abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128448713
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Versterking op de vleugels. Misschien kun je die Assaidi wel een jaartje huren, dan is het niet zo erg als het tegenvalt.
Volgens mij is huren wel de opzet ja. Het is voornamelijk gericht op het feit dat Boëtius tot september niet inzetbaar is, dus huren (misschien slechts een halfjaar oid) is dan wel een goede optie
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128448727
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:49 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ik zou Achahbar dan ook gewoon op 10 zetten, minder fysieke duels, want die gaat Pelle aan, combinaties opzetten, schieten van buiten de 16, met 1 actie de 16 binnendringen en scoren, lijkt me een prima positie voor hem..
Heb ik ook al gezegd, gewoon in de rug van Pelle.

Maar reservespits halen vind ik toch vaag als je hem al hebt.

Die Koeman zou messi denk ik zelfs op de bank laten voor Immers en Pelle :')
pi_128448731
Guys, Verhoek swappen voor Missidjan?
pi_128449042
Volgens de Gelderlander G. Fernandez in gesprek met NEC.
pi_128449045
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:58 schreef RetRy32 het volgende:
Guys, Verhoek swappen voor Missidjan?
Alsof Verhoek naar een Jupiler League club wil, zot.
  maandag 1 juli 2013 @ 08:36:43 #56
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128449051
quote:
4s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:30 schreef Jorwol het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Assaidi en Miyaichi volgens het AD.
Op de vleugels is duidelijk de meeste versterking benodigd.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 1 juli 2013 @ 08:38:21 #57
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128449065
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:44 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Kutkoeman kent maar 1 manier van spelen, en daar is een lange sterke spits voor nodig.

Die Achahbar is zo'n geweldenaar!
Kom op man, Achahbar heeft het nog geen moment waar gemaakt. Elke jeugdspeler die een bal twee keer hoog kon houden mag debuteren van Koeman, maar Achahbar krijgt geen kans. Zou dat misschien niet een heel klein beetje aan de speler liggen denk je?

Achahbar is gewoon niet goed genoeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128449084
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alsof Verhoek naar een Jupiler League club wil, zot.
Als hij zelfbewustheid heeft wel...
Geen snelheid, schot, actie, of kracht.
En levert matige voorzetten, en heeft geestelijke problemen.
pi_128449101
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:39 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Als hij zelfbewustheid heeft wel...
Geen snelheid, schot, actie, of kracht.
En levert matige voorzetten, en heeft geestelijke problemen.
Snelheid schot actie heeft hij juist wel. Alleen beoordeel jij dat vast op basis van zijn prestatie bij Feijenoord. Voorzetten van hem zijn ook erg goed.

Alleen komt het er niet uit. Wesley kan het wel, alleen mist hij Den Haag is mijn idee
pi_128449106
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de Gelderlander G. Fernandez in gesprek met NEC.
Ik denk niet dat hij het daar wel waar kan maken, NEC wilt ook meestal zelf nog wel voetballen..., maar goed Platje is daar wel weg, dus wellicht mag hij daar de bank wel warmhouden ja :)
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kom op man, Achahbar heeft het nog geen moment waar gemaakt. Elke jeugdspeler die een bal twee keer hoog kon houden mag debuteren van Koeman, maar Achahbar krijgt geen kans. Zou dat misschien niet een heel klein beetje aan de speler liggen denk je?

Achahbar is gewoon niet goed genoeg.
Ik denk wel dat het aan de speler ligt, maar eerder aan de mentaliteit, het vaker te laat komen op trainingen etc. Ik denk dat hij voldoende kwaliteit heeft, maar goed, zolang hij volgens de TS de nodige tekortkomingen heeft, waar dan ook in, zal hij het niet gaan redden nee (en dan waarschijnlijk ook wel terecht, want zoals je aangeeft staat de TS wel positief tov jeugd...)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128449116
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij het daar wel waar kan maken, NEC wilt ook meestal zelf nog wel voetballen..., maar goed Platje is daar wel weg, dus wellicht mag hij daar de bank wel warmhouden ja :)

NEC heeft nu geen spits trouwens. Boymans was gehuurd, Platje gaat daar weg, derde spits vd Meiracker naar FC Oss.

Hij komt dus wel degelijk aan spelen toe :D.
pi_128449121
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kom op man, Achahbar heeft het nog geen moment waar gemaakt. Elke jeugdspeler die een bal twee keer hoog kon houden mag debuteren van Koeman, maar Achahbar krijgt geen kans. Zou dat misschien niet een heel klein beetje aan de speler liggen denk je?

Achahbar is gewoon niet goed genoeg.
Nee, Achahbar is heel compleet en heeft betere balcontrole dan Boëtius en Pelle bij elkaar.
Die gozer heeft ook nog een passeerbeweging in huis, redelijk schot en kan zeer goed meetikken (zie: Oranje -xx toernooien).

Ook is hij zeer explosief en heeft een neusje voor de goal.

Maar voor Koeman is Achahbar "te zwak" voor de spits positie, en hij vind hem niet hard genoeg werken tijdens trainingen :')
  maandag 1 juli 2013 @ 08:44:30 #63
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128449129
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Nee, Achahbar is heel compleet en heeft betere balcontrole dan Boëtius en Pelle bij elkaar.
Die gozer heeft ook nog een passeerbeweging in huis, redelijk schot en kan zeer goed meetikken (zie: Oranje -xx toernooien).

Ook is hij zeer explosief en heeft een neusje voor de goal.

Maar voor Koeman is Achahbar "te zwak" voor de spits positie, en hij vind hem niet hard genoeg werken tijdens trainingen :')
Hoe kom jij aan die specifieke kennis? In die spaarzame minuten die hij heeft gemaakt, heb ik hem op niks van wat jij zegt kunnen betrappen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128449155
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:

Maar voor Koeman is Achahbar "te zwak" voor de spits positie, en hij vind hem niet hard genoeg werken tijdens trainingen :')
Ah, jij werkt iedere dag met de Feijenoordselectie dat je het beter weet dan Koeman wie wel hard genoeg werkt, en wie niet? Rot toch op man
pi_128449172
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ah, jij werkt iedere dag met de Feijenoordselectie dat je het beter weet dan Koeman wie wel hard genoeg werkt, en wie niet? Rot toch op man
Ik geloof best dat hij niet zo hard werkt als Pelle of Immers, maar iedereen is mentaal anders ingesteld.
Daarom onzin imo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 08:50:27 ]
pi_128449224
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan die specifieke kennis? In die spaarzame minuten die hij heeft gemaakt, heb ik hem op niks van wat jij zegt kunnen betrappen.
Heeft natuurlijk wel de nodige geplaatste hakjes vertoond op het veld (nuttige hakjes dan ook wel), en ik vond hem vrij goed draaien en doelgericht kunnen schieten met weinig ruimte om zich heen. Ik vond dat hij het bij veel duels echter niet waar kon maken. Ik denk alleen wel dat we zo een doelgerichte speler goed kunnen gebruiken (als je Koeman ook hoort "de productiviteit om Pellè heen moet omhoog")
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128449440
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:50 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik geloof best dat hij niet zo hard werkt als Pelle of Immers, maar iedereen is mentaal anders ingesteld.
Daarom onzin imo.
ja Makaay trainde ook altijd slecht, maar in de wedstrijden was hij er.

Feyenoord heeft trouwens interesse in Miyachi en/of Assaidi volgen AD.
  maandag 1 juli 2013 @ 09:15:10 #69
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128449508
Ryo of Assaidi huren niet slecht. Al uit die twee liever Ryo natuurlijk.

[ Bericht 37% gewijzigd door Dr.Mikey op 01-07-2013 09:48:28 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:01:33 #70
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128450286
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:57 schreef RetRy32 het volgende:

[..]


Die Koeman zou messi denk ik zelfs op de bank laten voor Immers en Pelle :')
En terecht.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:02:43 #71
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128450322
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ryo of Assaidi huren niet slecht. Al uit die twee liever Ryo natuurlijk.
Ryo is wel heel vaak geblesseerd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:07:56 #72
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128450434
Zie Assaidi wel graag komen trouwens. Goede versterking, en sympathieke jongen.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:11:14 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128450512
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:07 schreef inZanity het volgende:
Zie Assaidi wel graag komen trouwens. Goede versterking, en sympathieke jongen.
Mwah is een Marokaan toch?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128450553
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:01 schreef inZanity het volgende:

[..]

En terecht.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 1 juli 2013 @ 10:16:42 #75
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128450647
Denk niet dat één van die twee haalbaar is. Verdienen beide teveel. En er is interesse zat dus waarom zouden Arsenal of Liverpool een deel van hun salaris door betalen bij verhuur?
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')