageren. Probleem is dat de trouwe posters in NWS al vaak teveel stelling hebben genomen aangaande de onderwerpen en dat wil je niet als mod lijkt mij. Natuurlijk is iedereen wat gekleurd maar daar ligt juist het nuance verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |