Immers + miljoenen ruilen voor Bakkalquote:Op zondag 30 juni 2013 11:56 schreef Anosmos het volgende:
Wel episch hoe MvG Immers nou steeds een onmisbare sterkhouder noemt, die hij koste wat kost wilt behouden omdat hij zo belangrijk is enzovoorts enzovoorts. Hij gaat er een miljoenendeal aan overhouden
Als we maar de garantie hebben dat Lex weg is. Zelfs de club opdoeken valt te overwegen.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:45 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Immers ruilen voor Bakkal + miljoenen.
Grappig man.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we maar de garantie hebben dat Lex weg is. Zelfs de club opdoeken valt te overwegen.
Randmongeaul.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we maar de garantie hebben dat Lex weg is. Zelfs de club opdoeken valt te overwegen.
Inderdaad mooi boek, vannacht uitgelezen. Prachtig om zo te lezen hoe het er aan toe gaat in de jeugdopleiding, leuk ook om wat inzicht te krijgen in zo'n talentvolle lichting. Die Jari is inderdaad afkomstig uit een jodenfamilie, met die naam niet verwonderlijk. Die Danny van Haaren komt over als een arrogant pestventje, benieuwd of hij het wel redt itt zijn broer.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:57 schreef PIETR het volgende:
Stukje uit Hard Gras:
Danny van Haaren heeft in het kledingmagazijn nieuwe voetbalkousen geregeld. 'In beide paren zat een gat' zegt hij tegen Taument. 'Je lul, die moet je in een gat stoppen' zegt Adriaanse. Taument heeft het niet meer. Hij glijdt van de massagetafel af. 'Cor, dat kun je toch niet zeggen die gasten?'
Mooi boek joh
Ramon van Haaren heeft nog best een aardige profcarrière gehad hoor alleen bij Feyenoord is het (zoals bij zovelen) net niet gelukt allemaal.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad mooi boek, vannacht uitgelezen. Prachtig om zo te lezen hoe het er aan toe gaat in de jeugdopleiding, leuk ook om wat inzicht te krijgen in zo'n talentvolle lichting. Die Jari is inderdaad afkomstig uit een jodenfamilie, met die naam niet verwonderlijk. Die Danny van Haaren komt over als een arrogant pestventje, benieuwd of hij het wel redt itt zijn broer.
Dicky.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ramon van Haaren heeft nog best een aardige profcarrière gehad hoor alleen bij Feyenoord is het (zoals bij zovelen) net niet gelukt allemaal.
Heeft nog wel 10 wedstrijden of zo in het eerste gespeeld.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ramon van Haaren heeft nog best een aardige profcarrière gehad hoor alleen bij Feyenoord is het (zoals bij zovelen) net niet gelukt allemaal.
Onderstreept ook maar weer eens het belang van een nieuw jeugdcomplex. Varkenoord kan echt niet meer eigenlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad mooi boek, vannacht uitgelezen. Prachtig om zo te lezen hoe het er aan toe gaat in de jeugdopleiding, leuk ook om wat inzicht te krijgen in zo'n talentvolle lichting. Die Jari is inderdaad afkomstig uit een jodenfamilie, met die naam niet verwonderlijk. Die Danny van Haaren komt over als een arrogant pestventje, benieuwd of hij het wel redt itt zijn broer.
Echt, ik ga wel weer verder slapen danquote:Op zondag 30 juni 2013 15:37 schreef PIETR het volgende:
Ricky is zijn broer, niet Ramon. Is geen familie.
Veel geblesseerd geweest, was volgens mij in principe een prima back.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
*gefaaldquote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ramon van Haren en Pieter Collen beide geen slechte voetballers maar waren na de eerste training helemaal kapot. Heeft de medische staf daar niet gefaalt?
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ramon van Haren en Pieter Collen beide geen slechte voetballers maar waren na de eerste training helemaal kapot. Heeft de medische staf daar niet gefaalt?
Gill Swerts, Ignjatovic, Leonard, fantastische voetballers ook. Echt, als we toen KGB hadden gehad waren we allang kampioen geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat had wel een topverdediging geweest zeg. Leonard met Ignjatovic centraal, Swerts rechtsback, Basto linksback.. Aerts er nog achter als doelman en er komt niks meer doorquote:Op zondag 30 juni 2013 17:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gill Swerts, Ignjatovic, Leonard, fantastische voetballers ook. Echt, als we toen KGB hadden gehad waren we allang kampioen geweest
Kon het mentaal niet opbrengen om in de Juup te spelenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
Marcel Meeuwis is gestopt met voetballen.
Een groot voetballer is niet meer.
Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kon het mentaal niet opbrengen om in de Juup te spelen
Ik heb gelukkig een deel kunnen verdringen uit mijn hoofd.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.
Ik wilde gewoon even gelijk mijn punt maken in voor dit topic.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je weer PMS vandaag?
Dan negeer ik je gewoon hoor, zeg het maar.
Dat hoeft doorgaans ook niet op links achter, maar we begrijpen wat je bedoelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:21 schreef Sunri5e het volgende:
Leonard! De linksback die niet tegen een linksbuiten kon voetballen
Volgens mij heeft niemand dat ooit zo gezegd. Waar ik wel achter blijf staan is dat hij op dat moment dat gammele Feyenoord wat beter liet spelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.
.. waarom doe je me dit aan.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Er was natuurlijk maar 1 verlosser;
[ afbeelding ]
Vraag me af hoeveel Feijenoord dan qua salaris moet dokken. Want die gozer verdient ook een aardig centje.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:35 schreef ace_eleven het volgende:
En daarnaast wilt Koeman nog een reservespits
Ik heb het idee dat er nog altijd wel wat salarisruimte is, ik zie meer op tegen de huurvergoeding of transferkosten, zolang we BMI nog niet vetkocht hebben...quote:Op maandag 1 juli 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel Feijenoord dan qua salaris moet dokken. Want die gozer verdient ook een aardig centje.
Kutkoeman kent maar 1 manier van spelen, en daar is een lange sterke spits voor nodig.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:35 schreef ace_eleven het volgende:
En daarnaast wilt Koeman nog een reservespits
ik zou Achahbar dan ook gewoon op 10 zetten, minder fysieke duels, want die gaat Pelle aan, combinaties opzetten, schieten van buiten de 16, met 1 actie de 16 binnendringen en scoren, lijkt me een prima positie voor hem..quote:Op maandag 1 juli 2013 07:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kutkoeman kent maar 1 manier van spelen, en daar is een lange sterke spits voor nodig.
Die Achahbar is zo'n geweldenaar!
Begrijpelijk. Versterking op de vleugels. Misschien kun je die Assaidi wel een jaartje huren, dan is het niet zo erg als het tegenvalt.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:30 schreef Jorwol het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Assaidi en Miyaichi volgens het AD.
Volgens mij is huren wel de opzet ja. Het is voornamelijk gericht op het feit dat Boëtius tot september niet inzetbaar is, dus huren (misschien slechts een halfjaar oid) is dan wel een goede optiequote:Op maandag 1 juli 2013 07:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Versterking op de vleugels. Misschien kun je die Assaidi wel een jaartje huren, dan is het niet zo erg als het tegenvalt.
Heb ik ook al gezegd, gewoon in de rug van Pelle.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik zou Achahbar dan ook gewoon op 10 zetten, minder fysieke duels, want die gaat Pelle aan, combinaties opzetten, schieten van buiten de 16, met 1 actie de 16 binnendringen en scoren, lijkt me een prima positie voor hem..
Op de vleugels is duidelijk de meeste versterking benodigd.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:30 schreef Jorwol het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Assaidi en Miyaichi volgens het AD.
Kom op man, Achahbar heeft het nog geen moment waar gemaakt. Elke jeugdspeler die een bal twee keer hoog kon houden mag debuteren van Koeman, maar Achahbar krijgt geen kans. Zou dat misschien niet een heel klein beetje aan de speler liggen denk je?quote:Op maandag 1 juli 2013 07:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kutkoeman kent maar 1 manier van spelen, en daar is een lange sterke spits voor nodig.
Die Achahbar is zo'n geweldenaar!
Als hij zelfbewustheid heeft wel...quote:Op maandag 1 juli 2013 08:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Verhoek naar een Jupiler League club wil, zot.
Snelheid schot actie heeft hij juist wel. Alleen beoordeel jij dat vast op basis van zijn prestatie bij Feijenoord. Voorzetten van hem zijn ook erg goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als hij zelfbewustheid heeft wel...
Geen snelheid, schot, actie, of kracht.
En levert matige voorzetten, en heeft geestelijke problemen.
Ik denk niet dat hij het daar wel waar kan maken, NEC wilt ook meestal zelf nog wel voetballen..., maar goed Platje is daar wel weg, dus wellicht mag hij daar de bank wel warmhouden jaquote:Op maandag 1 juli 2013 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de Gelderlander G. Fernandez in gesprek met NEC.
Ik denk wel dat het aan de speler ligt, maar eerder aan de mentaliteit, het vaker te laat komen op trainingen etc. Ik denk dat hij voldoende kwaliteit heeft, maar goed, zolang hij volgens de TS de nodige tekortkomingen heeft, waar dan ook in, zal hij het niet gaan redden nee (en dan waarschijnlijk ook wel terecht, want zoals je aangeeft staat de TS wel positief tov jeugd...)quote:Op maandag 1 juli 2013 08:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kom op man, Achahbar heeft het nog geen moment waar gemaakt. Elke jeugdspeler die een bal twee keer hoog kon houden mag debuteren van Koeman, maar Achahbar krijgt geen kans. Zou dat misschien niet een heel klein beetje aan de speler liggen denk je?
Achahbar is gewoon niet goed genoeg.
NEC heeft nu geen spits trouwens. Boymans was gehuurd, Platje gaat daar weg, derde spits vd Meiracker naar FC Oss.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het daar wel waar kan maken, NEC wilt ook meestal zelf nog wel voetballen..., maar goed Platje is daar wel weg, dus wellicht mag hij daar de bank wel warmhouden ja
Nee, Achahbar is heel compleet en heeft betere balcontrole dan Boëtius en Pelle bij elkaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kom op man, Achahbar heeft het nog geen moment waar gemaakt. Elke jeugdspeler die een bal twee keer hoog kon houden mag debuteren van Koeman, maar Achahbar krijgt geen kans. Zou dat misschien niet een heel klein beetje aan de speler liggen denk je?
Achahbar is gewoon niet goed genoeg.
Hoe kom jij aan die specifieke kennis? In die spaarzame minuten die hij heeft gemaakt, heb ik hem op niks van wat jij zegt kunnen betrappen.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, Achahbar is heel compleet en heeft betere balcontrole dan Boëtius en Pelle bij elkaar.
Die gozer heeft ook nog een passeerbeweging in huis, redelijk schot en kan zeer goed meetikken (zie: Oranje -xx toernooien).
Ook is hij zeer explosief en heeft een neusje voor de goal.
Maar voor Koeman is Achahbar "te zwak" voor de spits positie, en hij vind hem niet hard genoeg werken tijdens trainingen
Ah, jij werkt iedere dag met de Feijenoordselectie dat je het beter weet dan Koeman wie wel hard genoeg werkt, en wie niet? Rot toch op manquote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:
Maar voor Koeman is Achahbar "te zwak" voor de spits positie, en hij vind hem niet hard genoeg werken tijdens trainingen
Ik geloof best dat hij niet zo hard werkt als Pelle of Immers, maar iedereen is mentaal anders ingesteld.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, jij werkt iedere dag met de Feijenoordselectie dat je het beter weet dan Koeman wie wel hard genoeg werkt, en wie niet? Rot toch op man
Heeft natuurlijk wel de nodige geplaatste hakjes vertoond op het veld (nuttige hakjes dan ook wel), en ik vond hem vrij goed draaien en doelgericht kunnen schieten met weinig ruimte om zich heen. Ik vond dat hij het bij veel duels echter niet waar kon maken. Ik denk alleen wel dat we zo een doelgerichte speler goed kunnen gebruiken (als je Koeman ook hoort "de productiviteit om Pellè heen moet omhoog")quote:Op maandag 1 juli 2013 08:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die specifieke kennis? In die spaarzame minuten die hij heeft gemaakt, heb ik hem op niks van wat jij zegt kunnen betrappen.
ja Makaay trainde ook altijd slecht, maar in de wedstrijden was hij er.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hij niet zo hard werkt als Pelle of Immers, maar iedereen is mentaal anders ingesteld.
Daarom onzin imo.
En terecht.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die Koeman zou messi denk ik zelfs op de bank laten voor Immers en Pelle
Ryo is wel heel vaak geblesseerd.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ryo of Assaidi huren niet slecht. Al uit die twee liever Ryo natuurlijk.
Mwah is een Marokaan toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:07 schreef inZanity het volgende:
Zie Assaidi wel graag komen trouwens. Goede versterking, en sympathieke jongen.
quote:
Omdat andere clubs misschien ook maar een deel van de salaris willen betalen en de speler bij Feyenoord meer speeltijd krijgt?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:16 schreef PIETR het volgende:
Denk niet dat één van die twee haalbaar is. Verdienen beide teveel. En er is interesse zat dus waarom zouden Arsenal of Liverpool een deel van hun salaris door betalen bij verhuur?
Heeft Koeman nooit gezegd.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, Achahbar is heel compleet en heeft betere balcontrole dan Boëtius en Pelle bij elkaar.
Die gozer heeft ook nog een passeerbeweging in huis, redelijk schot en kan zeer goed meetikken (zie: Oranje -xx toernooien).
Na die tik toen jaquote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Caland het volgende:
Had Fernandez die Rens van Eijden niet onterecht beschuldigd van racisme?
Boetius naar rechts verhuizen. Maarja, Schaken staat er bij Koeman als eerste op. Zelfs als hij half kreupel is.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Gert het volgende:
Liever geen huurling die Boëtius uit de basis houdt.
En ook geen linkspoot op rechts.
Boetius blijft toch een rechtsbutien. Daarbij moet je nog maar zien hoe JP terugkomt van zijn blessure. Europees voetbal erbij.... Dus een betere bezetting aan de flanken is wel nodig. Of wil je liever Verhoek in het veld zienquote:Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Gert het volgende:
Liever geen huurling die Boëtius uit de basis houdt.
En ook geen linkspoot op rechts.
Denk dat hij Peter Bosz nog wel kent plus dat hij gewoon een goed salaris krijgt.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
Kindsoldaat definitief naar Vitesse.
Je eerst als een oud vod laten behandelen en dan alsnog tekenen omdat geen enkele andere club je wilt hebben
Vooral dat laatste zal het zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk dat hij Peter Bosz nog wel kent plus dat hij gewoon een goed salaris krijgt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
Kindsoldaat definitief naar Vitesse.
Je eerst als een oud vod laten behandelen en dan alsnog tekenen omdat geen enkele andere club je wilt hebben
Het blijven roddels, maar je weet maar nooit. Ik weet niet in hoeverre die contacten afgelopen zomer door Feyenoord reeds gelegd waren, maar anders zou Koeman (ook Barca-man natuurlijk) hem misschien ook nog wel naar de Kuip kunnen begeleiden (met deszelfde constructie van zijn salaris niet hoeven te betalen natuurlijkquote:'Ajax en PSV laten hun oog vallen op overbodige Bojan'
Auteur: Ben Wolters 01 Juli 2013 om 10:39
Toen Bojan Krkic als zeventienjarige zijn debuut maakte bij FC Barcelona, werd de aanvaller een grote toekomst voorspeld. Nu vijf jaar later is de Spanjaard nog altijd niet doorgebroken bij de Catalanen en werden verhuurperiodes bij AS Roma en AC Milan geen groot succes. Mogelijk krijgt Bojan de kans zijn carrière nieuw leven in te blazen en zouden Ajax en PSV belangstelling hebben.
Dat meldt het doorgaans goed ingelichte El Mundo Deportivo. Beide clubs beschikken over een trainer met een verleden bij Barcelona (Frank de Boer en Philip Cocu red.) en die contacten zouden ervoor kunnen zorgen dat Bojan, die overbodig is in Spanje, voor een seizoen gehuurd zou kunnen worden.
Ajax had in het verleden al eens interesse in de aanvaller, maar kreeg toen telkens nul op het rekest. Ditmaal zou Bojan wél open staan voor een tijdelijke overstap naar de Eredivisie. De Spanjaard zou namelijk goede verhalen hebben gehoord van zijn landgenoot Isaac Cuenca, die vanaf januari op huurbasis bij Ajax speelde.
Zowel Ajax als PSV zou inmiddels al een lijntje hebben uitgeworpen richting Barcelona. De twee Nederlandse topclubs hopen dat Bojan een seizoen gehuurd kan worden, waarbij de Spaanse landskampioen het grootste gedeelte van het salaris zal blijven betalen. Bojan verdiend rond de drie miljoen euro, wat voor zowel Ajax als PSV onbetaalbaar is.
HAHAHA LOL GOEIEquote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Elan het volgende:
Vitesse heeft wel een gratis waterdrager bij. Letterlijk, want het was best ver lopen naar de put vroeger.
Zijn tropenjaren liggen nog voor hem Sjaak. Kan altijd van pas komen die ervaring.quote:
Jij bent grappigquote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn tropenjaren liggen nog voor hem Sjaak. Kan altijd van pas komen die ervaring.
Achabar scout ik al sinds de jeugd en die jongen heeft meer balgevoel in zijn linkerknieschijf dan Lex Immers en onze nieuwste topaankoop Te Vrede samen in beide benen.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Tsja, en als er niemand voor Cissé komt zou hij ook zomaar nog wat minuten kunnen maken hoor. En in vorm hoeft het niet zo een aderlating te zijn. Al ben ik inderdaad ook wel voorstander van een breedte-aankoop/huur. Manu en Boetius zouden ook allebei nog wel eens wisselvallig kunnen presteren, en dan is het wel fijn als je iets achter de hand hebt..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Grifte het volgende:
Ryo of Assaidi lijkt me prima om een seizoen erbij te hebben. Fernandez en Sissie gaan (hopenlijk) weg, dan heb je nog Manu/JP/Schaken over voor de flanken. Dubbele bezetting en dan kan Schaken ook eens banken omdat er beters voor handen is.
Psv wil Asaïde toch ook? Denk als hij eventueel al wil spelen bij Feyenoord zal die wel veel speelminuten bedingen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Grifte het volgende:
Ryo of Assaidi lijkt me prima om een seizoen erbij te hebben. Fernandez en Sissie gaan (hopenlijk) weg, dan heb je nog Manu/JP/Schaken over voor de flanken. Dubbele bezetting en dan kan Schaken ook eens banken omdat er beters voor handen is.
