gewoon je eigen tekst een paar keer overlezen ......... dan valt ie wel op een gegeven moment, je bent tenslotte niet voor niets mod.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik ben maar een eenvoudige jongen hè
Hoiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef Jian het volgende:
Ik hoop trouwens op een beetje een rebel, het liefst een vent, niet zo'n correcte zeurdoos
Die willen ze niet, gezien de vacature.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef Jian het volgende:
Ik hoop trouwens op een beetje een rebel, het liefst een vent, niet zo'n correcte zeurdoos
Zo'n wijf als jou willen ze ook nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die willen ze niet, gezien de vacature.
Relnicht bedoel je.quote:
Hebben ze al ze moeten me nog alleen mailen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die willen ze niet, gezien de vacature.
Nah, dan nemen ze Morsi wel, die is toch werkloos.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Hebben ze al ze moeten me nog alleen mailen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen weet gewoon dat het Specularium wordt. Ik snap het probleem niet echt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er nog steeds voor om gewoon iemand aan te wijzen.
Volgens mij wil jij dat voornamelijk. Of ben jij stiekem zijn kloon soms?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen weet gewoon dat het Specularium wordt. Ik snap het probleem niet echt.
Nee, al is Specularium wel elfletterig. Maar ja, dat was Voorschrift ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij dat voornamelijk. Of ben jij stiekem zijn kloon soms?
Dan zetten we gewoon even alle elfletterige users op een rijtje en kijken we wat er tussen zitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, al is Specularium wel elfletterig. Maar ja, dat was Voorschrift ook.
Het maakt me trouwens niet zo gek veel uit wie het wordt, zolang ons één of andere wereldverbeteraar a la Gronk bespaard blijft.
Veel goeds, maar ook figuren die je liever niet als mod wilt. Weltschmerz bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zetten we gewoon even alle elfletterige users op een rijtje en kijken we wat er tussen zit
Je begrijpt wel dat ik dat niet echt dacht he.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
PS 2: Als ik het zonodig zélf wilde worden, deed ik het wel onder deze naam. Ik heb zelf kloons zat.
Maar wel veel goeds ook dus... moeten ze wel solliciteren natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel goeds, maar ook figuren die je liever niet als mod wilt. Weltschmerz bijvoorbeeld.
Nee, Specularium is winnaar van de Yvonne Awards in de categorie NWS. De plicht roept.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:40 schreef Disana het volgende:
Specularium moet gewoon lekker zijn eigen gangetje kunnen gaan.
Ik weet dat jij niet wil, maar ik blijf erbij dat jij een goeie zou zijn, grapjasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef Drugshond het volgende:
SCH is dat niks als mod. Dan gaan we snel wensen dat VS terug komt.
Hij moet een jaar lang op een voetstuk staan. Vindt ie volgens mij al erg genoeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Specularium is winnaar van de Yvonne Awards in de categorie NWS. De plicht roept.
Ik wil sowieso VS terug. Daar hebben we geen SCH voor nodig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef Drugshond het volgende:
SCH is dat niks als mod. Dan gaan we snel wensen dat VS terug komt.
Nee hoor, dat vindt -ie prachtig. Hij acteert goed. Dat maakt hem ook een goede mod.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij moet een jaar lang op een voetstuk staan. Vindt ie volgens mij al erg genoeg.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet wil, maar ik blijf erbij dat jij een goeie zou zijn, grapjas
Heej dat ben ik, moppersmurfquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sitting on the dock of the bay
Watching the tide roll away
I'm just sitting on the dock of the bay
Wasting time
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Zou wel grappig zijn, gewoon een willekeurig nummer en dat wordt hem/haar.
Ghe. zelfs Yv zag het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er nog steeds voor om gewoon iemand aan te wijzen.
Jij hebt echt voor ALLES een liedje hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Ghe. zelfs Yv zag het.
-----------
Voor toekomstige NWS-mods heb ik wel een nummer.
, toen FOK nog ASCII was, was het vervelend. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt echt voor ALLES een liedje he
De meesten zijn voor mij nog ASCII hoor DH.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
, toen FOK nog ASCII was, was het vervelend. Nu niet meer.
hint Alles is caps... we gaan een keer bieren. Na mijn vakantie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt echt voor ALLES een liedje he
Afgesproken, doe je wel voorzichtig daar in Polen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hint Alles is caps... we gaan een keer bieren. Na mijn vakantie.
Op mijn planning staan geen vreemde ziektes oplopen. 31 pagina's in 5 dagenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Afgesproken, doe je wel voorzichtig daar in Polen?
Dat zou wel het laatste zijn waar ik me druk over zou maken in Polen denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op mijn planning staan geen vreemde ziektes oplopen. 31 pagina's in 5 dagen
Valt wel mee..... wat ik mis doe ik over. Valencia had ik ook maar voor 60 % dicht (jan-return oct), stad lag me persoonlijk heel goed.quote:
Ik vind het leuk dat je alles zo voorbereidt en alles wil zien. Beter dan doelloos rondlopen of op het strand hangen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt wel mee..... wat ik mis doe ik over. Valencia had ik ook maar voor 60 % dicht (jan-return oct), stad lag me persoonlijk heel goed.
That's mequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je alles zo voorbereidt en alles wil zien. Beter dan doelloos rondlopen of op het strand hangen.
Deed ik vroeger wel, nu ook niet meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
That's me
Vliegtuig en hotel gaan me niet boeien.
Snap mensen niet die onder een parasol willen liggen....
Spec....niet willen maar wel doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel, nu ook niet meer.
Maar OK uh on topic. Wie wordt de nieuwe mod denk je?
Geen ambities, geen goed idee voor FOK! en bovendien staat er in het najaar weer een langdurig verblijf in mijn andere optrekje op de planning en daar doe ik niet aan i-netten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij al gesolliciteerd voor NWS mod? Of geen ambities in die richting?
OK op een of andere manier zag ik het jou ook wel doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen ambities, geen goed idee voor FOK! en bovendien staat er in het najaar weer een langdurig verblijf in mijn andere optrekje op de planning en daar doe ik niet aan i-netten.
Even de POL FB teruglezen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:35 schreef debeterebob het volgende:
Voorschrift, waarom ben je er uitgekickt?
Nah....ik heb geen zin om een stel kleuters met een geldingsdrang van hier tot Tokio op de vingers te gaan tikken. Bovendien ben ik geen teamplayer en erg slecht in het volgen van policy's.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
OK op een of andere manier zag ik het jou ook wel doen eigenlijk.
Dat klinkt stukken beter inderdaad, vooral dat wijndeel. Sigaren, mwah, heeeeel soms rook ik er wel eentje, maar dan zo een dunne, Corona.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef Kingstown het volgende:
Straks weer lekker aan de Donau zitten met een grote sigaar in m'n mond lijkt me een veel beter idee.
De wijn is daar trouwens ook erg goed
En we hebben de verzuurde mod gevondenquote:
Nu doe je het erom hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:19 schreef Drugshond het volgende:
Praag is fun (2e vakantiebestemming).ken allle hoeken en corners.
Ja, zij kan veel huishoudelijke dingen doen. Ik bedoel ze geeft het nu allemaal aan, dubbele topics, schrijffouten in topics etc.waarna een onoplettende mod haar suggestie uitvoert, als zij straks mod is, kan ze het zelf doen...quote:
True.....en ze heeft een like-factor.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zij kan veel huishoudelijke dingen doen. Ik bedoel ze geeft het nu allemaal aan, dubbele topics, schrijffouten in topics etc.waarna een onoplettende mod haar suggestie uitvoert, als zij straks mod is, kan ze het zelf doen...
Alleen iemand moet haar op het hart drukken dat ze nooit, maar dan ook nooit iets weghaalt... alleen als het voor iedereen duidelijk is dat het over de scheef gaat of erg trolololo bedoeld is... Maar het lijkt me duidelijk dat ze an sich een aanwinst zou kunnen zijn... als ze door dezelfde poort kan gaan als de longstay mods hier, zoals Paddy en sp3c...
Ja, niet voor iedereen, geloof ik.... maar soit....quote:Op maandag 8 juli 2013 09:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
True.....en ze heeft een like-factor.
Dan ben jij ook een nerd.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo groet ik nog altijd mijn dochter hoor.
Ik speel wordfeud, dus ben geen nerd.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een nerd.
Live long and prosper.
Ja ik ook
Tenzij ik ook solliciteer, dan zijn we on topic, wat ik niet doe hoor, maar dat weet je niet...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik niet, ik ben ouderwets. En we gaan weer lekker off topic he
Tenzij ik me bedenk en ook solliciteer, wat ik waarschijnlijk ook niet doe hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 09:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ten zij ik ook solliciteer, dan zijn we on topic, wat ik niet doe hoor, maar dat weet je niet...
Ho ho... ik was verliefd op Mr. Spock toen ik een tiener wasquote:
Ja, als Disana het niet wil of doet of uit wordt verkoren... doe jij het gewoon idd, zou ook goed gaan. Even niet een manwijf of een man... is echt ook wel goed voor NWS hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Tenzij ik me bedenk en ook solliciteer, wat ik waarschijnlijk ook niet doe hoor
quote:Op maandag 8 juli 2013 09:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo groet ik nog altijd mijn dochter hoor.
Kom op zeg, ik verwacht van je dat je tenminste solliciteert...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho... ik was verliefd op Mr. Spock toen ik een tiener was![]()
En verder: nee, ik ben niet geschikt als mod. Sowieso vind ik het knap als je jarenlang NWS kunt modden.
Ik vond Kirk leukerquote:Op maandag 8 juli 2013 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho... ik was verliefd op Mr. Spock toen ik een tiener was![]()
En verder: nee, ik ben niet geschikt als mod. Sowieso vind ik het knap als je jarenlang NWS kunt modden.
Dus je bent geen captain Picard aanhanger?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Kirk leuker![]()
En jij kunt gewoon aanblijven als oplettende user
Nou ja gewoon... ik denk niet dat ik er geschikt voor ben, weet ik wel zeker eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als Disana het niet wil of doet of uit wordt verkoren... doe jij het gewoon idd, zou ook goed gaan. Even niet een manwijf of een man... is echt ook wel goed voor NWS hoor.
Jij monitort sws elk subforum toch al?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:30 schreef .PRISM het volgende:
Ik neem de baan wel. Kan na de zomer beginnen.
OOK natuurlijk, maar Kirk blijft natuurlijk DE Captain.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je bent geen captain Picard aanhanger?
Nee echt niet, ik blijf gewoon trouw de dubbelaartjes melden.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik verwacht van je dat je tenminste solliciteert...
Jawel, je moet je alleen niet op stang laten jagen en niets weghalen tenzij al te gek...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja gewoon... ik denk niet dat ik er geschikt voor ben, weet ik wel zeker eigenlijk.
Kirk vond ik zo'n heethoofd. Spock had zo'n lekker uitgestreken smoel.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Kirk leuker![]()
En jij kunt gewoon aanblijven als oplettende user
Ik ben nogal een gevoelig typeje dus ik laat me heel snel op stang jagen, vandaar ongeschikt.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, je moet je alleen niet op stang laten jagen en niets weghalen tenzij al te gek...
Nee, probeer het gewoon... dat ben je bijna verplicht juist vanwege die huishoudelijke dingen die je altijd meldt...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik blijf gewoon trouw de dubbelaartjes melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |