Deed ik vroeger wel, nu ook niet meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
That's me
Vliegtuig en hotel gaan me niet boeien.
Snap mensen niet die onder een parasol willen liggen....
Spec....niet willen maar wel doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel, nu ook niet meer.
Maar OK uh on topic. Wie wordt de nieuwe mod denk je?
Geen ambities, geen goed idee voor FOK! en bovendien staat er in het najaar weer een langdurig verblijf in mijn andere optrekje op de planning en daar doe ik niet aan i-netten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij al gesolliciteerd voor NWS mod? Of geen ambities in die richting?
OK op een of andere manier zag ik het jou ook wel doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen ambities, geen goed idee voor FOK! en bovendien staat er in het najaar weer een langdurig verblijf in mijn andere optrekje op de planning en daar doe ik niet aan i-netten.
Even de POL FB teruglezen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:35 schreef debeterebob het volgende:
Voorschrift, waarom ben je er uitgekickt?
Nah....ik heb geen zin om een stel kleuters met een geldingsdrang van hier tot Tokio op de vingers te gaan tikken. Bovendien ben ik geen teamplayer en erg slecht in het volgen van policy's.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
OK op een of andere manier zag ik het jou ook wel doen eigenlijk.
Dat klinkt stukken beter inderdaad, vooral dat wijndeel. Sigaren, mwah, heeeeel soms rook ik er wel eentje, maar dan zo een dunne, Corona.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef Kingstown het volgende:
Straks weer lekker aan de Donau zitten met een grote sigaar in m'n mond lijkt me een veel beter idee.
De wijn is daar trouwens ook erg goed
En we hebben de verzuurde mod gevondenquote:
Nu doe je het erom hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:19 schreef Drugshond het volgende:
Praag is fun (2e vakantiebestemming).ken allle hoeken en corners.
Ja, zij kan veel huishoudelijke dingen doen. Ik bedoel ze geeft het nu allemaal aan, dubbele topics, schrijffouten in topics etc.waarna een onoplettende mod haar suggestie uitvoert, als zij straks mod is, kan ze het zelf doen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |