abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 14:40:12 #151
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128459891
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32 Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
Hoop dat hij dit seizoen al aan spelen toekomt, desnoods wat invalbeurten. Geweldige voetballer als ik de verhalen mag horen.
pi_128459897
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja, dus?
Ik vond het nogal typisch (sorry Typisch) dat ze 2 jaar terug een veld erin leggen wat 'extreme weersomstandigheden' aan moet kunen, en het 2 jaar later weer moeten vervangen vanwege die 'extreme weersomstandigheden', en dan wel promoten dat je het nog maar 6x hebt vervangen in 76 jaar (waarvan 5x in de laatste 15 jaar)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128459919
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef Grifte het volgende:

[..]

Hoop dat hij dit seizoen al aan spelen toekomt, desnoods wat invalbeurten. Geweldige voetballer als ik de verhalen mag horen.
Als hij zich goed gedraagt zullen KGB hem wel de kans geven denk ik hoor :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:43:25 #154
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_128460039
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vond het nogal typisch (sorry Typisch) dat ze 2 jaar terug een veld erin leggen wat 'extreme weersomstandigheden' aan moet kunen, en het 2 jaar later weer moeten vervangen vanwege die 'extreme weersomstandigheden', en dan wel promoten dat je het nog maar 6x hebt vervangen in 76 jaar (waarvan 5x in de laatste 15 jaar)
Die wedstrijd tijdens die hoosbui ergens begin dit jaar heeft het veld gewoon geen goed gedaan, kan je zelfs met een goed veld niet tegenop.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 1 juli 2013 @ 14:48:39 #155
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128460286
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als hij zich goed gedraagt zullen KGB hem wel de kans geven denk ik hoor :)
Weet ik niet, ik vond ze vorig jaar erg terughoudend. Vilhena werd pas gebracht toen Leerdam zijn contract weigerde te verlengen. Achahbar pas toen Schaken geblesseerd was en Verhoek er geen kut van bakte. Al was dat ook weer snel over, er waren thuiswedstrijden waar een Achahbar oid wel wat vaker had mogen invallen, maar er werd constant gekozen voor Nelom of Vormer.

Anderzijds was het inbrengen van JP natuurlijk een staaltje lef en vertrouwen, maar had graag nog iets meer gezien.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:49:50 #156
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128460349
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:31 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens SN-roddels hebben PSV en Ajax lijntjes uitgegooid naar Bojan:

[..]

Het blijven roddels, maar je weet maar nooit. Ik weet niet in hoeverre die contacten afgelopen zomer door Feyenoord reeds gelegd waren, maar anders zou Koeman (ook Barca-man natuurlijk) hem misschien ook nog wel naar de Kuip kunnen begeleiden (met deszelfde constructie van zijn salaris niet hoeven te betalen natuurlijk :P )... :z
Geen Barcelona spelers in De Kuip. :r
pi_128460503
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Geen Barcelona spelers in De Kuip. :r
De K en B van KGB hebben er ook gespeeld...
BFF met GGMM
pi_128460556
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Geen Barcelona spelers in De Kuip. :r
JA, EN CLASIE IS OOK EEN FERRADER, die ging met die KKBOER van een DEPAY op de foto op Fuckantie, ook niet meer opstellen :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:55:27 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128460610
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De K en B van KGB hebben er ook gespeeld...
SIJN ALLEMAAL KK JODE
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 14:59:04 #160
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_128460749
HAMAS! HAMAS! Ik heb trek in een ijsje.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:59:32 #161
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128460770
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De K en B van KGB hebben er ook gespeeld...
Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.

Heb het meer over spelers die opgeleid zijn door Barcelona.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:00:33 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128460815
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat zie ik door de vingers
Daar zullen ze vast beter van gaan slapen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 15:00:59 #163
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128460832
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar zullen ze vast beter van gaan slapen.
:D
pi_128460836
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.

Heb het meer over spelers die opgeleid zijn door Barcelona.
Ja, en als Bojan komend jaar 30 doelpunten maakt voor Feyenoord en we de schaal veroveren zal jij niet naar de coolsingel gaan om hem te vereren :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128460881
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.

Heb het meer over spelers die opgeleid zijn door Barcelona.
Lekker makkelijk. _O-
  maandag 1 juli 2013 @ 15:02:16 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128460883
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef inZanity het volgende:

[..]

:D
Gewoon ophoeren met je achterlijke Barcelona of Israel geneuzel hier. Het is nu wel een keer leuk geweest.

We weten nu wel dat je lekker anders wilt zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 15:02:33 #167
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128460897
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, en als Bojan komend jaar 30 doelpunten maakt voor Feyenoord en we de schaal veroveren zal jij niet naar de coolsingel gaan om hem te vereren :')
Tuurlijk wel. Het gaat mij om Feyenoord. Niet om één of andere Catalaanse passant. Maar ik zou de komst van een door Barcelona opgeleide speler alleen niet bepaald toejuichen.
pi_128460927
Zijn er nog leuke jeugdspeler die mee gaan doen in het eerste dit jaar? *O*
  maandag 1 juli 2013 @ 15:03:46 #169
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128460955
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon ophoeren met je achterlijke Barcelona of Israel geneuzel hier. Het is nu wel een keer leuk geweest.

We weten nu wel dat je lekker anders wilt zijn.
Hier sluit ik me bij aan, het wordt vermoeiend. Prima als je meer haat hebt voor Barca als liefde voor Feyenoord, maar dat hoef je hier niet steeds te uiten, doe dat maar in het Primera Division topic.
pi_128460966
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef ha_n het volgende:
Zijn er nog leuke jeugdspeler die mee gaan doen in het eerste dit jaar? *O*
Sleegers en Woudenberg sluiten aan volgens mij.
pi_128461013
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef inZanity het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Het gaat mij om Feyenoord. Niet om één of andere Catalaanse passant. Maar ik zou de komst van een door Barcelona opgeleide speler alleen niet bepaald toejuichen.
Radicaal tegen Catalonie or what?
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 1 juli 2013 @ 15:05:24 #172
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461028
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Grifte het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan, het wordt vermoeiend. Prima als je meer haat hebt voor Barca als liefde voor Feyenoord, maar dat hoef je hier niet steeds te uiten, doe dat maar in het Primera Division topic.
Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan? :')

En tyf op met zulke opmerkingen. Ik denk dat ik meer Feyenoordgevoel heb dan jij ooit zult hebben.
pi_128461064
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan? :')

En tyf op met zulke opmerkingen. Ik denk dat ik meer Feyenoordgevoel heb dan jij ooit zult hebben.
Doe eens normaal joh, gekkie.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:06:35 #174
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461075
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Radicaal tegen Catalonie or what?
Niet tegen Catalonië, integendeel. Ik ben een voorstander van een onafhankelijk Catalonië. :)
pi_128461088
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sleegers en Woudenberg sluiten aan volgens mij.
Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..
Hoe zit het met die Falcao v2? :D Of is ie nog te jong?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')