Immers + miljoenen ruilen voor Bakkalquote:Op zondag 30 juni 2013 11:56 schreef Anosmos het volgende:
Wel episch hoe MvG Immers nou steeds een onmisbare sterkhouder noemt, die hij koste wat kost wilt behouden omdat hij zo belangrijk is enzovoorts enzovoorts. Hij gaat er een miljoenendeal aan overhouden
Als we maar de garantie hebben dat Lex weg is. Zelfs de club opdoeken valt te overwegen.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:45 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Immers ruilen voor Bakkal + miljoenen.
Grappig man.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we maar de garantie hebben dat Lex weg is. Zelfs de club opdoeken valt te overwegen.
Randmongeaul.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we maar de garantie hebben dat Lex weg is. Zelfs de club opdoeken valt te overwegen.
Inderdaad mooi boek, vannacht uitgelezen. Prachtig om zo te lezen hoe het er aan toe gaat in de jeugdopleiding, leuk ook om wat inzicht te krijgen in zo'n talentvolle lichting. Die Jari is inderdaad afkomstig uit een jodenfamilie, met die naam niet verwonderlijk. Die Danny van Haaren komt over als een arrogant pestventje, benieuwd of hij het wel redt itt zijn broer.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:57 schreef PIETR het volgende:
Stukje uit Hard Gras:
Danny van Haaren heeft in het kledingmagazijn nieuwe voetbalkousen geregeld. 'In beide paren zat een gat' zegt hij tegen Taument. 'Je lul, die moet je in een gat stoppen' zegt Adriaanse. Taument heeft het niet meer. Hij glijdt van de massagetafel af. 'Cor, dat kun je toch niet zeggen die gasten?'
Mooi boek joh
Ramon van Haaren heeft nog best een aardige profcarrière gehad hoor alleen bij Feyenoord is het (zoals bij zovelen) net niet gelukt allemaal.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad mooi boek, vannacht uitgelezen. Prachtig om zo te lezen hoe het er aan toe gaat in de jeugdopleiding, leuk ook om wat inzicht te krijgen in zo'n talentvolle lichting. Die Jari is inderdaad afkomstig uit een jodenfamilie, met die naam niet verwonderlijk. Die Danny van Haaren komt over als een arrogant pestventje, benieuwd of hij het wel redt itt zijn broer.
Dicky.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ramon van Haaren heeft nog best een aardige profcarrière gehad hoor alleen bij Feyenoord is het (zoals bij zovelen) net niet gelukt allemaal.
Heeft nog wel 10 wedstrijden of zo in het eerste gespeeld.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ramon van Haaren heeft nog best een aardige profcarrière gehad hoor alleen bij Feyenoord is het (zoals bij zovelen) net niet gelukt allemaal.
Onderstreept ook maar weer eens het belang van een nieuw jeugdcomplex. Varkenoord kan echt niet meer eigenlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad mooi boek, vannacht uitgelezen. Prachtig om zo te lezen hoe het er aan toe gaat in de jeugdopleiding, leuk ook om wat inzicht te krijgen in zo'n talentvolle lichting. Die Jari is inderdaad afkomstig uit een jodenfamilie, met die naam niet verwonderlijk. Die Danny van Haaren komt over als een arrogant pestventje, benieuwd of hij het wel redt itt zijn broer.
Echt, ik ga wel weer verder slapen danquote:Op zondag 30 juni 2013 15:37 schreef PIETR het volgende:
Ricky is zijn broer, niet Ramon. Is geen familie.
Veel geblesseerd geweest, was volgens mij in principe een prima back.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
*gefaaldquote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ramon van Haren en Pieter Collen beide geen slechte voetballers maar waren na de eerste training helemaal kapot. Heeft de medische staf daar niet gefaalt?
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ramon van Haren en Pieter Collen beide geen slechte voetballers maar waren na de eerste training helemaal kapot. Heeft de medische staf daar niet gefaalt?