PSV wil Assaidi niet. Was een roddel door een PSVfan zelf in de wereld geholpen om aan te tonen hoe makkelijk je in transferperiodes de media op de kast hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv wil Asaïde toch ook? Denk als hij eventueel al wil spelen bij Feyenoord zal die wel veel speelminuten bedingen.
Dan moet Schaken op de bank of Boetiüs . En Cissé is er inderdaad ook nog. Ryo zelfde laken en pak.
Was toen het zo slecht ging af en toe (met name de eerste wedstrijden, daarna minder) wel een leuke speler maar heeft echt totaal stilgestaan in zijn ontwikkeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV wil Assaidi niet. Was een roddel door een PSVfan zelf in de wereld geholpen om aan te tonen hoe makkelijk je in transferperiodes de media op de kast hebt.
Depay.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?
Depay.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Achabar scout ik al sinds de jeugd en die jongen heeft meer balgevoel in zijn linkerknieschijf dan Lex Immers en onze nieuwste topaankoop Te Vrede samen in beide benen.
Probleem is dat hij het niet laat zien, dus niet tijdens invalbeurten op de training schijnbaar ook niet. Dan kan je gezegend zijn met nog zoveel techniek als je mentaliteit niet deugt dan kom je er nog niet.
Jaartje verhuren lijkt me prima heeft nog een paar jaar contract en eerst maar eens kijken hoe hij het doet als hij veel meer aan spelen toekomt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef satecl het volgende:
Dit gaat gewoon hét seizoen worden van Elvis Manutelli!
[ afbeelding ]
Back-up spits/rechtsbuitenJammer dat de Schenk zoveel blessureleed heeft gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord moet hem inderdaad een jaartje verhuren en dan hopen dat hij het begint op te pakken. Hij zal niet de eerste speler zijn die het in de jeugd geweldig doet, maar uiteindelijk te slecht is voor Feyenoord (Isoufi, Poldervaart etc.).quote:Op maandag 1 juli 2013 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Achabar scout ik al sinds de jeugd en die jongen heeft meer balgevoel in zijn linkerknieschijf dan Lex Immers en onze nieuwste topaankoop Te Vrede samen in beide benen.
Probleem is dat hij het niet laat zien, dus niet tijdens invalbeurten op de training schijnbaar ook niet. Dan kan je gezegend zijn met nog zoveel techniek als je mentaliteit niet deugt dan kom je er nog niet.
Jaartje verhuren lijkt me prima heeft nog een paar jaar contract en eerst maar eens kijken hoe hij het doet als hij veel meer aan spelen toekomt.
Waar is je Babel ui eigenlijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van spelers huren.
Maar Assaidi is natuurlijk wel een geweldenaar.
Ik wissel mij UI's altijdquote:
Waarom pretendeer jij een Feijenoorder te zijn?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik wissel mij UI's altijd
Maar voor jou zet ik hem even op![]()
Fissa hoor. Al die plakplaatjes bij die Depayquote:Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Caland het volgende:
Sommige spelers zijn nog lekker op vakantie.
[ afbeelding ]
Ik ben voor Feyenoordquote:Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom pretendeer jij een Feijenoorder te zijn?
Babel is mijn favoriete speler.quote:
Man man man.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Babel is mijn favoriete speler.
Ga huilen
Doe dan lekker Fernandez ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef Caland het volgende:
RetRy heeft gewoon een voorkeur voor hele matige negers. Kan toch.
Je bent bijna net zo grappig als Elan.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of als je nog enigszins serieus genomen wilt worden neem je desnoods een UI van BMI.
Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo grappig als Elan.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.
Dan heb ik liever dat je me tyfushond noem of zo.
Niet haten op Kapi.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De vakanties in 't zuiden zijn weer begonnen he.
twitter:feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
Welke positie speelt hij?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
Zou bazig zijn als hij gedurende het seizoen de strijd aan kan met Immers.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
10.quote:
Inderdaad, ben erg benieuwd naar hem. Als ik hem zo zie moet hij wel fysiek nog flinke vooruitgang moeten boeken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Typisch het volgende:
Zou bazig zijn als hij gedurende het seizoen de strijd aan kan met Immers.
Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad, ben erg benieuwd naar hem. Als ik hem zo zie moet hij wel fysiek nog flinke vooruitgang moeten boeken.
Die zijn fysiek veel verder als Sleegers, Eriksen zeker.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
Die hebben wel al wat meer body hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
Ja, maar wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe je je body gebruikt.
Niet veel.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met mijn post te maken?
quote:01-07-2013 De Kuip krijgt nieuwe grasmat
In De Kuip wordt de komende dagen druk gewerkt aan de vervanging van de grasmat. Maandag (vandaag) wordt de oude grasmat verwijderd, dinsdag wordt het veld geëgaliseerd en woensdag wordt de nieuwe grasmat gelegd. Tevens wordt de kunstgrasstrook (de rand rondom het speelveld) opnieuw opgebouwd en gevuld met rubber ‘infill’.
Het is pas de zesde keer in de 76-jarige geschiedenis van De Kuip dat de grasmat wordt vervangen. Gedurende het afgelopen voetbalseizoen werd duidelijk dat het veld – mede door de extreme weersomstandigheden van afgelopen winter – aan vervanging toe was. De afgelopen dagen vonden er nog drie grote feesten plaats op het ‘oude’ gras: Het Grootste Studentenfeest, Cinéma in De Kuip en Mysterious.
Op zondag 21 juli wordt de nieuwe grasmat voor het eerst gebruikt, wanneer de Open Dag van Feyenoord plaatsvindt. Op zondag 28 juli wordt de eerste wedstrijd afgewerkt op de nieuwe mat. Dan speelt Feyenoord de vriendschappelijke wedstrijd tegen het Spaanse Getafe.
Aldus Feyenoord.nlquote:31-05-2011 Grasmat De Kuip na eerste training vervangen
De grasmat van De Kuip wordt na afloop van de eerste training van het seizoen 2011/2012 vervangen. Direct na de officiële aftrap van de voorbereiding op zondag 26 juni wordt een start gemaakt met het verwijderen van de oude grasmat, waarna er een gloednieuw veld zal worden aangelegd. De belangrijkste reden om de grasmat te vervangen is dat de nieuwe mat beter bestand zal zijn tegen extreme weersomstandigheden. Daarnaast zal het nieuwe veld veerkrachtiger en elastischer zijn dan voorheen, waardoor het door spelers als zachter zal worden ervaren.
Hoop dat hij dit seizoen al aan spelen toekomt, desnoods wat invalbeurten. Geweldige voetballer als ik de verhalen mag horen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vond het nogal typisch (sorry Typisch) dat ze 2 jaar terug een veld erin leggen wat 'extreme weersomstandigheden' aan moet kunen, en het 2 jaar later weer moeten vervangen vanwege die 'extreme weersomstandigheden', en dan wel promoten dat je het nog maar 6x hebt vervangen in 76 jaar (waarvan 5x in de laatste 15 jaar)quote:
Als hij zich goed gedraagt zullen KGB hem wel de kans geven denk ik hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoop dat hij dit seizoen al aan spelen toekomt, desnoods wat invalbeurten. Geweldige voetballer als ik de verhalen mag horen.
Die wedstrijd tijdens die hoosbui ergens begin dit jaar heeft het veld gewoon geen goed gedaan, kan je zelfs met een goed veld niet tegenop.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond het nogal typisch (sorry Typisch) dat ze 2 jaar terug een veld erin leggen wat 'extreme weersomstandigheden' aan moet kunen, en het 2 jaar later weer moeten vervangen vanwege die 'extreme weersomstandigheden', en dan wel promoten dat je het nog maar 6x hebt vervangen in 76 jaar (waarvan 5x in de laatste 15 jaar)
Weet ik niet, ik vond ze vorig jaar erg terughoudend. Vilhena werd pas gebracht toen Leerdam zijn contract weigerde te verlengen. Achahbar pas toen Schaken geblesseerd was en Verhoek er geen kut van bakte. Al was dat ook weer snel over, er waren thuiswedstrijden waar een Achahbar oid wel wat vaker had mogen invallen, maar er werd constant gekozen voor Nelom of Vormer.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als hij zich goed gedraagt zullen KGB hem wel de kans geven denk ik hoor
Geen Barcelona spelers in De Kuip.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:31 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens SN-roddels hebben PSV en Ajax lijntjes uitgegooid naar Bojan:
[..]
Het blijven roddels, maar je weet maar nooit. Ik weet niet in hoeverre die contacten afgelopen zomer door Feyenoord reeds gelegd waren, maar anders zou Koeman (ook Barca-man natuurlijk) hem misschien ook nog wel naar de Kuip kunnen begeleiden (met deszelfde constructie van zijn salaris niet hoeven te betalen natuurlijk)...
JA, EN CLASIE IS OOK EEN FERRADER, die ging met die KKBOER van een DEPAY op de foto op Fuckantie, ook niet meer opstellenquote:
SIJN ALLEMAAL KK JODEquote:Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De K en B van KGB hebben er ook gespeeld...
Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De K en B van KGB hebben er ook gespeeld...
Daar zullen ze vast beter van gaan slapen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zie ik door de vingers
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast beter van gaan slapen.
Ja, en als Bojan komend jaar 30 doelpunten maakt voor Feyenoord en we de schaal veroveren zal jij niet naar de coolsingel gaan om hem te vererenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.
Heb het meer over spelers die opgeleid zijn door Barcelona.
Lekker makkelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.
Heb het meer over spelers die opgeleid zijn door Barcelona.
Gewoon ophoeren met je achterlijke Barcelona of Israel geneuzel hier. Het is nu wel een keer leuk geweest.quote:
Tuurlijk wel. Het gaat mij om Feyenoord. Niet om één of andere Catalaanse passant. Maar ik zou de komst van een door Barcelona opgeleide speler alleen niet bepaald toejuichen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, en als Bojan komend jaar 30 doelpunten maakt voor Feyenoord en we de schaal veroveren zal jij niet naar de coolsingel gaan om hem te vereren
Hier sluit ik me bij aan, het wordt vermoeiend. Prima als je meer haat hebt voor Barca als liefde voor Feyenoord, maar dat hoef je hier niet steeds te uiten, doe dat maar in het Primera Division topic.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon ophoeren met je achterlijke Barcelona of Israel geneuzel hier. Het is nu wel een keer leuk geweest.
We weten nu wel dat je lekker anders wilt zijn.
Sleegers en Woudenberg sluiten aan volgens mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef ha_n het volgende:
Zijn er nog leuke jeugdspeler die mee gaan doen in het eerste dit jaar?
Radicaal tegen Catalonie or what?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het gaat mij om Feyenoord. Niet om één of andere Catalaanse passant. Maar ik zou de komst van een door Barcelona opgeleide speler alleen niet bepaald toejuichen.
Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan, het wordt vermoeiend. Prima als je meer haat hebt voor Barca als liefde voor Feyenoord, maar dat hoef je hier niet steeds te uiten, doe dat maar in het Primera Division topic.
Doe eens normaal joh, gekkie.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan?
En tyf op met zulke opmerkingen. Ik denk dat ik meer Feyenoordgevoel heb dan jij ooit zult hebben.
Niet tegen Catalonië, integendeel. Ik ben een voorstander van een onafhankelijk Catalonië.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Radicaal tegen Catalonie or what?
Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sleegers en Woudenberg sluiten aan volgens mij.
Jij bent volgens mij de enige EKTE Feyenoorder hier ja toch of niet dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan?
En tyf op met zulke opmerkingen. Ik denk dat ik meer Feyenoordgevoel heb dan jij ooit zult hebben.
Slabbekoorn? Dat is een nummer 10 en is nog te jong inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef ha_n het volgende:
[..]
Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..
Hoe zit het met die Falcao v2?Of is ie nog te jong?
Wie???quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef ha_n het volgende:
[..]
Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..
Hoe zit het met die Falcao v2?Of is ie nog te jong?
lol. Hij scoort wel erg veel dan voor een 10.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Slabbekoorn? Dat is een nummer 10 en is nog te jong inderdaad.
Nee hoor zullen er best nog meer zijn. Maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen me geen of minder Feyenoorder noemen. Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de enige EKTE Feyenoorder hier ja toch of niet dan?
Prima, maar kun je het dan daarover hebben in plaats van steeds terug te grijpen op die debiele Barca haat?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor zullen er best nog meer zijn. Maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen me geen of minder Feyenoorder noemen. Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.
Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima, maar kun je het dan daarover hebben in plaats van steeds terug te grijpen op die debiele Barca haat?
Niet eens allemaal?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef inZanity het volgende:
Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.
Misschien ook maar eens aan je zelfreflectie werken. En nu ben ik er wel weer klaar mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?
Ik zeg alleen dat ik liever geen Barcelona spelers in De Kuip wil. Dat mag toch?
Kan je misschien ook gewoon antwoord geven?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens aan je zelfreflectie werken. En nu ben ik er wel weer klaar mee.
Dat mag zeker, maar maak je niet druk, het zal nooit gebeuren. Feyenoord is wat dat betreft vrij onbekend in Spanje.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?
Ik zeg alleen dat ik liever geen Barcelona spelers in De Kuip wil. Dat mag toch?
Dat hoop ik maar dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat mag zeker, maar maak je niet druk, het zal nooit gebeuren. Feyenoord is wat dat betreft vrij onbekend in Spanje.
quote:Opel is vanaf maandag officieel de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord. Dat gegeven werd feestelijk omlijst door de directie van Feyenoord en een delegatie van Opel, die in een van de business units van De Kuip gezamenlijk een toost uitbrachten op de samenwerking. Aansluitend werden de eerste nieuwe Opels geleverd in De Kuip, waarbij verschillende spelers hun nieuwe auto voor het komende seizoen in ontvangst mochten nemen.
Zo rijdt Ruben Schaken het komende seizoen in een Opel Astra stationwagen. ‘Bij het uitzoeken let ik vooral op de veiligheid en het interieur van de auto’, legde de aanvaller uit. ‘Mijn kinderen eten en drinken in de auto, daarom kies ik altijd voor een leren bekleding die makkelijk schoon te houden is. Omdat ik veel lange afstanden rij, moet mijn auto bij voorkeur ook over cruise control beschikken.’
Net als hun vader zijn ook de kinderen van Schaken gek van auto’s. ‘Het leuk is dat ze een Opel ook echt herkennen. Als zij een Opel zien op de weg, roepen ze direct: Die heeft papa ook! Dat zegt wel iets over de uitstraling van het merk Opel.’
Schaken poseerde maandagmiddag samen met Joris Mathijsen, Daryl Janmaat, Miquel Nelom, Kostas Lamprou en Wesley Verhoek bij drie nieuwe modellen van Opel, waaronder het cabriomodel Cascada. ‘Van die drie auto’s gaat mijn voorkeur uit naar de Cascada’, zei Schaken. ‘Vanwege de chique en stoere uitstraling vind ik die auto prima bij een voetballer passen.’
Niet alleen voor de spelers was het een feestelijke dag, maar ook voor Opel. ‘We zijn al maanden bezig met de voorbereiding van de overeenkomst met Feyenoord, maar vandaag is het contract echt ingegaan’, vertelde Jeroen Maas, manager Public Relations van Opel. ‘Uiteraard hebben we uitgekeken naar dit moment. We willen dankzij onze samenwerking met Feyenoord laten zien dat Opel helemaal terug is. Feyenoord en Opel lijken in die zin ook op elkaar. Allebei hebben we moeilijke tijden meegemaakt, maar we zijn nu ook allebei bezig met een wederopstanding.’
Feyenoord maakte in maart van dit jaar bekend dat Opel met ingang van het seizoen 2013-2014 de nieuwe hoofd- en shirtsponsor is van de club. Feyenoord en Opel Nederland hebben hiertoe een vierjarige overeenkomst gesloten, van 2013 tot 2017.
Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?quote:Net als hun vader zijn ook de kinderen van Schaken gek van auto’s. ‘Het leuk is dat ze een Opel ook echt herkennen. Als zij een Opel zien op de weg, roepen ze direct: Die heeft papa ook! Dat zegt wel iets over de uitstraling van het merk Opel.’
Haha, inderdaad hij doet net of het godverdomme een Ferrari isquote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?
Echt he.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?
Lol, zeggen dat je liever geen Barca spelers hier ziet is niet echt gezeik.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef DonRaja het volgende:
Nu de laatste keer, kappen met dat Barcelona gezeik hier. Als je met inZanity in discussie wil doe je dat maar lekker via DM/PM.
Dus dat.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik wil gewoon goede voetballers bij Feyenoord.
Kappen nou met die onzin joh. Het is totaal niet aan de orde en het zal ook nooit gebeuren ook. Wat een gezeik om niks zegquote:Op maandag 1 juli 2013 15:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol, zeggen dat je liever geen Barca spelers hier ziet is niet echt gezeik.
90 procent hier ziet liever ook geen Ajax spelers bij Feyenoord, dat mag ook gewoon.
Om je een indruk te geven.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doet me aan Ebi denken.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Om je een indruk te geven.
[ afbeelding ]
Dat heb je snel gezien zeg.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:26 schreef PIETR het volgende:
Is veel beter dan Smolarek. Lijkt meer op Djuricic, qua speelstijl.
Hij doet me denken aan Paddo.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Om je een indruk te geven.
[ afbeelding ]
Ik heb hem nooit zien spelen, vergelijking met Ebi was puur op uiterlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef PIETR het volgende:
Gebaseerd op één jeugdwedstrijdje. Misschien een beetje overdreven om dan vergelijkingen te gaan maken inderdaad. Maar dat het een groot talent is is zeker.
Maar een flankspeler heeft zijn fysiek toch minder nodig dan een 10 heb ik het idee. Boetius wilt fysiek contact ook vermijden, een 10 moet wel wat vaker een fysiek duel winnen mijn inziens...quote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu hoeft het ook niet heel veel te zeggen. Boetius is ook een mager scharminkel.
Lukakuquote:Op maandag 1 juli 2013 18:55 schreef Hamilcar het volgende:
Dat fysiek komt wel als ze zo rond de 21-22 zijn. Tot die leeftijd kan je nou eenmaal niet fysiek opboksen tegen 23-27 jarigen, tenzij je een geboren blok beton bent ala Lukaku (17-18 op de foto).
[ afbeelding ]
Was sowieso tegen de joden thuisquote:Op maandag 1 juli 2013 18:05 schreef Grifte het volgende:
Heeft iemand dat moment op video waar je Het Legioen zit juichen, en in het midden staat één gozer die eerst zijn zonnebril recht zet, en dan gaat juichen, echt prachtig moment
En Babel he, maar je bent geen jood.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lukaku
Benteke en Lukaku in de spits bij België zou awesome zijn...
Gewoon omdat het 2 bazenniggers zijn <3
En dan zeggen dat je niet op negers faptquote:Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lukaku
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lukaku
En jood die pretendeert Feyenoorder te zijn die ook nog eens fan is van Babel. Wat tse fuck.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je niet op negers fapt. Waar slaat die <3 trouwens op?
Kun je je jodenvriendje niet escorteren naar het Grote Ryan Babel Topic?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je niet op negers fapt. Waar slaat die <3 trouwens op?
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Baasquote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is het er zelf ook mee eens
Als die bestaat, tenminste. Al is het een vage jongen die beter naar ajax netwerk kan gaan. Daar zoeken ze nog debielen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je je jodenvriendje niet escorteren naar het Grote Ryan Babel Topic?
quote:
quote:
Wat een onzinnig contract is het dan iig, leer voor de volgende keerquote:Feyenoord overweegt contract Fernandez af te kopen
Guyon Fernandez meldt zich naar verwachting deze week weer op het trainingsveld van Feyenoord, dat ondertussen snel een oplossing hoopt te vinden voor de aanvaller in wie de club geen toekomst meer ziet.
Fernandez moet weg, maar negeerde de afgelopen tijd verschillende aanbiedingen. Daarom verbande Feyenoord hem van de training met de eerste selectie, iets waar de speler gezien zijn contract wel recht op heeft.
Vandaag (maandag) sprak Feyenoords technisch directeur Martin van Geel met Fernandez' zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Beide partijen willen geen mededelingen doen over de inhoud van de ontmoeting, maar duidelijk is wel dat Feyenoord een arbitragezaak wil voorkomen.
Fernandez mag dus weer aansluiten bij de selectie van trainer Ronald Koeman, al doet de club er alles aan hem snel te verkopen of te verhuren. Mocht dat op korte termijn niet lukken dan overweegt Feyenoord het contract van de spits af te kopen.
Ik vraag me dat serieus af. Ik denk dat wanneer je Fernandez in het eerste van ASWH/Lienden/DOVO of een andere amateurploeg gooit, hij echt niet opvalt.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef PIETR het volgende:
Moet toch wel een club te vinden zijn die hem transfervrij over wil nemen?
Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat een onzinnig contract is het dan iig, leer voor de volgende keer
Werkgever mag ook verwachten dat de werknemer naar behoren functioneert. Kun je van die knuppel van een Fernandez niet zeggen. 1/3 Van het seizoen geschorst geweest vorig jaarquote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
Dan had je hem toen moeten aanpakken, niet nu gaan huilen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Werkgever mag ook verwachten dat de werknemer naar behoren functioneert. Kun je van die knuppel van een Fernandez niet zeggen. 1/3 Van het seizoen geschorst geweest vorig jaar
Vind ik ook, maar vind het ook geen gehuil van Feyenoord.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan had je hem toen moeten aanpakken, niet nu gaan huilen.
In het beloftenelftal kan hij zijn werk toch ook uitvoeren? Ook die hebben een competitie waarin hij kan spelen, volgens mij was hij niet dusdanig verbannen dat hij helemaal nergens meer mocht trainen/spelenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Vind ik ook, maar vind het ook geen gehuil van Feyenoord.
Teringquote:
Helft van zijn salaris? Betaalt Guyon Kopstoot dan ook even dat salaris terug van de periode dat hij niet kon werken door zijn stompzinnige gedrag?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.
Cisse was 2 jaar geblesseerd en die krijgt weer een kans![]()
De Teen was geblesseerd, Fernandez was geschorst. En ook nog eens door debiele acties. Vind ik niet echt vergelijkbaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.
Cisse was 2 jaar geblesseerd en die krijgt weer een kans![]()
Fanshop Coolsingel loopt als een speer. Kennen ze hem daar aan het werk zetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, als hij dan al heelhuids aankomt: Geeft hij een klant een kopstoot omdat die niet gepast kan betalen...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Fanshop Coolsingel loopt als een speer. Kennen ze hem daar aan het werk zetten.
- Als hij maar met het OV komt.
Nee hoor, want hij denkt dan aan zijn vader.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, als hij dan al heelhuids aankomt: Geeft hij een klant een kopstoot omdat die niet gepast kan betalen...
Die betaalt ook nooit gepast?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor, want hij denkt dan aan zijn vader.
Fijn. Krijgen we dan 150 euro per jaar voor, hebben ze net voor 100 euro champagne weggewerktquote:
Ebi was één fucking baas, jonguh!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:26 schreef PIETR het volgende:
Is veel beter dan Smolarek. Lijkt meer op Djuricic, qua speelstijl.
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 01-07-2013 om 20:48:12Interesse #Feyenoord voor Aissaidi en Ryo klopt, overigens. Meer daarover woensdag in VI, plus Pelle over een evt transfer en zijn ambities reageer retweet
Zou wel een fantastische versterking zijn man. Welke speler is er bij PSV nu beter geworden afgelopen jaar? Een groot kut team is het, bij Feyenoord krijg je alle kansen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Assaidi zal wel naar PSV gaan. Daar zitten ze met een soortgelijke situatie als hier.
Zóóó true.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou wel een fantastische versterking zijn man. Welke speler is er bij PSV nu beter geworden afgelopen jaar? Een groot kut team is het, bij Feyenoord krijg je alle kansen.
Alsof een mocro gaat voor kansen. Die gaat gewoon voor poen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou wel een fantastische versterking zijn man. Welke speler is er bij PSV nu beter geworden afgelopen jaar? Een groot kut team is het, bij Feyenoord krijg je alle kansen.
Hij wordt toch verhuurd? Die poen heeft hij al met dat contract in Liverpool.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof een mocro gaat voor kansen. Die gaat gewoon voor poen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof een mocro gaat voor kansen. Die gaat gewoon voor poen.
Oja, dat is waar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij wordt toch verhuurd? Die poen heeft hij al met dat contract in Liverpool.
Fernandez en Indi sowieso.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat is waar.
Maar volgens mij moet er bij Feyenoord uberhaupt eerst iemand verkocht worden voordat er ook maar een speler aangetrokken of zelfs gehuurd kan worden.
Dat kan nog wel even duren dus. Sowieso moet je voor dergelijke spelers nooit het volledige salaris overnemen.
PSV heeft meer dan genoeg buitenspelers.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Assaidi zal wel naar PSV gaan. Daar zitten ze met een soortgelijke situatie als hier.
Ook daar duurt die blessure van Narsingh langer dan verwacht.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PSV heeft meer dan genoeg buitenspelers.
Maar dat weet Brands niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PSV heeft meer dan genoeg buitenspelers.
Jup.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:49 schreef Sunri5e het volgende:
Vandaag staat er toch weer een vergadering over het nieuwe stadion op de planning binnen de gemeenteraad?
Niet zo handig nee, al zal het transferbedrag van Guyon sowieso niet hoog gelegen hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:26 schreef De_Pel het volgende:
Belachelijk dat ze nu al zo duidelijk uitspreken dat ze Guyon's contract willen ontbinden als het niet lukt om hem te verhuren/verkopen. Nu gaat hij natuurlijk nooit meer meewerken aan een transfer, want als hij dezelfde route bewandeld na een ontbonden contract houdt hij er veel meer aan over.
Ze zien er ook prima uit. Ik vond ze enkel op die eerste, slechte kwaliteits foto zeer lelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:52 schreef Calciumdude het volgende:
hoor niemand meer over de trainingspakken..
ik vind ze er eigenlijk best goed uitzien in dat bovenstaande filmpje ..
Aan de kentekens te zien krijgen ze geen nieuwe auto?quote:
Net te laat voor de JHK kentekensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Aan de kentekens te zien krijgen ze geen nieuwe auto?
Wel nieuw.......quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen.
In 2009 had je 90-KBX-8 bijvoorbeeld, en nu 8-KBX-90.
quote:'Bojan Krkic ook op lijst Van Geel'
Ronald Koeman wil graag een extra buitenspeler aan zijn selectie toevoegen en technisch directeur Martin van Geel gaat dan ook langzaam zijn schaduwlijst af. Oussama Assaidi en Ryo Miyaichi werden gisteren al genoemd als gegadigden voor die positie en vandaag wordt Bojan Krkic in verband gebracht met Feyenoord.
Het Spaanse Marca meent dat de gehele traditionele top drie van de Eredivisie interesse heeft getoond in de aanvaller van FC Barcelona. Feyenoord werd vorig jaar ook al gelinkt aan Bojan. Zijn vader zou Koeman toen persoonlijk hebben opgebeld om zijn zoon weer aan het voetballen te krijgen. Bojan vertrok toen echter op huurbasis naar AC Milan.
Gewoon het waggie om naar de club te rijden. Prive pakken ze snel een anderquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen.
In 2009 had je 90-KBX-8 bijvoorbeeld, en nu 8-KBX-90.
Ligt het overigens aan mij of is niemand echt heel erg enthousiast over z'n nieuwe auto?
Ik begrijp het overigens wel, niemand wordt wildenthousiast van een gemiddelde Opel.
Zou precies hetzelfde doen als ik een miljoen op de bank zou hebben staan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon het waggie om naar de club te rijden. Prive pakken ze snel een ander
Bij 1 miljoen toch niet? Als je nou een vrouw en kinderen hebt, dat je dan een tweede auto hebt ok, maar als je van de zaak een gloednieuwe auto krijgt ga je er toch niet nog een kopen? Kijk als je nou 100 miljoen hebt, of iig genoeg om de rest van je leven financiëel onafhankelijk te zijn, dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Zou precies hetzelfde doen als ik een miljoen op de bank zou hebben staan.
Aan z'n goede spel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar heeft Fernandez deze verbanning aan te danken eigenlijk?
Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden manquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij 1 miljoen toch niet? Als je nou een vrouw en kinderen hebt, dat je dan een tweede auto hebt ok, maar als je van de zaak een gloednieuwe auto krijgt ga je er toch niet nog een kopen? Kijk als je nou 100 miljoen hebt, of iig genoeg om de rest van je leven financiëel onafhankelijk te zijn, dan snap ik het wel.
Er zullen er zijn die het doen, maar ook genoeg die gewoon een eigen waggie kopen natuurlijk. Beetje cruisen in je Mercedes dit dat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden man
Waarom niet? Lekker belangrijk, prima auto lijkt me. Ik zou het veel belangrijker vinden dat ik mijn schaapjes op het droge had.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden man
Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker belangrijk, prima auto lijkt me. Ik zou het veel belangrijker vinden dat ik mijn schaapjes op het droge had.![]()
Je zal maar 21 zijn en bij Feyenoord spelen, je geld uitgeven een dikke auto terwijl je er een krijgt van de zaak, vervolgens scheur je twee keer je kruisbanden af en moet je vanaf je 28e gewoon een baan gaan zoeken met je LTS-zwakstroomdiploma. Of nog niet eens dat, misschien speel je wel over twee jaar in de JL voor een modaal salaris en heb je aan het eind van je carrière geen geld over. Nou, daar sta je dan
Niets mis met een Opel hoor, ik zou wel wat leukers weten om mijn geld aan uit te geven.![]()
Nou, van zo iemand snap ik het wel een beetje, die heeft al wel wat geld verdiend.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
kijk het filmpie eens..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
Zuipt alleen maar veel benzine.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
kijk het filmpie eens..
hij had er zelf al een , precies dezelfde...
niet iedereen interesseert zich in een dikke bak..
Vorig seizoen ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
kijk het filmpie eens..
Haha, kijk het filmpje eens helemaal uit. Mathijsen: 'Ja, hij zit wel lekker. M'n vorige auto was dezelfde, dus dat wist ik al.'quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, hij kreeg vorig jaar ook gewoon een Opel van de club.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Haha, kijk het filmpje eens helemaal uit. Mathijsen: 'Ja, hij zit wel lekker. M'n vorige auto was dezelfde, dus dat wist ik al.'
Het zijn ook gewoon auto's die beter rijden. Is niet alleen status. En sowieso kun je zelf van mooie spullen houden zonder dat de mening van anderen daarvoor relevant is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, van zo iemand snap ik het wel een beetje, die heeft al wel wat geld verdiend.
Maar ik zie Mathijsen er niet voor aan om zo sneu statusgericht te zijn hoor.
Ja, omdat Opel vorig jaar die auto's ook leverde natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
kijk het filmpie eens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |