Echt, ik ga wel weer verder slapen danquote:Op zondag 30 juni 2013 15:37 schreef PIETR het volgende:
Ricky is zijn broer, niet Ramon. Is geen familie.
Veel geblesseerd geweest, was volgens mij in principe een prima back.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ramon van Haaren heeft nog best een aardige profcarrière gehad hoor alleen bij Feyenoord is het (zoals bij zovelen) net niet gelukt allemaal.
Heeft nog wel 10 wedstrijden of zo in het eerste gespeeld.
*gefaaldquote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ramon van Haren en Pieter Collen beide geen slechte voetballers maar waren na de eerste training helemaal kapot. Heeft de medische staf daar niet gefaalt?
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ramon van Haren en Pieter Collen beide geen slechte voetballers maar waren na de eerste training helemaal kapot. Heeft de medische staf daar niet gefaalt?
Gill Swerts, Ignjatovic, Leonard, fantastische voetballers ook. Echt, als we toen KGB hadden gehad waren we allang kampioen geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ramon van Haren en Pieter Collen beide geen slechte voetballers maar waren na de eerste training helemaal kapot. Heeft de medische staf daar niet gefaalt?
Dat had wel een topverdediging geweest zeg. Leonard met Ignjatovic centraal, Swerts rechtsback, Basto linksback.. Aerts er nog achter als doelman en er komt niks meer doorquote:Op zondag 30 juni 2013 17:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gill Swerts, Ignjatovic, Leonard, fantastische voetballers ook. Echt, als we toen KGB hadden gehad waren we allang kampioen geweest
Kon het mentaal niet opbrengen om in de Juup te spelenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
Marcel Meeuwis is gestopt met voetballen.
Een groot voetballer is niet meer.
Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kon het mentaal niet opbrengen om in de Juup te spelen
Ik heb gelukkig een deel kunnen verdringen uit mijn hoofd.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.
Ik wilde gewoon even gelijk mijn punt maken in voor dit topic.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je weer PMS vandaag?
Dan negeer ik je gewoon hoor, zeg het maar.
Dat hoeft doorgaans ook niet op links achter, maar we begrijpen wat je bedoelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:21 schreef Sunri5e het volgende:
Leonard! De linksback die niet tegen een linksbuiten kon voetballen
Volgens mij heeft niemand dat ooit zo gezegd. Waar ik wel achter blijf staan is dat hij op dat moment dat gammele Feyenoord wat beter liet spelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.
.. waarom doe je me dit aan.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Er was natuurlijk maar 1 verlosser;
[ afbeelding ]
Vraag me af hoeveel Feijenoord dan qua salaris moet dokken. Want die gozer verdient ook een aardig centje.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:35 schreef ace_eleven het volgende:
En daarnaast wilt Koeman nog een reservespits
Ik heb het idee dat er nog altijd wel wat salarisruimte is, ik zie meer op tegen de huurvergoeding of transferkosten, zolang we BMI nog niet vetkocht hebben...quote:Op maandag 1 juli 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel Feijenoord dan qua salaris moet dokken. Want die gozer verdient ook een aardig centje.
Kutkoeman kent maar 1 manier van spelen, en daar is een lange sterke spits voor nodig.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:35 schreef ace_eleven het volgende:
En daarnaast wilt Koeman nog een reservespits
ik zou Achahbar dan ook gewoon op 10 zetten, minder fysieke duels, want die gaat Pelle aan, combinaties opzetten, schieten van buiten de 16, met 1 actie de 16 binnendringen en scoren, lijkt me een prima positie voor hem..quote:Op maandag 1 juli 2013 07:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kutkoeman kent maar 1 manier van spelen, en daar is een lange sterke spits voor nodig.
Die Achahbar is zo'n geweldenaar!
Begrijpelijk. Versterking op de vleugels. Misschien kun je die Assaidi wel een jaartje huren, dan is het niet zo erg als het tegenvalt.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:30 schreef Jorwol het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Assaidi en Miyaichi volgens het AD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |