abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128422350
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:37 schreef PIETR het volgende:
Ricky is zijn broer, niet Ramon. Is geen familie.
Echt, ik ga wel weer verder slapen dan ;(

Ricky zit nu bij Ado potentie om een nieuwe Lex Immers te worden
blablablabla
pi_128422415
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Ramon van Haaren heeft nog best een aardige profcarrière gehad hoor alleen bij Feyenoord is het (zoals bij zovelen) net niet gelukt allemaal.

Heeft nog wel 10 wedstrijden of zo in het eerste gespeeld.
Veel geblesseerd geweest, was volgens mij in principe een prima back.
  zondag 30 juni 2013 @ 15:58:25 #28
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128422968
Ramon van Haren en Pieter Collen beide geen slechte voetballers maar waren na de eerste training helemaal kapot. Heeft de medische staf daar niet gefaalt?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128425143
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ramon van Haren en Pieter Collen beide geen slechte voetballers maar waren na de eerste training helemaal kapot. Heeft de medische staf daar niet gefaalt?
*gefaald :)

Ik had overigens in beide backs toen ook beste wel veel vertrouwen, maar ja, als je continu geblesseerd bent en raakt, is het lichaam toch waarschijnlijk niet helemaal gebouwd om prof-voetbal te spelen.

Al moet ik inderdaad wel zeggen dat we met de huidige TS naar mijn idee VEEL minder blessures hebben dan in die tijd, ik heb wel in een interview met bvolgens mij Van Gastel gelezen dat ze ook heel sterk doseren in de belasting, wat die overbelastingsblessures in principe allemaal moet verdrijven *klopt af op ongeverfd hout*
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128426689
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ramon van Haren en Pieter Collen beide geen slechte voetballers maar waren na de eerste training helemaal kapot. Heeft de medische staf daar niet gefaalt?
:')
pi_128427044
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ramon van Haren en Pieter Collen beide geen slechte voetballers maar waren na de eerste training helemaal kapot. Heeft de medische staf daar niet gefaalt?
Gill Swerts, Ignjatovic, Leonard, fantastische voetballers ook. Echt, als we toen KGB hadden gehad waren we allang kampioen geweest
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zondag 30 juni 2013 @ 17:58:13 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128427159
Marcel Meeuwis is gestopt met voetballen.

Een groot voetballer is niet meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128427582
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:54 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Gill Swerts, Ignjatovic, Leonard, fantastische voetballers ook. Echt, als we toen KGB hadden gehad waren we allang kampioen geweest
Dat had wel een topverdediging geweest zeg. Leonard met Ignjatovic centraal, Swerts rechtsback, Basto linksback.. Aerts er nog achter als doelman en er komt niks meer door _O_
  zondag 30 juni 2013 @ 18:21:33 #34
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_128427751
Leonard! De linksback die niet tegen een linksbuiten kon voetballen :')
pi_128427886
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
Marcel Meeuwis is gestopt met voetballen.

Een groot voetballer is niet meer.
Kon het mentaal niet opbrengen om in de Juup te spelen _O-
  zondag 30 juni 2013 @ 18:32:30 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128428043
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Kon het mentaal niet opbrengen om in de Juup te spelen _O-
Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128428107
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.
Ik heb gelukkig een deel kunnen verdringen uit mijn hoofd.
  zondag 30 juni 2013 @ 20:42:51 #38
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128432251
Deed het anders zeker niet slecht.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_128442019
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb je weer PMS vandaag?
Dan negeer ik je gewoon hoor, zeg het maar :) .
Ik wilde gewoon even gelijk mijn punt maken in voor dit topic. :Y)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128442086
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:21 schreef Sunri5e het volgende:
Leonard! De linksback die niet tegen een linksbuiten kon voetballen :')
Dat hoeft doorgaans ook niet op links achter, maar we begrijpen wat je bedoelt.
pi_128442181
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Het tekende die inktzwarte periode wel dat veel supporters Meeuwis als de verlosser zagen.
Volgens mij heeft niemand dat ooit zo gezegd. Waar ik wel achter blijf staan is dat hij op dat moment dat gammele Feyenoord wat beter liet spelen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128446775
Er was natuurlijk maar 1 verlosser;

pi_128447059
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 01:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Er was natuurlijk maar 1 verlosser;

[ afbeelding ]
.. waarom doe je me dit aan.
pi_128448534
Feyenoord heeft interesse in Assaidi en Miyaichi volgens het AD.
pi_128448565
En daarnaast wilt Koeman nog een reservespits *)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128448604
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:35 schreef ace_eleven het volgende:
En daarnaast wilt Koeman nog een reservespits *)
Vraag me af hoeveel Feijenoord dan qua salaris moet dokken. Want die gozer verdient ook een aardig centje.
pi_128448633
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vraag me af hoeveel Feijenoord dan qua salaris moet dokken. Want die gozer verdient ook een aardig centje.
Ik heb het idee dat er nog altijd wel wat salarisruimte is, ik zie meer op tegen de huurvergoeding of transferkosten, zolang we BMI nog niet vetkocht hebben...

Assaidi zal ook wel een lastig verhaal worden, daar hij te veel salaris vroeg naar Ajax's maatstaven...

EDIT: Miyaichi en Assaidi verdienen allebei 1 mln GBP (=¤1.17mln)

[ Bericht 2% gewijzigd door ace_eleven op 01-07-2013 07:53:43 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128448641
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:35 schreef ace_eleven het volgende:
En daarnaast wilt Koeman nog een reservespits *)
Kutkoeman kent maar 1 manier van spelen, en daar is een lange sterke spits voor nodig.

Die Achahbar is zo'n geweldenaar!
pi_128448670
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:44 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Kutkoeman kent maar 1 manier van spelen, en daar is een lange sterke spits voor nodig.

Die Achahbar is zo'n geweldenaar!
ik zou Achahbar dan ook gewoon op 10 zetten, minder fysieke duels, want die gaat Pelle aan, combinaties opzetten, schieten van buiten de 16, met 1 actie de 16 binnendringen en scoren, lijkt me een prima positie voor hem..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128448700
quote:
4s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:30 schreef Jorwol het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Assaidi en Miyaichi volgens het AD.
Begrijpelijk. Versterking op de vleugels. Misschien kun je die Assaidi wel een jaartje huren, dan is het niet zo erg als het tegenvalt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')