Gill Swerts, Ignjatovic, Leonard, fantastische voetballers ook. Echt, als we toen KGB hadden gehad waren we allang kampioen geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat had wel een topverdediging geweest zeg. Leonard met Ignjatovic centraal, Swerts rechtsback, Basto linksback.. Aerts er nog achter als doelman en er komt niks meer doorquote:Op zondag 30 juni 2013 17:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gill Swerts, Ignjatovic, Leonard, fantastische voetballers ook. Echt, als we toen KGB hadden gehad waren we allang kampioen geweest
Kon het mentaal niet opbrengen om in de Juup te spelenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
Marcel Meeuwis is gestopt met voetballen.
Een groot voetballer is niet meer.
Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kon het mentaal niet opbrengen om in de Juup te spelen
Ik heb gelukkig een deel kunnen verdringen uit mijn hoofd.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.
Ik wilde gewoon even gelijk mijn punt maken in voor dit topic.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je weer PMS vandaag?
Dan negeer ik je gewoon hoor, zeg het maar.
Dat hoeft doorgaans ook niet op links achter, maar we begrijpen wat je bedoelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:21 schreef Sunri5e het volgende:
Leonard! De linksback die niet tegen een linksbuiten kon voetballen
Volgens mij heeft niemand dat ooit zo gezegd. Waar ik wel achter blijf staan is dat hij op dat moment dat gammele Feyenoord wat beter liet spelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.
.. waarom doe je me dit aan.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Er was natuurlijk maar 1 verlosser;
[ afbeelding ]
Vraag me af hoeveel Feijenoord dan qua salaris moet dokken. Want die gozer verdient ook een aardig centje.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:35 schreef ace_eleven het volgende:
En daarnaast wilt Koeman nog een reservespits
Ik heb het idee dat er nog altijd wel wat salarisruimte is, ik zie meer op tegen de huurvergoeding of transferkosten, zolang we BMI nog niet vetkocht hebben...quote:Op maandag 1 juli 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel Feijenoord dan qua salaris moet dokken. Want die gozer verdient ook een aardig centje.
Kutkoeman kent maar 1 manier van spelen, en daar is een lange sterke spits voor nodig.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:35 schreef ace_eleven het volgende:
En daarnaast wilt Koeman nog een reservespits
ik zou Achahbar dan ook gewoon op 10 zetten, minder fysieke duels, want die gaat Pelle aan, combinaties opzetten, schieten van buiten de 16, met 1 actie de 16 binnendringen en scoren, lijkt me een prima positie voor hem..quote:Op maandag 1 juli 2013 07:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kutkoeman kent maar 1 manier van spelen, en daar is een lange sterke spits voor nodig.
Die Achahbar is zo'n geweldenaar!
Begrijpelijk. Versterking op de vleugels. Misschien kun je die Assaidi wel een jaartje huren, dan is het niet zo erg als het tegenvalt.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:30 schreef Jorwol het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Assaidi en Miyaichi volgens het AD.
Volgens mij is huren wel de opzet ja. Het is voornamelijk gericht op het feit dat Boëtius tot september niet inzetbaar is, dus huren (misschien slechts een halfjaar oid) is dan wel een goede optiequote:Op maandag 1 juli 2013 07:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Versterking op de vleugels. Misschien kun je die Assaidi wel een jaartje huren, dan is het niet zo erg als het tegenvalt.
Heb ik ook al gezegd, gewoon in de rug van Pelle.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik zou Achahbar dan ook gewoon op 10 zetten, minder fysieke duels, want die gaat Pelle aan, combinaties opzetten, schieten van buiten de 16, met 1 actie de 16 binnendringen en scoren, lijkt me een prima positie voor hem..
Op de vleugels is duidelijk de meeste versterking benodigd.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:30 schreef Jorwol het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Assaidi en Miyaichi volgens het AD.
Kom op man, Achahbar heeft het nog geen moment waar gemaakt. Elke jeugdspeler die een bal twee keer hoog kon houden mag debuteren van Koeman, maar Achahbar krijgt geen kans. Zou dat misschien niet een heel klein beetje aan de speler liggen denk je?quote:Op maandag 1 juli 2013 07:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kutkoeman kent maar 1 manier van spelen, en daar is een lange sterke spits voor nodig.
Die Achahbar is zo'n geweldenaar!
Als hij zelfbewustheid heeft wel...quote:Op maandag 1 juli 2013 08:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Verhoek naar een Jupiler League club wil, zot.
Snelheid schot actie heeft hij juist wel. Alleen beoordeel jij dat vast op basis van zijn prestatie bij Feijenoord. Voorzetten van hem zijn ook erg goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als hij zelfbewustheid heeft wel...
Geen snelheid, schot, actie, of kracht.
En levert matige voorzetten, en heeft geestelijke problemen.
Ik denk niet dat hij het daar wel waar kan maken, NEC wilt ook meestal zelf nog wel voetballen..., maar goed Platje is daar wel weg, dus wellicht mag hij daar de bank wel warmhouden jaquote:Op maandag 1 juli 2013 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de Gelderlander G. Fernandez in gesprek met NEC.
Ik denk wel dat het aan de speler ligt, maar eerder aan de mentaliteit, het vaker te laat komen op trainingen etc. Ik denk dat hij voldoende kwaliteit heeft, maar goed, zolang hij volgens de TS de nodige tekortkomingen heeft, waar dan ook in, zal hij het niet gaan redden nee (en dan waarschijnlijk ook wel terecht, want zoals je aangeeft staat de TS wel positief tov jeugd...)quote:Op maandag 1 juli 2013 08:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kom op man, Achahbar heeft het nog geen moment waar gemaakt. Elke jeugdspeler die een bal twee keer hoog kon houden mag debuteren van Koeman, maar Achahbar krijgt geen kans. Zou dat misschien niet een heel klein beetje aan de speler liggen denk je?
Achahbar is gewoon niet goed genoeg.
NEC heeft nu geen spits trouwens. Boymans was gehuurd, Platje gaat daar weg, derde spits vd Meiracker naar FC Oss.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het daar wel waar kan maken, NEC wilt ook meestal zelf nog wel voetballen..., maar goed Platje is daar wel weg, dus wellicht mag hij daar de bank wel warmhouden ja
Nee, Achahbar is heel compleet en heeft betere balcontrole dan Boëtius en Pelle bij elkaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kom op man, Achahbar heeft het nog geen moment waar gemaakt. Elke jeugdspeler die een bal twee keer hoog kon houden mag debuteren van Koeman, maar Achahbar krijgt geen kans. Zou dat misschien niet een heel klein beetje aan de speler liggen denk je?
Achahbar is gewoon niet goed genoeg.
Hoe kom jij aan die specifieke kennis? In die spaarzame minuten die hij heeft gemaakt, heb ik hem op niks van wat jij zegt kunnen betrappen.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, Achahbar is heel compleet en heeft betere balcontrole dan Boëtius en Pelle bij elkaar.
Die gozer heeft ook nog een passeerbeweging in huis, redelijk schot en kan zeer goed meetikken (zie: Oranje -xx toernooien).
Ook is hij zeer explosief en heeft een neusje voor de goal.
Maar voor Koeman is Achahbar "te zwak" voor de spits positie, en hij vind hem niet hard genoeg werken tijdens trainingen
Ah, jij werkt iedere dag met de Feijenoordselectie dat je het beter weet dan Koeman wie wel hard genoeg werkt, en wie niet? Rot toch op manquote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:
Maar voor Koeman is Achahbar "te zwak" voor de spits positie, en hij vind hem niet hard genoeg werken tijdens trainingen
Ik geloof best dat hij niet zo hard werkt als Pelle of Immers, maar iedereen is mentaal anders ingesteld.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, jij werkt iedere dag met de Feijenoordselectie dat je het beter weet dan Koeman wie wel hard genoeg werkt, en wie niet? Rot toch op man
Heeft natuurlijk wel de nodige geplaatste hakjes vertoond op het veld (nuttige hakjes dan ook wel), en ik vond hem vrij goed draaien en doelgericht kunnen schieten met weinig ruimte om zich heen. Ik vond dat hij het bij veel duels echter niet waar kon maken. Ik denk alleen wel dat we zo een doelgerichte speler goed kunnen gebruiken (als je Koeman ook hoort "de productiviteit om Pellè heen moet omhoog")quote:Op maandag 1 juli 2013 08:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die specifieke kennis? In die spaarzame minuten die hij heeft gemaakt, heb ik hem op niks van wat jij zegt kunnen betrappen.
ja Makaay trainde ook altijd slecht, maar in de wedstrijden was hij er.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hij niet zo hard werkt als Pelle of Immers, maar iedereen is mentaal anders ingesteld.
Daarom onzin imo.
En terecht.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die Koeman zou messi denk ik zelfs op de bank laten voor Immers en Pelle
Ryo is wel heel vaak geblesseerd.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ryo of Assaidi huren niet slecht. Al uit die twee liever Ryo natuurlijk.
Mwah is een Marokaan toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:07 schreef inZanity het volgende:
Zie Assaidi wel graag komen trouwens. Goede versterking, en sympathieke jongen.
quote:
Omdat andere clubs misschien ook maar een deel van de salaris willen betalen en de speler bij Feyenoord meer speeltijd krijgt?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:16 schreef PIETR het volgende:
Denk niet dat één van die twee haalbaar is. Verdienen beide teveel. En er is interesse zat dus waarom zouden Arsenal of Liverpool een deel van hun salaris door betalen bij verhuur?
Heeft Koeman nooit gezegd.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, Achahbar is heel compleet en heeft betere balcontrole dan Boëtius en Pelle bij elkaar.
Die gozer heeft ook nog een passeerbeweging in huis, redelijk schot en kan zeer goed meetikken (zie: Oranje -xx toernooien).
Na die tik toen jaquote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Caland het volgende:
Had Fernandez die Rens van Eijden niet onterecht beschuldigd van racisme?
Boetius naar rechts verhuizen. Maarja, Schaken staat er bij Koeman als eerste op. Zelfs als hij half kreupel is.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Gert het volgende:
Liever geen huurling die Boëtius uit de basis houdt.
En ook geen linkspoot op rechts.
Boetius blijft toch een rechtsbutien. Daarbij moet je nog maar zien hoe JP terugkomt van zijn blessure. Europees voetbal erbij.... Dus een betere bezetting aan de flanken is wel nodig. Of wil je liever Verhoek in het veld zienquote:Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Gert het volgende:
Liever geen huurling die Boëtius uit de basis houdt.
En ook geen linkspoot op rechts.
Denk dat hij Peter Bosz nog wel kent plus dat hij gewoon een goed salaris krijgt.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
Kindsoldaat definitief naar Vitesse.
Je eerst als een oud vod laten behandelen en dan alsnog tekenen omdat geen enkele andere club je wilt hebben
Vooral dat laatste zal het zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk dat hij Peter Bosz nog wel kent plus dat hij gewoon een goed salaris krijgt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
Kindsoldaat definitief naar Vitesse.
Je eerst als een oud vod laten behandelen en dan alsnog tekenen omdat geen enkele andere club je wilt hebben
Het blijven roddels, maar je weet maar nooit. Ik weet niet in hoeverre die contacten afgelopen zomer door Feyenoord reeds gelegd waren, maar anders zou Koeman (ook Barca-man natuurlijk) hem misschien ook nog wel naar de Kuip kunnen begeleiden (met deszelfde constructie van zijn salaris niet hoeven te betalen natuurlijkquote:'Ajax en PSV laten hun oog vallen op overbodige Bojan'
Auteur: Ben Wolters 01 Juli 2013 om 10:39
Toen Bojan Krkic als zeventienjarige zijn debuut maakte bij FC Barcelona, werd de aanvaller een grote toekomst voorspeld. Nu vijf jaar later is de Spanjaard nog altijd niet doorgebroken bij de Catalanen en werden verhuurperiodes bij AS Roma en AC Milan geen groot succes. Mogelijk krijgt Bojan de kans zijn carrière nieuw leven in te blazen en zouden Ajax en PSV belangstelling hebben.
Dat meldt het doorgaans goed ingelichte El Mundo Deportivo. Beide clubs beschikken over een trainer met een verleden bij Barcelona (Frank de Boer en Philip Cocu red.) en die contacten zouden ervoor kunnen zorgen dat Bojan, die overbodig is in Spanje, voor een seizoen gehuurd zou kunnen worden.
Ajax had in het verleden al eens interesse in de aanvaller, maar kreeg toen telkens nul op het rekest. Ditmaal zou Bojan wél open staan voor een tijdelijke overstap naar de Eredivisie. De Spanjaard zou namelijk goede verhalen hebben gehoord van zijn landgenoot Isaac Cuenca, die vanaf januari op huurbasis bij Ajax speelde.
Zowel Ajax als PSV zou inmiddels al een lijntje hebben uitgeworpen richting Barcelona. De twee Nederlandse topclubs hopen dat Bojan een seizoen gehuurd kan worden, waarbij de Spaanse landskampioen het grootste gedeelte van het salaris zal blijven betalen. Bojan verdiend rond de drie miljoen euro, wat voor zowel Ajax als PSV onbetaalbaar is.
HAHAHA LOL GOEIEquote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Elan het volgende:
Vitesse heeft wel een gratis waterdrager bij. Letterlijk, want het was best ver lopen naar de put vroeger.
Zijn tropenjaren liggen nog voor hem Sjaak. Kan altijd van pas komen die ervaring.quote:
Jij bent grappigquote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn tropenjaren liggen nog voor hem Sjaak. Kan altijd van pas komen die ervaring.
Achabar scout ik al sinds de jeugd en die jongen heeft meer balgevoel in zijn linkerknieschijf dan Lex Immers en onze nieuwste topaankoop Te Vrede samen in beide benen.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Tsja, en als er niemand voor Cissé komt zou hij ook zomaar nog wat minuten kunnen maken hoor. En in vorm hoeft het niet zo een aderlating te zijn. Al ben ik inderdaad ook wel voorstander van een breedte-aankoop/huur. Manu en Boetius zouden ook allebei nog wel eens wisselvallig kunnen presteren, en dan is het wel fijn als je iets achter de hand hebt..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Grifte het volgende:
Ryo of Assaidi lijkt me prima om een seizoen erbij te hebben. Fernandez en Sissie gaan (hopenlijk) weg, dan heb je nog Manu/JP/Schaken over voor de flanken. Dubbele bezetting en dan kan Schaken ook eens banken omdat er beters voor handen is.
Psv wil Asaïde toch ook? Denk als hij eventueel al wil spelen bij Feyenoord zal die wel veel speelminuten bedingen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Grifte het volgende:
Ryo of Assaidi lijkt me prima om een seizoen erbij te hebben. Fernandez en Sissie gaan (hopenlijk) weg, dan heb je nog Manu/JP/Schaken over voor de flanken. Dubbele bezetting en dan kan Schaken ook eens banken omdat er beters voor handen is.
PSV wil Assaidi niet. Was een roddel door een PSVfan zelf in de wereld geholpen om aan te tonen hoe makkelijk je in transferperiodes de media op de kast hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv wil Asaïde toch ook? Denk als hij eventueel al wil spelen bij Feyenoord zal die wel veel speelminuten bedingen.
Dan moet Schaken op de bank of Boetiüs . En Cissé is er inderdaad ook nog. Ryo zelfde laken en pak.
Was toen het zo slecht ging af en toe (met name de eerste wedstrijden, daarna minder) wel een leuke speler maar heeft echt totaal stilgestaan in zijn ontwikkeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |