Ik weet dat jij niet wil, maar ik blijf erbij dat jij een goeie zou zijn, grapjasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef Drugshond het volgende:
SCH is dat niks als mod. Dan gaan we snel wensen dat VS terug komt.
Hij moet een jaar lang op een voetstuk staan. Vindt ie volgens mij al erg genoeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Specularium is winnaar van de Yvonne Awards in de categorie NWS. De plicht roept.
Ik wil sowieso VS terug. Daar hebben we geen SCH voor nodig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef Drugshond het volgende:
SCH is dat niks als mod. Dan gaan we snel wensen dat VS terug komt.
Nee hoor, dat vindt -ie prachtig. Hij acteert goed. Dat maakt hem ook een goede mod.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij moet een jaar lang op een voetstuk staan. Vindt ie volgens mij al erg genoeg.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet wil, maar ik blijf erbij dat jij een goeie zou zijn, grapjas
Heej dat ben ik, moppersmurfquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sitting on the dock of the bay
Watching the tide roll away
I'm just sitting on the dock of the bay
Wasting time
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Zou wel grappig zijn, gewoon een willekeurig nummer en dat wordt hem/haar.
Ghe. zelfs Yv zag het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er nog steeds voor om gewoon iemand aan te wijzen.
Jij hebt echt voor ALLES een liedje hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Ghe. zelfs Yv zag het.
-----------
Voor toekomstige NWS-mods heb ik wel een nummer.
, toen FOK nog ASCII was, was het vervelend. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt echt voor ALLES een liedje he
De meesten zijn voor mij nog ASCII hoor DH.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
, toen FOK nog ASCII was, was het vervelend. Nu niet meer.
hint Alles is caps... we gaan een keer bieren. Na mijn vakantie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt echt voor ALLES een liedje he
Afgesproken, doe je wel voorzichtig daar in Polen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hint Alles is caps... we gaan een keer bieren. Na mijn vakantie.
Op mijn planning staan geen vreemde ziektes oplopen. 31 pagina's in 5 dagenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Afgesproken, doe je wel voorzichtig daar in Polen?
Dat zou wel het laatste zijn waar ik me druk over zou maken in Polen denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op mijn planning staan geen vreemde ziektes oplopen. 31 pagina's in 5 dagen
Valt wel mee..... wat ik mis doe ik over. Valencia had ik ook maar voor 60 % dicht (jan-return oct), stad lag me persoonlijk heel goed.quote:
Ik vind het leuk dat je alles zo voorbereidt en alles wil zien. Beter dan doelloos rondlopen of op het strand hangen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt wel mee..... wat ik mis doe ik over. Valencia had ik ook maar voor 60 % dicht (jan-return oct), stad lag me persoonlijk heel goed.
That's mequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je alles zo voorbereidt en alles wil zien. Beter dan doelloos rondlopen of op het strand hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |