abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 10:20:27 #76
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128450728
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:16 schreef PIETR het volgende:
Denk niet dat één van die twee haalbaar is. Verdienen beide teveel. En er is interesse zat dus waarom zouden Arsenal of Liverpool een deel van hun salaris door betalen bij verhuur?
Omdat andere clubs misschien ook maar een deel van de salaris willen betalen en de speler bij Feyenoord meer speeltijd krijgt?
  maandag 1 juli 2013 @ 10:47:29 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128451350
Had Fernandez die Rens van Eijden niet onterecht beschuldigd van racisme? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128451710
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Nee, Achahbar is heel compleet en heeft betere balcontrole dan Boëtius en Pelle bij elkaar.
Die gozer heeft ook nog een passeerbeweging in huis, redelijk schot en kan zeer goed meetikken (zie: Oranje -xx toernooien).

Ook is hij zeer explosief en heeft een neusje voor de goal.

Maar voor Koeman is Achahbar "te zwak" voor de spits positie, en hij vind hem niet hard genoeg werken tijdens trainingen :')
Heeft Koeman nooit gezegd.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Caland het volgende:
Had Fernandez die Rens van Eijden niet onterecht beschuldigd van racisme? :')
Na die tik toen ja _O-
pi_128451741
Assaidi graag.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_128452013
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Assaidi graag.
Onhaalbaar qua salaris. Ik zie Assaidi nou ook niet echt als type wat iets in gaat leveren :')
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 11:16:25 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_128452033
Liever geen huurling die Boëtius uit de basis houdt.
En ook geen linkspoot op rechts.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 1 juli 2013 @ 11:17:43 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128452063
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Gert het volgende:
Liever geen huurling die Boëtius uit de basis houdt.
En ook geen linkspoot op rechts.
Boetius naar rechts verhuizen. Maarja, Schaken staat er bij Koeman als eerste op. Zelfs als hij half kreupel is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 11:19:03 #83
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128452096
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Gert het volgende:
Liever geen huurling die Boëtius uit de basis houdt.
En ook geen linkspoot op rechts.
Boetius blijft toch een rechtsbutien. Daarbij moet je nog maar zien hoe JP terugkomt van zijn blessure. Europees voetbal erbij.... Dus een betere bezetting aan de flanken is wel nodig. Of wil je liever Verhoek in het veld zien :r
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:20:52 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128452152
Kindsoldaat definitief naar Vitesse.

Je eerst als een oud vod laten behandelen en dan alsnog tekenen omdat geen enkele andere club je wilt hebben :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 11:21:42 #85
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128452177
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
Kindsoldaat definitief naar Vitesse.

Je eerst als een oud vod laten behandelen en dan alsnog tekenen omdat geen enkele andere club je wilt hebben :D
Denk dat hij Peter Bosz nog wel kent plus dat hij gewoon een goed salaris krijgt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 1 juli 2013 @ 11:22:31 #86
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128452206
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Denk dat hij Peter Bosz nog wel kent plus dat hij gewoon een goed salaris krijgt.
Vooral dat laatste zal het zijn.

Maar echt een man van principes is het niet. Past dus prima daar
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128452222
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
Kindsoldaat definitief naar Vitesse.

Je eerst als een oud vod laten behandelen en dan alsnog tekenen omdat geen enkele andere club je wilt hebben :D
:D _O-
Abracadabra, tapate guarra!
pi_128452415
Volgens SN-roddels hebben PSV en Ajax lijntjes uitgegooid naar Bojan:
quote:
'Ajax en PSV laten hun oog vallen op overbodige Bojan'
Auteur: Ben Wolters 01 Juli 2013 om 10:39

Toen Bojan Krkic als zeventienjarige zijn debuut maakte bij FC Barcelona, werd de aanvaller een grote toekomst voorspeld. Nu vijf jaar later is de Spanjaard nog altijd niet doorgebroken bij de Catalanen en werden verhuurperiodes bij AS Roma en AC Milan geen groot succes. Mogelijk krijgt Bojan de kans zijn carrière nieuw leven in te blazen en zouden Ajax en PSV belangstelling hebben.

Dat meldt het doorgaans goed ingelichte El Mundo Deportivo. Beide clubs beschikken over een trainer met een verleden bij Barcelona (Frank de Boer en Philip Cocu red.) en die contacten zouden ervoor kunnen zorgen dat Bojan, die overbodig is in Spanje, voor een seizoen gehuurd zou kunnen worden.

Ajax had in het verleden al eens interesse in de aanvaller, maar kreeg toen telkens nul op het rekest. Ditmaal zou Bojan wél open staan voor een tijdelijke overstap naar de Eredivisie. De Spanjaard zou namelijk goede verhalen hebben gehoord van zijn landgenoot Isaac Cuenca, die vanaf januari op huurbasis bij Ajax speelde.

Zowel Ajax als PSV zou inmiddels al een lijntje hebben uitgeworpen richting Barcelona. De twee Nederlandse topclubs hopen dat Bojan een seizoen gehuurd kan worden, waarbij de Spaanse landskampioen het grootste gedeelte van het salaris zal blijven betalen. Bojan verdiend rond de drie miljoen euro, wat voor zowel Ajax als PSV onbetaalbaar is.
Het blijven roddels, maar je weet maar nooit. Ik weet niet in hoeverre die contacten afgelopen zomer door Feyenoord reeds gelegd waren, maar anders zou Koeman (ook Barca-man natuurlijk) hem misschien ook nog wel naar de Kuip kunnen begeleiden (met deszelfde constructie van zijn salaris niet hoeven te betalen natuurlijk :P )... :z
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128453033
Denk niet dat Bojan zit te wachten op een reserverol achter Pelle. Ajax en PSV hebben allebei geen topspits, dus daar zou hij nog wel de concurrentiestrijd kunnen winnen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_128453152
Vitesse heeft wel een gratis waterdrager bij. Letterlijk, want het was best ver lopen naar de put vroeger.
blablablabla
pi_128453268
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Elan het volgende:
Vitesse heeft wel een gratis waterdrager bij. Letterlijk, want het was best ver lopen naar de put vroeger.
HAHAHA LOL GOEIE
pi_128453298
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:57 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

HAHAHA LOL GOEIE
Zijn tropenjaren liggen nog voor hem Sjaak. Kan altijd van pas komen die ervaring.

:P
blablablabla
pi_128453447
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Zijn tropenjaren liggen nog voor hem Sjaak. Kan altijd van pas komen die ervaring.

:P
Jij bent grappig
* Verwijderd *
pi_128454176
Geloof dat ik niet de enige ben die zich al dagen stoort aan Elan.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:48:05 #95
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128455135
Ryo of Assaidi lijkt me prima om een seizoen erbij te hebben. Fernandez en Sissie gaan (hopenlijk) weg, dan heb je nog Manu/JP/Schaken over voor de flanken. Dubbele bezetting en dan kan Schaken ook eens banken omdat er beters voor handen is.
pi_128455285
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Nee, Achahbar is heel compleet en heeft betere balcontrole dan Boëtius en Pelle bij elkaar.
Die gozer heeft ook nog een passeerbeweging in huis, redelijk schot en kan zeer goed meetikken (zie: Oranje -xx toernooien).

Ook is hij zeer explosief en heeft een neusje voor de goal.

Maar voor Koeman is Achahbar "te zwak" voor de spits positie, en hij vind hem niet hard genoeg werken tijdens trainingen :')
Achabar scout ik al sinds de jeugd en die jongen heeft meer balgevoel in zijn linkerknieschijf dan Lex Immers en onze nieuwste topaankoop Te Vrede samen in beide benen.
Probleem is dat hij het niet laat zien, dus niet tijdens invalbeurten op de training schijnbaar ook niet. Dan kan je gezegend zijn met nog zoveel techniek als je mentaliteit niet deugt dan kom je er nog niet.

Jaartje verhuren lijkt me prima heeft nog een paar jaar contract en eerst maar eens kijken hoe hij het doet als hij veel meer aan spelen toekomt. :)
blablablabla
pi_128455327
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Grifte het volgende:
Ryo of Assaidi lijkt me prima om een seizoen erbij te hebben. Fernandez en Sissie gaan (hopenlijk) weg, dan heb je nog Manu/JP/Schaken over voor de flanken. Dubbele bezetting en dan kan Schaken ook eens banken omdat er beters voor handen is.
Tsja, en als er niemand voor Cissé komt zou hij ook zomaar nog wat minuten kunnen maken hoor. En in vorm hoeft het niet zo een aderlating te zijn. Al ben ik inderdaad ook wel voorstander van een breedte-aankoop/huur. Manu en Boetius zouden ook allebei nog wel eens wisselvallig kunnen presteren, en dan is het wel fijn als je iets achter de hand hebt..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128455387
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Grifte het volgende:
Ryo of Assaidi lijkt me prima om een seizoen erbij te hebben. Fernandez en Sissie gaan (hopenlijk) weg, dan heb je nog Manu/JP/Schaken over voor de flanken. Dubbele bezetting en dan kan Schaken ook eens banken omdat er beters voor handen is.
Psv wil Asaïde toch ook? Denk als hij eventueel al wil spelen bij Feyenoord zal die wel veel speelminuten bedingen.

Dan moet Schaken op de bank of Boetiüs . En Cissé is er inderdaad ook nog. Ryo zelfde laken en pak.

Was toen het zo slecht ging af en toe (met name de eerste wedstrijden, daarna minder) wel een leuke speler maar heeft echt totaal stilgestaan in zijn ontwikkeling.
blablablabla
  maandag 1 juli 2013 @ 12:56:19 #99
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128455426
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Psv wil Asaïde toch ook? Denk als hij eventueel al wil spelen bij Feyenoord zal die wel veel speelminuten bedingen.

Dan moet Schaken op de bank of Boetiüs . En Cissé is er inderdaad ook nog. Ryo zelfde laken en pak.

Was toen het zo slecht ging af en toe (met name de eerste wedstrijden, daarna minder) wel een leuke speler maar heeft echt totaal stilgestaan in zijn ontwikkeling.
PSV wil Assaidi niet. Was een roddel door een PSVfan zelf in de wereld geholpen om aan te tonen hoe makkelijk je in transferperiodes de media op de kast hebt.
Dit, dus.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:56:27 #100
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128455432
Dit gaat gewoon hét seizoen worden van Elvis Manutelli!


Back-up spits/rechtsbuiten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')